p.s. inak potom by sa stala aj filialka nova centralna stanica a riesilo by sa cez nu aj primestska doprava.
jednalo by sa o takzvanu kompletnu prestavbu zeleznicneho uzla bratislava.
peniaze na to da EU vo vyske 80-90% (podla projektu) lebo zeleznicny uzol bratislava je na dvoch multimodalnych TEN-T koridoroch a je to zaradene ako jeden z 30tich prioritnych projektov EU na ktore sa planuje dat do roku 2013 dokopy asi 900 miliard euro
to len na predstavu
jednalo by sa o takzvanu kompletnu prestavbu zeleznicneho uzla bratislava.
peniaze na to da EU vo vyske 80-90% (podla projektu) lebo zeleznicny uzol bratislava je na dvoch multimodalnych TEN-T koridoroch a je to zaradene ako jeden z 30tich prioritnych projektov EU na ktore sa planuje dat do roku 2013 dokopy asi 900 miliard euro
to len na predstavu
si
tak si to skus rozobrat:
"- vedie v trase najväčších dopravných požiadaviek,"
v tomto nevidim neaky problem; myslim ze o trase v petrzalke sa tu az na vyskovu uroven nevedu neake spory...
"- je zabezpečená dopravou s pravidelným taktom, vysokou prepravnou rýchlosťou, frekvenciou a kapacitou "
v tomto tiez nevidim neaky problem, je to len vecou chcenia a organizacie (to ako to v sucasnosti vyzera v BA nie je jediny model prevadzky)
"- je minimálne závislá od okolitej dopravnej situácie a počasia, teda vysoko spoľahlivá "
pokial nezhovadia projekt, tak cela (nova) trasa by mala byt bezkolizna voci ostatnej doprave, samotne pocasie elektrickam zasadne problemy nerobi (ak odmyslime extremy typu zaveje, ale zas aj zaplavy mavame v BA pomaly s kazdorocnou pravidelnostou a to by zas mohol byt problem pre podzemku)
"- na ktorú sú napojené doplnkové linky "
neaky problem ?
"- ktorej stanice sú kvalitne a dostatočne komfortne vybavené na prestup na iné spoje "
je vecou projektu (a toho ako bude zhovadeny) ale to uz som ti pisal ze rovnako sa projekt da zhovadit aj pri podzemnom rieseni, takze to nie je negativom elektricky ale je to vecou projektanta a zadavatela projektu
"- a umožní rýchly príchod do centra pre návštevníkov prichádzajúcich zvonka, vrátane P+R."
myslim toto je asi jedine co toto velmi nesplni, ale to je skor trasou (nesplni to ani podzemna varianta; dokonca tomu vyhovie este menej; kedze elektrickova varianta moze pokracovat dalej do centra na rozdiel od metra ktore ta vyklopi hned na safku)