Reply on: d3k0 #55862:
čo sa týka financovania, štát má na všetko a zároveň nemá na nič. Dnes som čítal popis dotačného projektu z dielne jedného ministerstva, kde sa na dotáciách plánuje rozdať stovky miliónov ročne (niekoľko rokov) na "podporu vzdelávania" s veľmi otáznym zabezpečením proti zneužitiu - a takýchto vecí je plno. Železnice - dotované štátom - chcú predĺžiť TEŽ až po Zakopane. Atď. Čiže z rozpočtu idú peniaze na veci rozumné aj nezmyselné, ak je politická vôľa.
81-71
1. 1987-výstavba ťažkého metra, cca take ake je v Prahe
2. 1990-porevolučná protisovietská nálada a náhle zastavenie výstavby metra ruského typu
3. roky 90-te sa niesol negovanim myšlienky NDS na lahké metro VAL
4.na prelome tisícroči sa ešte raz objavila povodna myšlienka klasickeho tažkeho metra
5.neskor došli uvahy o nahradení NDS bežnou električkovou radialou
6. dnes sa rata iba s takouto radialou, no nakup patricneho kapacitneho vozoveho parku sa neustale zahmlieva a posuva s tym, ze v prvej faze po vybudovani sa rata iba s elektrickami K2S, toto je NDS?
Iste, najviac su mudry ti, ktorí zdrhli do Prahy, vozia sa metrom a myslia si, ze elektricka v BA vsetko poriesi. Nech sa paci ? ? ?