Všeobecne sú smradobusy, aj keď sú Cé-eN-Gé, v horšom stave ako vozy elektrickej trakcie. Žiadna vrakosa nehlási zastávky, dvere sú tam stále nafigu, všetko tam čviriká a vŕzga, podlaha sa pozvolna približuje vzorkovníku aký bene poznáme, tyže sa lúpu, pseudoobloženie praská.... 14Tr po GO (alebo VP?) sú oveľa lepšie spravené, majú trasnparenty s teplomerom, hlásia zastávky, sú aj čistejšie. O električkách hádam písať nemusím, vozovňa Krasňany dlhodobo ukazuje že tam robia aj schopní ľudia.
Ukáž mi kde som v tom príspevku napísal nadávku. Ponížiť? Áno ponížil som ťa, lebo zjavne ti to robí dobre. Tak sa plaz na zemi ty nič! Štekaj, lebo si obyčajný pes! Štekaj a popros pánka aby ti dal kostičku (tak čo, už si vzrušený?).
pre ostatných:
Neberte to vážne, ja mu chcem iba pomôcť naplniť jeho sexuálne fantázie aby už konečne dal pokoj. ?
pod toto sa podpisem, lebo tunak zopar ludi su frajirkovia v ramci anonymity na nete. Igorko, mi uz dokonca vyhrazal ze mi rozbiju usta, aj ked myslim, ze by ho to preslo keby sa stretol so skoro dvojmetrovym a metrakovym chlapom
Re #55840 AAA: ja som len hovoril, ze ten prispevok ma pravdu a tak to aj dopadne ja som nikde netvrdil ze to je nedajboze nejake oficialne stanovisko
ja viem, ze ta kapacita by mohla teoreticky postacovat, ale mas tu viacero problemov.
1. poriadne zabzar na danej radiale a na to usposobene vozidla
2. dostatocny pocet vozidiel.
vies si predstavit kolko vozidiel/suprav by muselo DPM mat aby pokryval v oboch smeroch co i len v spicke vzdy 3 hodiny rano a navecer 90 sekundovy interval v oboch smeroch ? a zaroben aj obsluhovali sa dalsie radialy ?
ale mozno aj to by bolo riesitelne, ale vies si predstavit 90 sekundovy interval an neuralgickom bode zvanom safko ? vsak tak by mohli rozno odstavit IAD pokial by to nebolo riesene mimourovnovo ... tam vidim obrovsky problem tych 90 sekund.
uz teraz kolabuje kamenne, tak si to neviem predstavit potom ..
Re #55845 fobust: ach jaj, ja za to nemozem ze ked vam dojdu argumenty tak dokazete len nadavat a ponizovat
Ja nemám žiadne privilégia a myslel si že ten smajlík je dávno zrušený. Fakt! To teda zíram. Sľubujem že ho budem používať iba bo výnimočných prípadoch, aby som to tu celé nezašpinil. ?
A stránky imhd.sk sú najdemokratickejšie stránky ktoré sú, tak sa kroť. Na normálnych stránkach by užívateľom ako aquila už dávno zablokovali prístup, lebo písanie hovdín a ešte aj ich obhajoba v takej miere vypovedá o dotyčnom jedine toľko, že má fetiš na hádanie sa a zrejme sa pri tom aj dobre urobí. ? Podľa mňa je zdravšie to onanovanie nad električkou, prípadne ejakulovanie nad linkou 17.
Nemajte obavy, ja som na ženy, skutočné ženy, ale najprv si ma budú musieť zaslúžiť. ?
Tak ma napada, ze ked prestali jazdit trolejbusy v Banskej Bystrici, ze co s nimi budu robit??? Mohli by ich predat napriklad do Bratislavy, zisli by sa, najma nejake klbove...
Ale my všetci sme pacifisti... ?
Ja nebudem po nikom strieľať, ani verbálne, al eje to také divné, keď niekto napíše tvrdenie v duchu, "že keď už sa postaví 1. trasa metra z Peržalky tesne za ľavý breh Dunaja (nech by aj na Kamenné nám.), tak asi by to neskončilo v tom jednom bode, a pokračovalo by sa s výstavbou ďalej" - tak to je také divné rozmýšľanie, že odkiaľ berie autor výroku takú istotu. Že preto, lebo je to tak v Prahe, či Varšave? A čo všteko je tam a u nás nie, ha?
Zato, keď sa postaví električka do Petržalky a napojí sa na Šafku na existujúcu sieť, tak tá istota, že cestujúci budú pokračovať v svojom spoji ďalej do mesta tu je, lebo radiály do ostatných obvodov už dnes stoja a nie je jediný dôvod ich rušiť.
Btw. ja mám pocit, že toto je úplne slobodná diskusia a v tejto neživej forme je každý príspevok rovnocenný, žiaden názor nemôže byť dopredu nadradený inému, dokonca aj vzájomné osočovania a nadávky vyznejú rovnako povedzme od 13 a 40 ročného, akurát pri konštruktívnych príspevkoch sa verbálny prejav v závislosti na veku dá rozoznať. ? ?
Re #55722 hoppusmark: Sak jasne bezpecnost, ale podla mna kamera moc nevyriesi aj aj tak by to bolo drahe riesenie. To radsej obcas zaplatit to sklo.
Re #55760 Emo: No to jasne, ale ide o princip, aky je rozdiel medzi metrom a elektrickou hmm ?
Re #55766 Technopol: To co som ja napisal, ze keby elektricka isla pod dunajom ze by vysla na kamennom namesti, bolo myslene tak, ze tam vyjde nad zem a bude pokracovat...
