Reply on: slovanista21 #55167:
1 HS - Obchodná - Šafárikovo nám.
2 HS - Vazvova - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
3 Šafárikovo nám. - Špitálska - Radlinského - Račianska - Rača
4 Karlova Ves - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - Zlaté piesky
5 Dúbravka - tunel - Obchodná - Vazovova - Ružinov
7 Vinohrady - Račianska - Vazovova - Ružinov (špičková linka)
všetky linky 4 min. interval cez týždeň, so zachovaním súčasnej kapacity, prípadne znížením resp. zvýšením kapacity.
AAA
Nejak mi to poslalo zle. Tak ten príspevok ešte raz:
Re #55160 slovanista21: Prepojenie je múdre.
Na Zlaté Piesky doobeda premáva L 2. A tá kapacita postačuje, takže ja navrhujem skrátiť doobeda L2 po ŽST NM a L4 nechať jazdiť až na Zlaté Piesky.
L 7 je preto lebo posiluje L 3, 5, 11 v úseku CMO - ŽST Vinohrady. Nasadením jej vozov na L 11 dosiahneš zníženie kapacity v tomto úseku, ak nenasadíš ďaľšie vozy.
Ta vozovna by podľa mňa sa postaviť mala, len je otázka, či je to momentálne najdôležitejší problém DPB.
A čo s L 1, dať ju cez tunel a L 13 nám bude voziť vzduch? Podľa mňa by na L 13 sólo bohato stačilo, keby už teda mala vzniknúť. Podľa mňa zlúčenie 1+13 do 1 bolo celkom rozumné. Z Dúbravky skoro všetci cestujú busom, z KV môžu prestúpiť na L 32.
Re #55167 slovanista 21: A ešte si zabudol na nejeakú linku CMO - Hlavná stanica, nie?