Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Fia #55107:
V cene zásadný. Viď. napríklad cenník taxi služby AA Taxi Euro: http://www.aataxieuro.sk/cennik1.html

Sadzba v meste 28 Sk/km (tá platí aj pri braní taxíka zo stanovišťa)
Sadzba na telefonickú objednávku 12,60 Sk/km

Niektorí ľudia to, pokiaľ nechcú čakať, riešia tak, že zavolajú tú taxi službu, ktorej auto vidia stáť pred sebou na stanovisku.

Druhá možnosť je osloviť taxikára s otázkou, či Ťa nevezme za sadzbu telefonickej objednávky. V tom prípade si ale treba skontrolovať, či aj taxameter prestavil do režimu II.
Reply on: Fia #55107:
Dôvodom je prekvapujúco vyššia cena za km jazdy pri dôjdení na stanovište. Predpokladám, že je to chyták na neznalých cudzincov, ktorí buď predpokladajú, že keď si po taxi dôjdu alebo zastavia na ulici, bude to lacnejšie ako keď ho zavolajú a taxi musí ešte kus cesty ku nim prejsť. 🙂 Osobne používam tiež spomínané Trend Taxi, cenu tipujem tak na 200 Sk.
Reply on: S499.1023 #55104:
Dakujem za Info. Preco nebrat Taxi zo stanovista? Aky je v tom rozdiel?
Reply on: TeBeCe #55105:
Heh, no to je pravda ? ale v pešej dostupnosti to je z toho busu ?
Reply on: 81-71 #55101:
posledna 513 na letisko ide 1.05 ?
Reply on: Fia #55103:
Tak najlepšie bude tým taxíkom. Neber si taqxík zo stanovišťa ale volaj telefonicky. Osobne používam Trend Taxi, tel. 16 302 (pri volaní z mobuilu ešte predvoľba 02), môže to byť na Flughafen tak 200,- - 250,- SKK.
Reply on: 81-71 #55101:
Diky za rychlu odpoved...
No nakolko sa v BA absolutne nevyznam, neviem ani povedat kde v Petrzalke budem... Pridem do Petrzalky vlakom z Viedne...
Dnes rano som videl 7121 ako autoskolu ? Celkom dobra idea mat to ako riadnu elinu a zaroven aj na vycvik. Obdobne by mohli prerobit aj jednu supravu T6 , napriklad tie prazske co maju prist. Tiez aj (T)Bus. Naco chovat zbytocne vozidla co len zaberaju miesto vo vozovniach a su len na autoskolu ?
Reply on: Fia #55099:
Nenapisala si odkial v Petržalke, čo je problem, lebo Petržalka velká. Ale v zásade by to malo byt tak, ze ak okolo pol druhej si v Petržalke, nočák chytíš najskor pre tretou, ktorý ta dovezie na Hlavnu stanicu, kde maš garantovaný prestup na linku č.513, ktorá ide priamo na bratislavské letisko. Akým nočákom sa dostavíš na Hlavnú stanicu ti poradit neviem, lebo si nenapisala, v akej časti Petržalky sa budeš nachádzat. Touto alternatívou si na letisku M.R.Štefánika cca o 3:40.
Reply on: Fia #55099:
zo ZST Petrzalka sa da ist na letisko MHD v noci len o 00.51 L508 s prestupom o 1.05 na L513 na Hlavnej stanici. Potom uz len taxikom ?
Dobry den, prosim o radu ako sa da v noci dopravou dostat z Petrzalky na letisko. Ja pridem v noci okolo 1:20 do Petrzalky a potom musim ist na letisko. Je moznost sa tam dostat okrem taxi??? A keby som musela ist taxikom, vie mi niekto z Vas aspon priblizne povedat, co by to stalo?
Velmi pekne dakujem.
Fia ?
Reply on: S499.1023 #55097:
Pardon, zjavne by som mal po sebe pozornejšie čítať, čo píšem. (Pôvodne som napísal písať, čo čítem...)
galiyosha: Úplne presne tak až na jediný drobný rozdiel - 0030 mala výzbroj TV20. TV14 je relatívne rozšírená výzbroj - v BA ju má zo 6 či 7 novokáčerov, v Brne všetky KT8D5N, väčšia časť vozidlového parku E v Moste... Ale kolegovia majú možno na müsli 7901/02, prototypy typového radu T6A5...
Reply on: galiyosha #55095:
Aha, takže tak... ?
Reply on: Emo #55086:
O tom, že ich (pravdepodobne) kúpila Bratislava (záujem mala aj Praha), sa tú písalo už dávnejšie. Taktiež sa tu špekulovalo, či vzhľadom na solventnosť DPB aj skutočne budú dodané. Zmluva teda bola podpísaná už dávnejšie, k dodávke zatiaľ nedošlo.

Zapožičané tu určite byť nemohli, keďže jednak mali podvozky na rozchod 1435 mm, jednak každý inú, jedinečnú a, ak sa nemýlim, s ničím iným nespriahateľnú výzbroj -- konkrétne voz 0030 TV 14 (predchodca dnešnej TV Progress) a voz 0032 asynchrónnu TV 30 (predchodca dnešnej TV Europulse).
Reply on: tr3mp #55092:
Osobne sa zamýšľam nad trasou L 42 od jej vzniku. A jediný dôvod prečo chodí 42 na Valašskú, na ktorý som prišiel je, že tam je najbližšie WC pre vodičov v smere od Kalvárie, ak nerátame Hrobustovo.
Reply on: tr3mp #55092:
Presne tak to mali spraviť aj podľa mňa (Šulekova - Kalvária - Hroboňova).
Reply on: Ámos Keynes #55091:
Pri úprave 42 na trasu Podhorského - Sokolská - Križkova by musela nastať zmena vozidla z minibusu na kočík. Podhorského ulica je totiž v určitej časti len pomerne úzky chodník. ?
Osobne to skôr vidím na trasu Havlíčkova - Mišíkova - Timravina - Šulekova, na opačnej strane skrátenie po Hroboňovu.
Dnes som si vsimol, ze Jr Richard ma na 4.DTP odstavene dva poschoďáky s ktorymi robi zmluvnu prepravu pre VW. Neviete podrobnosti o tomto? Inak celkom dobry napad, teda ak je to normalne platene a nie len kamarátska vypomoc.

Re #55085 AAA: No ved mozno si na 44 zaplati Siemens nejaku tu CVRku. Alebo si ju na obidve zaplati MB. Len neviem kedy ju tam daju, lebo tie busy jazdia kazdy den. A takisto by ma zaujimalo co sa stane ak sa jeden pokazi. To jedna z tych liniek bude zrusena?
V kadzom pripade ten bus potrebuje nater ako sol a nejaky normalny transparent. Stacil by len obycajny cislovnik bez cielov. Alebo tie vozy zadelit na linky a oznacenie dat natvrdo na plech v podobe nalepiek.
A este nejake postrehy. L44 je celkom vyuzivana ale L42. Okrem toho ze niekto neustale kradne oznacniky na zastavkach tak jazdi prazdna. Mozno by bolo zaujimave porozmyslat nad intervalom 2 x za hodinu a predlzenim linky od Kalvarie cez ulice Podhorského - Sokolská Križkova - zastavka SAV a späť. Myslím, že by to bolo potom plnsie.
Reply on: Emo #55086:
Ja mám tiež dojem, že už boli nejaké prototypy kúpené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.