Reply on: aquila #55888:
DOKLADUJ ČÍMKOĽVEK tú údajnú "politicku volu na peniaze od statu"! Žiadna taká voľa nie je a nikdy ani nebola! Zatiaľ si tu okrem vlastných zbožných prianí nepredložil JEDINÝ DÔKAZ, že by akékoľvek peniaze od štátu na stavbu nosného systému mali ísť!Ja, ako obyvateľ Petržalky, vyjadrujem hlboké znepokojenie nad akciami podobných metrofilov, vďaka ktorým mi je už dlhé roky znemožnené civilizovane a pohodlne cestovať! Zatiaľ čo desaťročia čakania na prvú etapu metra a následné večné čakanie na jej hypotetické pokračovanie mi neprinieslo vôbec NIČ, vybudovanie električkovej radiály by mi prinieslo okamžitú možnosť kultúrneho cestovania do prakticky celej Bratislavy, a to buď priamo alebo s pohodlným prestupom na hrane!
Nehovoriac už o tom, že pokiaľ nosný systém bude premávať v trase súčasnej a-95, nechcem si ani len predstaviť tie intervaly mamutích súprav v sedle, večer a cez víkend. To by vyzeralo ešte horšie ako úseky s pásmovou prevádzkou na pražských trasách B a C...
galiyosha
Palmy na Lužinách jsou umělé :-)"
ROTFL ?
Re #55885 tomas1: GO Karos v Prahe nevyzerajú ako GO Karos v Bratislave. Olúpané tyče, vzorkovník linolea na podlahe, rozpadnuté sedačky a do zbláznenia pískajúce brzdy tam tak ľahko nenájdeš.
Re #55859 drink: S-bahn je pekná vec, ale Bratislave by vzhľadom na jej prepravné nároky a tvar mesta pomohol asi ešte menej, než to zbožňované metro. Kde by ste ho naplnili? Ak nerátam regionálnu dopravu, vychádza mi to, že vzhľadom na mizerné rozloženie tratí po Bratislavy, hoc aj s vybudovaným tunelom z Filiálky do Petržalky, by sa S-bahnom dokázali voziť asi len obyvatelia DNV. Kde by ich však ten S-bahn vyhodil? Na Hlavnej stanici? A čo tam? Alebo nejakým prapodivným oblúkom na podzemnej Filiálke? Veď to by trvalo pomaly dlhšie, než terajšou 21kou...
Re #55826 aquila: "to ze sa s tym tunak kopu ludi stotoznuje ma sice prekvapilo"
Prekvapivé to nie je vôbec. "Tunak kopu ludi" S499.1023 osobne pozná a vie, že o verejnej doprave vie rádovo viac, než ty kedy budeš čo i len tušiť.