Moze byt, ale neviem, ci jazdi. Ma novu SPZ. Ale je to adept na historicak a malo by sa to realizovat. Ale ako hovorim, ked vedenia nemaju zaujem o historicke vozidla, nech si ich rozpaluju. A ked naozaj nebude ani jedna B731, tak nejaku od Presova odkupime
Hada sa tu Laminatka a Persing... S499 a E499 ? Takto, mozno su historicke vozidla ale ked nevychadzaju na akcie a pod, tak pre mna su obycajne vraky. Aj ked ma uz irituje idea, ze to sa to zrusi ? Btw. ked nieco neviem, tak to napisem. Blbosti (tie, ktore uz mam vysvetlene) uz dristat (ne)budem.
NO TAK POTOM JE TO KUS TUCNEHO MALEHO *****A S NEJAKYMI MINDRAKMI Z DETSTVA BEZ URAZKY ? ? ?
Co by mu to urobilo ? Ved to je peknee....
A ten kto ich nevidel v premavke je to tiez skoda, je mi z toho zle ?
Ja si zas myslim, ze riesenie je aj ked peniaze su aj na ine veci. Je dobre, ze pre 6222 by mal byt zakupeny skelet a tak sa urobi dobra vec. To mame 1 trolejbus zaradeny opat do premavky. Dopravny podnik Bratislavy rozmysla asi tak, ako DPMP. Vyradit co najviac najstarsich vozov a kupovat nove, NP. Nemam nic proti tomu ale zda sa mi to blbe. No nic, pokial sa nezmeni riadene DP tak sa ani nic nezmeni a tie trolembusy tam dohniju.
A ja som myslel, že si sľúbil, že už nebudeš momotiny drístať. Prečo by sa mali HISTORICKÉ vozidlá PRERÁBAŤ na historičáky? Historičák sa historičákom stáva, nevyrába ani neprerába sa.
A problém rozhodne NIE JE v peniazoch. Oprava oboch SANOSov aj oboch 9Tr dokopy by stála menej ako oprava Oerlikonu. Problém je vo vedúcom DTPT, ing. Jarosdlavovi De Billčíkovi, ktorý nenávidí historické vozidlá.
Inak este nieco.. K tomu FBW - Oerlikon #80 bol este v horsom stave a dal sa opravit a tie troliky su este v ako takom stave cize sa s nimi este aj cosi robit da...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.