Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Siemens dodal väčšinu vlakov ľahkého metra pre ZOH Turín 2006: http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1033
Reply on: Sommelier #55258:
Je to síce ukradnuté z K-Reportu ale veľmo sa mi to páčilo:
Takže, Tebe aj celému zvyšku DF iMHD prajem príjemné Sviatky mŕtvych rýb!
Takže vážený, mám pre sebou letáčik Porschetry.

Dĺžka je 30250 mm (31060 s vytiahnutými spriahadlami)
pre porovnanie: K2: 21346 mm, T3: 15104 mm, T6A5: 15542 mm

Navyše, Porschetra má nad podvozkami úplne idiotsky vyriešený interiér, sadne si tam 6+6 ľudí a v tej uzučkej chodbičke môže stáť ďalších 6, viacej už nie. Vodič má predimenzovanú búdu, čo zasa uberá platz. OK, Porschetra je čiastočne NP, súhlasím.

V žiadnom prípade však nemá väčšiu obsaditeľnosť ako 2xT3! Neverím tomu, dokiaľ to niekto experimentom so skutočným substrátom nedokáže. ?
Reply on: S499.1023 #55255:
tym salinam si po jednom metri tusim pridal. Jo a porsche je o 4 cm uzsie. ?
Reply on: S499.1023 #55256:
Dakujem za reakciu, nezaobisiel by som sa bez nej, ale som rad, ze tentokrat uz namas ine namietky voci mojmu prispevku. ? Merychrismus. ?
Tak vam prajem prijemne Vianoce a stastny Novy rok 2006 ! ? ?
Reply on: Sommelier #55250:
No, ona 14T tiež nie je zrovna celonízkopodlažná...
Reply on: fobust #55249:

1) Nevyzerá to krajšie ako Poršetra. Tá sa mi síce zdala byť zo začiatku hnusná, ale postupnje osm si na ňu zvykol a naživo vyzerá podstatne lepšie ako na fotkách.
2) Poršetra kapacitne SAMOZREJME nahradí 2*T3. 2*T3 je 15 m, šírka 2,5 m, 4 skosené čumáky. Poršetra je 33 m, šírka 2,4 m, 2 skosené čumáky. A je viac NP, takže nemusíš odpočítavať toľko schodov.

Cenu Wane tu kdesi spomínal PvvS, ja si to už nepamätám, tak si nechcem vymýšľať.
Reply on: Red-Hawko #55241:
Ale aká je Poršetra veľká? Poršetra je o kúsoček dlhšia, než súprava 2*T3.
Reply on: Emo #55239:
V otáčaní kĺbákov nie je žiadny problém. Stačí sa pozrieť na Trenčiansku. Dosť často som tam mal problém otičiť sa s krátkym vozom (hlavne staršie kusy s riadením ZF-Csepel mali akýsi malý rejd) ale nikdy som tam nemal problém otočiť sa s kĺbákom, ani so Samsonom, ani s 15Tr.
Problém je len v tom, že je tam príliš veľká premávka na otáčanie autobusov. Aj krátkych. Vozy by sa mali otáčať na obratisku, nie na štvropruhovej komunikácii. Trenčianska má tú výhodu, že nie je príliš frekventovaná.
Reply on: Ámos Keynes #55232:
Je to síce škaredé ale ten vzhľad kazia hlavne tie príšerné okná v NP časti. Keby sa s tým pohral nejaký designér, mohlo by to byť celkom k svetu. A myslím si, že by sa malo rekonštruovať tak 50 súprav, vždy waňa na papieroch zo starého voza + progres z novších sérií "esúčiek". A súčasne dopĺňať novými vozmi.
Reply on: fobust #55249:

cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.

obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.

Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.

Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?
Reply on: Red-Hawko #55241:

Stále to vyzerá krajšie ako Porschetra a za cenu jednej Porschetry máš možno aj osem waní. Na tomto mieste prosím niekoho (napr. S499.1023) aby doplnil, neviem presne cenu Wane. Navyše, kapacita Porschetry ti nenahradí 2xT3, takže o akom nevyužitá a zmenšovaní intervalu píšeš, navyše keď sa interval zmenší, tak vozy by jazdili častejšie, človeče, čitaj po sebe čo píšeš.

Fakt mám pocit že sem prispievajú najmä sopľavé decká, ako tu už niekto podotkol. Už si spomínam, prečo som sem prestal chodiť a objavil som sa tu iba sporadicky.
Reply on: Tomi #55246:
plati sa za to prirazka v podobe miestenky, ktoru si musis kupit aj na nakladny vlak ?
Reply on: TeBeCe #55245:
O pár sekúnd si ma predbehol. Tak tu bude ten link 2x. ☺
Reply on: mrcheef #55244:
Všetko sa dozvieš tu:
http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Kúpiť sa dajú lístky len na niektoré vlaky a prirážka sa za to neplatí. ?
Reply on: mrcheef #55244:
na tejto adrese sa dozvies vsetko podstatne http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Btw; Chcel by som sa spytat,ci by mi niekto neporadil. Ako prebieha nakup cestovneho listka na vlak, ak ho chcem kupit cez internet. Co odo mna budu chciet a co k tomu potrebujem? Plati sa za tento nakup nejaka prirazka naviac? Vopred dakujem.
Všimol som si, že DPB sa vrátilo k lepeniu CP lepidlom.. Najmä teraz v zime je to hádam najlepší nápad aký im mohol napadnúť.. Magori. A ešte k tomu to je okopírované otrasne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement