Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #55249:

1) Nevyzerá to krajšie ako Poršetra. Tá sa mi síce zdala byť zo začiatku hnusná, ale postupnje osm si na ňu zvykol a naživo vyzerá podstatne lepšie ako na fotkách.
2) Poršetra kapacitne SAMOZREJME nahradí 2*T3. 2*T3 je 15 m, šírka 2,5 m, 4 skosené čumáky. Poršetra je 33 m, šírka 2,4 m, 2 skosené čumáky. A je viac NP, takže nemusíš odpočítavať toľko schodov.

Cenu Wane tu kdesi spomínal PvvS, ja si to už nepamätám, tak si nechcem vymýšľať.
Reply on: Red-Hawko #55241:
Ale aká je Poršetra veľká? Poršetra je o kúsoček dlhšia, než súprava 2*T3.
Reply on: Emo #55239:
V otáčaní kĺbákov nie je žiadny problém. Stačí sa pozrieť na Trenčiansku. Dosť často som tam mal problém otičiť sa s krátkym vozom (hlavne staršie kusy s riadením ZF-Csepel mali akýsi malý rejd) ale nikdy som tam nemal problém otočiť sa s kĺbákom, ani so Samsonom, ani s 15Tr.
Problém je len v tom, že je tam príliš veľká premávka na otáčanie autobusov. Aj krátkych. Vozy by sa mali otáčať na obratisku, nie na štvropruhovej komunikácii. Trenčianska má tú výhodu, že nie je príliš frekventovaná.
Reply on: Ámos Keynes #55232:
Je to síce škaredé ale ten vzhľad kazia hlavne tie príšerné okná v NP časti. Keby sa s tým pohral nejaký designér, mohlo by to byť celkom k svetu. A myslím si, že by sa malo rekonštruovať tak 50 súprav, vždy waňa na papieroch zo starého voza + progres z novších sérií "esúčiek". A súčasne dopĺňať novými vozmi.
Reply on: fobust #55249:

cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.

obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.

Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.

Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?
Reply on: Red-Hawko #55241:

Stále to vyzerá krajšie ako Porschetra a za cenu jednej Porschetry máš možno aj osem waní. Na tomto mieste prosím niekoho (napr. S499.1023) aby doplnil, neviem presne cenu Wane. Navyše, kapacita Porschetry ti nenahradí 2xT3, takže o akom nevyužitá a zmenšovaní intervalu píšeš, navyše keď sa interval zmenší, tak vozy by jazdili častejšie, človeče, čitaj po sebe čo píšeš.

Fakt mám pocit že sem prispievajú najmä sopľavé decká, ako tu už niekto podotkol. Už si spomínam, prečo som sem prestal chodiť a objavil som sa tu iba sporadicky.
Reply on: Tomi #55246:
plati sa za to prirazka v podobe miestenky, ktoru si musis kupit aj na nakladny vlak ?
Reply on: TeBeCe #55245:
O pár sekúnd si ma predbehol. Tak tu bude ten link 2x. ☺
Reply on: mrcheef #55244:
Všetko sa dozvieš tu:
http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Kúpiť sa dajú lístky len na niektoré vlaky a prirážka sa za to neplatí. ?
Reply on: mrcheef #55244:
na tejto adrese sa dozvies vsetko podstatne http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=758
Btw; Chcel by som sa spytat,ci by mi niekto neporadil. Ako prebieha nakup cestovneho listka na vlak, ak ho chcem kupit cez internet. Co odo mna budu chciet a co k tomu potrebujem? Plati sa za tento nakup nejaka prirazka naviac? Vopred dakujem.
Všimol som si, že DPB sa vrátilo k lepeniu CP lepidlom.. Najmä teraz v zime je to hádam najlepší nápad aký im mohol napadnúť.. Magori. A ešte k tomu to je okopírované otrasne.
Reply on: Andy #55225:
Podľa tohto článku ešte nemusí byť Viedeň vybraná, rozhodne sa o tom v januári.
http://www.tvojepeniaze.sk/sk_pludia.asp?r=sk_pludia&c=A051222_151407_sk_pludia_p01
Reply on: fobust #55230:
Neviem, podla mna by sa do Blavy uz mali kupovat iba tie dvojclankove, a z vonku sa mi to nepaci, vyzera to ako premalovana T3 ale je to NP takze..., mne sa skor pacia tipy ako Porschetra ale ta ja asi moc velka ( ci by bola naplno vyuzivana) http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/ ale keby sa zmensily interaly tak by bola v pohodke, a ak si dobre pamatam vychadza na 75melonovSK a zase pri tej cene...
kolko stoji normalna nejaka K2S ? Pripadne nejaka ina 2 clankova NP ?
Reply on: Mego #55180:
Man tu už nie je.
Reply on: slovanista21 #55160:
Pri Technopole by bolo treba najskôr vybudovať nové obratisko, toto nevyhovuje jednak tým, že autobusy by stáli na ceste a jednak údajne primalým uhlom na otáčanie kĺbákov. A navyše otáčanie na 4-prúdovej ceste samo o sebe nie je veľmi bezpečné.
Reply on: Ámos #55236:
Ja sa obavam, ze tentokrat je to (jednak kvoli tomu, ze je to zahranicny investor a cezhranicna koncentracia) prilis tazky oriesok aj na PMU, kedze je to tak prespekulovane a netransparentne, aby im fakt nic nemohol... Dufam, ze PMU nieco zmoze, ale...vyzera to byt prilis dobre prespekulovane, aby to bolo dostatocne zahmlene...

Zbohom budte, lacne lety z BTS...
Reply on: fobust #55235:
No ved prave na tej fotke sa mi to tak zdalo. Tak som asi zle videl. Tak potom fajn. ☺
Reply on: Beus #55229:
Ja by som este neplakal.
1. Posledne slovo ma protimonopolny urad a unia, ktora to musi schvalit tiez.
2. Ak boli podmienky urcene tak ako boli, a Viedeň to vyhrala teda ziskala najviac bodov, potom mohli len ju oznacit za vitaza a nikoho ineho, lebo by SR hrozili sudne spory, arbitraz o usli zisk,... lebo sa nestala vitazom aj ked ziskala najviac bodov. A inak sa tie podmienky nedali urcit, lebo nemozes nikoho vylucit z tednra na zaklade domienky, ze z BA spravia Cargo pristav. Je to sice zdlhave, ale ak aj stat by si prial niekoho ineho tak najprv musi vyhlasit za vitaza TwoOne, potom pockat na PMÚ a ak ten rozhodne, ze tato koncetracia poskodi trh, co uz sam avizoval, ze s tym bude mat problemy, mozu dat letisko niekomu inemu.
Ak vsak teraz bude PMÚ drzat hubu a krok, je jasne, ze bol politicky ovplyvneny a vcerajsia navsteva z rakuska bola uspesna.
Jednoducho treba pockat co bude dalej a nevynasat rychle sudy. Aj ked priznam sa, aj mna to nasrdilo a neprajem si koncentraciu tychto dvoch letisk. Sice sa tu o zlych zahranicnych investoroch, ktori chcu rozkradnut nase krasne Slovensko napisalo uz mnozstvo bludov, ale zo Swechatu mam strach aj ja.

V Trende pisali, ze DPB dostal od OBB za posledny oktobrovy tyzden 200 Eur. Rocne by to teda mohlo byt 10400 Eur, co je 395 tisic korun.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.