Vidíš, to som si ani nevšimol. V citovanom texte však bolo napísané "výnimkY" v plurále. Ten odchod je skutočne iba z prvých dvoch zastávok a veľmi by ma zaujímalo, že PREČO
Nevie z vás niekto na ukážku trasy niektorých (alebo rovno všetkých) služobákov liniek 401 a vyššie (koľko ich je vlastne) a kedy približne premávajú? Slúžia len vodičom do/zo služby alebo aj iným pracovníkom DPB?
Viem, že nie všetci vodiči chodia do práce služobákmi, menšina alebo väčšina z nich chodí nočákmi? Maju možnosť ísť do práce aj vlastným autom a nechať si ho vo vozovni?
A vyzná sa niekto v školských linkách? Ja viem len, že L370 vozí vozíčkarov z Petržalky na Mokrohájsku.
Dobrý postreh. Ja som našiel len 61-ku z Letiska s odchodom 23:45 h, ako tu však raz niekto písal, tá ide len keď sú cestujúci. Zaujímavé je, že na Hlavnú stanicu prichádza až po odchode nočákov a v CP je zaznačený jej odchod iba zo zastávok "Letisko" a "Letisko - terminál"...
Sorry, ale príspevok som omylom odoslal, takže pokračovanie ? :
Re #55167 slovanista21: Páčia sa mi návrhy zredukovať počet električkových liniek, no v Tvojom návrhu sa mi nepozdávali dve vecičky a to tieto:
- Chýbajúce spojenie Dúbravky so Šafkom aj keď systémom 1 linka na radiálne by to asi nešlo.
- Úsek trasy linky č. 3 cez "Vazovova - Americké nám. - Mariánska", čo je dosť veľká časová okluka i keď je asi myslená na zabezpečenie prestupu na Vazovovej (ak sa mýlim, prosím oprav ma).
PS: Prajem príjemné sviatky a splnené predsavzatia v novom roku 2006!
ja som siel 3.kolo, to uz tam nastastie bol druhy vodic (vozu vlastny), na Vianoce sa vzdy striedaju po 2. kole vodici vsetkych nocakov, pretoze nieje dovolene robit viac ako 12h sluzby. Ti vodici, ktori robia prve 2 kola prichadzaju na nocaky z dennych liniek. Napr. NV/509 robi vodic, ktory mal predtym 57/1., atd. ?
1. Linka 97 už neexistuje, predsa ?
2. to platilo asi do vlaňajšeho decembra, myslím, keď boli osobitné zadelenia pre linku 97, 31/39 a 86. A boli špecifické vozy v každom zadelení, iba na tej "svojej" linke. Ale potom sa to údajne kvoli tomu, že časť 86iek začala robiť Pétržka (akože vozovňa Trnávka prišla o 7 služieb) celé skombinovalo, a vzniklo jedno kompletné, tzv. "megazadelenie", keď vodiči robili 31/39, 86 a 97. Od 5. 9. 2005 sa zrejme v tom zadelení nachádza 31/39, 50, 87 a 98. Je tam tušim aj nočák (ten 504), takže vodiči tam pravidlenejšie jazdiaci by ho mali poznať...Ale to bol možno nejaký brigádnik, alebo dielenský, alebo z iného voza - z iného zadelenia.
Dnes som ako každý Štedrý večer išiel k babke prvou L504 (1805). Potešiteľné je, že na rozdiel od minulých 2 rokov tentokrát vnútorné transparenty ukazovali všetky zastávky vrátane upozornenia "zastávka je na znamenie", ako aj pásmo a čas. Do Dúbravky prišiel tradične s meškaním cca 10 minút oproti CP. Cestujúcich bolo pomerne málo, na niektorých električkových zastávkach však bolo zopár nešťastníkov...
Zastavil na výstupišti liniek 34, 35 a pýtal sa jedného pána kam má ísť. ? Ten dobre vysvetlil, že doľava na hlavnú cestu, prejde okolo Jednoty... Nejaký bol vystresovaný, lebo za zastávkou "Homolova" chcel odbočiť doprava na sídlisko medzi domy, na Štepnej zas myslel, že už je na konečnej. Pred Žatevnou sa zas mňa spýtal, kam má zabočiť. Keď som mu povedal, že doprava na obratisko (pri požiarnej zbrojnici), tváril sa akoby mi neveril, ale poslúchol. ?
Tu v katalógu som si pozrel, že tá 1805 má svoju "domácu" linku č. 97... Na akej linke sa ten voz teda vyskytuje najčastejšie?
Len tak jednu fakticku. Ked som si chcel pozriet prvy odchod L66 1.1.2006 vypisalo mi ze Chyba,zaznam o L66 neexistuje. Na ostatnych linkach to funguje v pohode Ja len tolko. Prijemne sviatky.
Ale DP nikoho neklame! Ved on tu elektricku nevydava za novu, aj ked prakticky je nova, lebo je to cele vykuchane. Cestujuci si sam mysli, ze je nova a jedno z pravidiel zakaznicky orientovanej spolocnosti je: Zakaznik sa nikdy nepoucuje o jeho omyle. ☺
frenky