1) Nevyzerá to krajšie ako Poršetra. Tá sa mi síce zdala byť zo začiatku hnusná, ale postupnje osm si na ňu zvykol a naživo vyzerá podstatne lepšie ako na fotkách.
2) Poršetra kapacitne SAMOZREJME nahradí 2*T3. 2*T3 je 15 m, šírka 2,5 m, 4 skosené čumáky. Poršetra je 33 m, šírka 2,4 m, 2 skosené čumáky. A je viac NP, takže nemusíš odpočítavať toľko schodov.
Cenu Wane tu kdesi spomínal PvvS, ja si to už nepamätám, tak si nechcem vymýšľať.
V otáčaní kĺbákov nie je žiadny problém. Stačí sa pozrieť na Trenčiansku. Dosť často som tam mal problém otičiť sa s krátkym vozom (hlavne staršie kusy s riadením ZF-Csepel mali akýsi malý rejd) ale nikdy som tam nemal problém otočiť sa s kĺbákom, ani so Samsonom, ani s 15Tr.
Problém je len v tom, že je tam príliš veľká premávka na otáčanie autobusov. Aj krátkych. Vozy by sa mali otáčať na obratisku, nie na štvropruhovej komunikácii. Trenčianska má tú výhodu, že nie je príliš frekventovaná.
Je to síce škaredé ale ten vzhľad kazia hlavne tie príšerné okná v NP časti. Keby sa s tým pohral nejaký designér, mohlo by to byť celkom k svetu. A myslím si, že by sa malo rekonštruovať tak 50 súprav, vždy waňa na papieroch zo starého voza + progres z novších sérií "esúčiek". A súčasne dopĺňať novými vozmi.
cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.
obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.
Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.
Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?
Stále to vyzerá krajšie ako Porschetra a za cenu jednej Porschetry máš možno aj osem waní. Na tomto mieste prosím niekoho (napr. S499.1023) aby doplnil, neviem presne cenu Wane. Navyše, kapacita Porschetry ti nenahradí 2xT3, takže o akom nevyužitá a zmenšovaní intervalu píšeš, navyše keď sa interval zmenší, tak vozy by jazdili častejšie, človeče, čitaj po sebe čo píšeš.
Fakt mám pocit že sem prispievajú najmä sopľavé decká, ako tu už niekto podotkol. Už si spomínam, prečo som sem prestal chodiť a objavil som sa tu iba sporadicky.
Btw; Chcel by som sa spytat,ci by mi niekto neporadil. Ako prebieha nakup cestovneho listka na vlak, ak ho chcem kupit cez internet. Co odo mna budu chciet a co k tomu potrebujem? Plati sa za tento nakup nejaka prirazka naviac? Vopred dakujem.
Všimol som si, že DPB sa vrátilo k lepeniu CP lepidlom.. Najmä teraz v zime je to hádam najlepší nápad aký im mohol napadnúť.. Magori. A ešte k tomu to je okopírované otrasne.
Neviem, podla mna by sa do Blavy uz mali kupovat iba tie dvojclankove, a z vonku sa mi to nepaci, vyzera to ako premalovana T3 ale je to NP takze..., mne sa skor pacia tipy ako Porschetra ale ta ja asi moc velka ( ci by bola naplno vyuzivana) http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/ ale keby sa zmensily interaly tak by bola v pohodke, a ak si dobre pamatam vychadza na 75melonovSK a zase pri tej cene...
kolko stoji normalna nejaka K2S ? Pripadne nejaka ina 2 clankova NP ?
Pri Technopole by bolo treba najskôr vybudovať nové obratisko, toto nevyhovuje jednak tým, že autobusy by stáli na ceste a jednak údajne primalým uhlom na otáčanie kĺbákov. A navyše otáčanie na 4-prúdovej ceste samo o sebe nie je veľmi bezpečné.
Ja sa obavam, ze tentokrat je to (jednak kvoli tomu, ze je to zahranicny investor a cezhranicna koncentracia) prilis tazky oriesok aj na PMU, kedze je to tak prespekulovane a netransparentne, aby im fakt nic nemohol... Dufam, ze PMU nieco zmoze, ale...vyzera to byt prilis dobre prespekulovane, aby to bolo dostatocne zahmlene...
Zbohom budte, lacne lety z BTS...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023