Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: inTony #55173:
to je na prestup
Reply on: luky133 #55111:
uz si to mozes pozriet v novinke ?
Reply on: inTony #55183:
No neviem, ja si dovolím tvrdiť, že na tú jednotku bohato stačí interval 8 min. so sólom.
Re #55203 inTony: No dúfam, že v tých 100 mil. je aj šesť krát 25Tr a zostane pre elektrické dráhy na obnovu vozidiel skoro nič.
No takto to treba ? ? mazať príspevky, ktoré nesúvisia s dopravou ?

Podľa mňa je MHD nekonečná téma a aj keby bolo všetko v poriadku, úplne super, stále by bolo o čom diskutovať, vylepšovať. ?
Reply on: S499.1023 #55194:
ja som nic neriesil ?
Reply on: 81-71 #55196:
V D[bravke by šli poloprádzdne, v Karlovke preplnené
Reply on: S499.1023 #55194:
takže socialisticke metody? niekto dačo navrhne a koniec?ved je to diskusia KUA a Tebece nie je predsa boh, každy si tu može navrhnut čo chce ?
Reply on: S499.1023 #55192:
nie myslel som to tak, kde je potrebná výššia kapacita zvýšenie, kde je zbztočne veľká tak zníženie. Zober si víkend. cez víkend by boli intervaly 12min. a napr. pri Poluse je súčasný interval 6,6min., následne by bol 6min. Na Zlatých pieskoch je súčasný interval cez víkend 10min., potom bz bol 12min.
Reply on: inTony #55187:
ved prave že to by sa mohlo poriešit kapacitnejšou supravou, čo vraviš napriklad na dake 5-člankove supravy? a problem by mohol byt poriešeny ?
Reply on: inTony #55183:
Zbytočné, pri malom množstve liniek si možeš dovolit lepšiu vypravu na jednotlive linky, takže nepotrebuješ dalšie špičkove, načo.
Reply on: 81-71 #55186:
Linkové vedenie tu už bolo vyriešené TeBeCem, nie je potrebné porichádzať s ďalšími návrhmi. A už vôbec nie s takými, ktoré nerešpektujú klesajúci dopyt na koncoch radiál.
Reply on: S499.1023 #55190:
ja by som to rád spravil, ale nemam na ten pamatnik miesto ? ale ked si už pri EČS, tak nie že by neboli pekné, ale mne sa viac páči 81-71 ? btw, ty si nechystaáš kupit dakú staru laminátku ako modlu pre seba?už je navyšší čas na ich vyradenie ? ? ?
Reply on: inTony #55183:
...so zachovaním súčasnej kapacity, prípadne znížením resp. zvýšením kapacity...

Takže s kapacitou sa môže robiť, čo chce ? ?
Reply on: Peon #55185:
No, tak ja by som povedal asi tolko. Ohladom sviatočného utlmu budme ešte radi, že sme nedopadli ako v Nitre. Tvrdim, že vždy je lepšie vyrazne obmedzena doprava ako žiadna, ako je to v pripade genialnej Nitry /ona je vo vela veciach revolucná ? ? ? /Čo sa týka nočákov, tak to su dost zaujimave otazky, ja len asi tolko, že na rok 1992 si uz tiez moc nespominam ako to bolo, len viem, že ako roky utekaju, vykonavane vozokilometre sa bohuzial znizuju, takze sa to neustale zhorsuje. Dnešny stav nočnej dopravy v BA je proste ubohost. Kedysi bola omnoho lepšie riešena doprava, malo by sa to vratit k povodnemu stavu. Denné linky aby jazdili až do polnoci, dobre intervaly nočákovo celu noc a obnovenie dopravy MHD napriklad do Stupavy a pod.
Reply on: 81-71 #55165:
Už ma to fakt nebaví. Desiatky ľudí tu predniesli, prečo metro nebude (lebo NIE SÚ PENIAZE!!!!!) a prečo môže električka splniť úlohu NDS) ale pár ľudí tu bude kolom-dokola len omieľať slovíčko METRO. Ty si kúp niekde vyradenú Ečs, postav si ju na betónový podstavec a denne sa k nej modli!
Reply on: 81-71 #55186:
Keby boli však boli kapacitnejšie vozy, že sa do nich zmestí Dúbravká+Karlovka alebo Rača+Vinohrady resp. Nové Mesto, tak potom dobre.
Reply on: Peon #55185:
mat tak tvoje starosti ?
Reply on: 81-71 #55186:
Ale nemôžeš dať jednu llinku napr. z Dúbravky cez Karlovku. Keď napr. v Dúbravke stačí 4min. interval, v Karlovke to už nestačí, pretože Dúbravčania sú už tam, boli bz potrebne 2min., aj tak bz boli potrebne kapacitnejšie vlaky.
Reply on: inTony #55181:
aj tak sa dá ? Ak by sme predpokladali v tomto systeme aj so samostatnou linkou Hl.st. - st.N.m. /teda bez zachadzania "radialových" na jednotlive stanice/ tak by mohla ist kludne aj takouto obklukou - daco na sposob L99 v Petržalke. Tvorila by dobre spojitko v centre mesta medzi ostatnymi linkami, čo by bolo určite dobre, napriek predpokladanemu prestupnemu terminalu. Ako som pisal, boli by dve linky, čo by spajali 4 radialy a 1 linka, ktora by isla povedzme cez mesto a spajala by tieto stanice na trase napriklad: Hl.st. - Obchodná - Tunel - Náb.Arm.Gen.L.Svobodu - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské Mýto - Polus City Center - ŽST Nové Mesto a spat. ? + 2 linky na 4 radialy, takze dokopy 3 linky, dobre intervaly a uspore vozokilometrov uz ani nehovorim ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.