Re #55794 ivanbuto: Ten tunel, asi ked niekdo bude chciet ist zo Stupavy do Pezinka, alebo ked niekto bude chciet ist zo zapadu na vychod, tak aby sa netrepal cez Pezinsku babu alebo Sancovu, a tunel nieje az tak zasah do prirody. Aj ked podla mna by bol ten tunel vhodnejsi na trase Trnava - Malacky.
Re #55832 fobust: Ps: Videl som tak aj sor B9.5 ze mal z tym dost casto problemy a dost ma to stve.
Ono mne z roho co si stiahol vychádza, že išlo o reakcia návštevníka tej stránky. Takže hodnota tej výpovede je nulová, lebo je to názor niekoho, ale nikto nevie o ňom nič.
Skúsme počítať 2*T3=320. 90 s interval = 320*45=14 400 osôb/hod. Povedal by som, že tá kapacita by bola aj tak relatívne dostatočná.
Ja by som rád niektorých tu diskutujúcich poznal osobne, bol by som zvedavý, že či aj v reále sa dokážu správať k svojim spoluobčanom ako hovädá, alebo to robí len ten pocit anonymity, ktorú Inet poskytuje...
Stránka iMHD je fakt nedemokratická... Tu sú rovní a rovnejší, ktorí na rozdiel od nás smrteľníkov, môžu používať HTML tagy a dokonca špeciálne smajlíky. ? ?
Docela mám o rychlíkovou laminátku strach, takhle nasaranýho jsem ho ještě neviděl. Mě zas brzy dostane do infarktové sitauce jeden Švéd z Curychu ? Takže klid pánové, popřáli jsme si do nového roku a 4.1 je tu bitka. Až budou počítače umožňovat fyzický kontakt, asi tu už nikdo z nás nebude, neb se tady všichni postřílíme nebo uškrtíme.
ja viem ze zabzar dokaze poriesit mnoho ale to za predpokladu aj adekvatnych voznov /suprav a kedze po novej radiale budu behat starsie vozidla moze to byt problem, aj ked nie neriesitelny
inak ta reakcia bola zo stranok bratislava.sk btw. tabliody ala novy cas necitam
Ja môžem tvoj výrok povedať takto: 1. stavebná etapa NDS sa na Šafárikovom nám. napojí na súčasnú sieť.
Re 55763 aquila: A ako vieš, že pri mestre to neskončí rovnako?
Re #55786 81-71:3. Dá sa problém kapacity riešiť kapacitnejšími súpravami.
Re #55790 81-71: Podľa mňa práve metro ľavý breh vo svojej prvej a na dlhé roky poslednej etape nerieši.
Re #55791 aquila: A v diskusí Nového času písali tiež zaujímavé veci, že?
Re #55800 S499.1023: Tá predstava onanovania nad električkou ? ?.
Re #55802 aquila: Na plne segregovanú e-trať môžeš dať ZZ, že. zároveň môžeš na konečnej v Petržalke počítať s tým, že spoje tam sa zdržia a tak v smere z Petržalky ten interval dodržíš.
Inak dosť ma mrzí mizerný stav CNG vrakov, za ktorý môžu len páni z údržby. Zničená koženka na sedačkách, pravdepodobne vytrhnuté madlá, alebo madlá, z ktorých je totálne odlúpnutá farba. Steny ako zaplaty. To už nemajú ani na farbu, koženku a umakart? ?
AD: Zníženie počtu zimných pohotovostí sa neosvedčilo
Dvere vozidiel Karosa majú jeden konštručkný nedostatok. Keď autobus zastaví tesne pri nahrnutom snehu (doslova sa koleso oň šúcha), tak otvárajúce sa dvere do neho narazia. Včera aj dnes som takto vystupoval z CNG Vraku na Novohradskej smer mesto. Ešteže sú tie dvere dosť široké, lebo každé krídlo sa otvorilo asi iba do polovice.
Zimná služba tam odpratala akurát tak prvé dvoje dvere, zvyšok tam ostal. Asi sa spoliehajú že sa to roztopí. Pri tom množstve a týchto teplotých sa to roztopí možno za 4 týždne. A to má mrznúť. Ďakuejm DPB že takto šetria.
Ďalej, dojazdy 207 sú super, keby. Keby nevynechala 198 a ďalšia nemeškala, na zastávke som stál 26 minút!!! Opäť chcem poďakovať DPB. K tomu prišiel odporný starý Ikarus, ?. 6290 na dojazdovej 207 bol pekne rekonštruovaný a dokonca krásne hlásil zastávky. Nenávidím autobusy!!!! Sú to menejcenné dopravné prostriedky, kazia sa, smrdia, hučia!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Ja nebudem po nikom strieľať, ani verbálne, al eje to také divné, keď niekto napíše tvrdenie v duchu, "že keď už sa postaví 1. trasa metra z Peržalky tesne za ľavý breh Dunaja (nech by aj na Kamenné nám.), tak asi by to neskončilo v tom jednom bode, a pokračovalo by sa s výstavbou ďalej" - tak to je také divné rozmýšľanie, že odkiaľ berie autor výroku takú istotu. Že preto, lebo je to tak v Prahe, či Varšave? A čo všteko je tam a u nás nie, ha?
Zato, keď sa postaví električka do Petržalky a napojí sa na Šafku na existujúcu sieť, tak tá istota, že cestujúci budú pokračovať v svojom spoji ďalej do mesta tu je, lebo radiály do ostatných obvodov už dnes stoja a nie je jediný dôvod ich rušiť.
Btw. ja mám pocit, že toto je úplne slobodná diskusia a v tejto neživej forme je každý príspevok rovnocenný, žiaden názor nemôže byť dopredu nadradený inému, dokonca aj vzájomné osočovania a nadávky vyznejú rovnako povedzme od 13 a 40 ročného, akurát pri konštruktívnych príspevkoch sa verbálny prejav v závislosti na veku dá rozoznať. ? ?