Vo vestniku som nasiel verejnu sutaz DPB na rozšírenú veľkú prehliadku trolejbusov 14 Tr a 15 Tr v rámci opravy a to v pocte 14 Tr - 10 ks/rok, trolejbus 15 Tr - 5 ks/rok. Zmluva by mala trvat do 31.12.2008.
Kriteriami su cena a dodacia lehota. Vysledok v.s. by mal byt na konci januara.
Cele to najdete na uvo.gov.sk vo vestniku cislo 237 z 12.12.2005.
To už by som ju predĺžil až po parkovisko dole pod reštauráciou "VEŽA", kde dnes absentuje pokrytie MHD. Ide však o to, kde zobrat peniaze na dalšie vozokilometre.
LINKA č. 44
Nebolo by vhodné 44-ku z Revína predĺžiť na Kolibu na obratisko 203-ky? Alebo by hrozilo, že tam by sa do nej natrepalo toľko ľudí, že by už na Kramároch kapacitne nestačila?
Vidíš, to som si ani nevšimol. V citovanom texte však bolo napísané "výnimkY" v plurále. Ten odchod je skutočne iba z prvých dvoch zastávok a veľmi by ma zaujímalo, že PREČO
Nevie z vás niekto na ukážku trasy niektorých (alebo rovno všetkých) služobákov liniek 401 a vyššie (koľko ich je vlastne) a kedy približne premávajú? Slúžia len vodičom do/zo služby alebo aj iným pracovníkom DPB?
Viem, že nie všetci vodiči chodia do práce služobákmi, menšina alebo väčšina z nich chodí nočákmi? Maju možnosť ísť do práce aj vlastným autom a nechať si ho vo vozovni?
A vyzná sa niekto v školských linkách? Ja viem len, že L370 vozí vozíčkarov z Petržalky na Mokrohájsku.
Dobrý postreh. Ja som našiel len 61-ku z Letiska s odchodom 23:45 h, ako tu však raz niekto písal, tá ide len keď sú cestujúci. Zaujímavé je, že na Hlavnú stanicu prichádza až po odchode nočákov a v CP je zaznačený jej odchod iba zo zastávok "Letisko" a "Letisko - terminál"...
Sorry, ale príspevok som omylom odoslal, takže pokračovanie ? :
Re #55167 slovanista21: Páčia sa mi návrhy zredukovať počet električkových liniek, no v Tvojom návrhu sa mi nepozdávali dve vecičky a to tieto:
- Chýbajúce spojenie Dúbravky so Šafkom aj keď systémom 1 linka na radiálne by to asi nešlo.
- Úsek trasy linky č. 3 cez "Vazovova - Americké nám. - Mariánska", čo je dosť veľká časová okluka i keď je asi myslená na zabezpečenie prestupu na Vazovovej (ak sa mýlim, prosím oprav ma).
PS: Prajem príjemné sviatky a splnené predsavzatia v novom roku 2006!
ja som siel 3.kolo, to uz tam nastastie bol druhy vodic (vozu vlastny), na Vianoce sa vzdy striedaju po 2. kole vodici vsetkych nocakov, pretoze nieje dovolene robit viac ako 12h sluzby. Ti vodici, ktori robia prve 2 kola prichadzaju na nocaky z dennych liniek. Napr. NV/509 robi vodic, ktory mal predtym 57/1., atd. ?
1. Linka 97 už neexistuje, predsa ?
2. to platilo asi do vlaňajšeho decembra, myslím, keď boli osobitné zadelenia pre linku 97, 31/39 a 86. A boli špecifické vozy v každom zadelení, iba na tej "svojej" linke. Ale potom sa to údajne kvoli tomu, že časť 86iek začala robiť Pétržka (akože vozovňa Trnávka prišla o 7 služieb) celé skombinovalo, a vzniklo jedno kompletné, tzv. "megazadelenie", keď vodiči robili 31/39, 86 a 97. Od 5. 9. 2005 sa zrejme v tom zadelení nachádza 31/39, 50, 87 a 98. Je tam tušim aj nočák (ten 504), takže vodiči tam pravidlenejšie jazdiaci by ho mali poznať...Ale to bol možno nejaký brigádnik, alebo dielenský, alebo z iného voza - z iného zadelenia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
cybermop