Dnes rano som videl 7121 ako autoskolu ? Celkom dobra idea mat to ako riadnu elinu a zaroven aj na vycvik. Obdobne by mohli prerobit aj jednu supravu T6 , napriklad tie prazske co maju prist. Tiez aj (T)Bus. Naco chovat zbytocne vozidla co len zaberaju miesto vo vozovniach a su len na autoskolu ?
Nenapisala si odkial v Petržalke, čo je problem, lebo Petržalka velká. Ale v zásade by to malo byt tak, ze ak okolo pol druhej si v Petržalke, nočák chytíš najskor pre tretou, ktorý ta dovezie na Hlavnu stanicu, kde maš garantovaný prestup na linku č.513, ktorá ide priamo na bratislavské letisko. Akým nočákom sa dostavíš na Hlavnú stanicu ti poradit neviem, lebo si nenapisala, v akej časti Petržalky sa budeš nachádzat. Touto alternatívou si na letisku M.R.Štefánika cca o 3:40.
Dobry den, prosim o radu ako sa da v noci dopravou dostat z Petrzalky na letisko. Ja pridem v noci okolo 1:20 do Petrzalky a potom musim ist na letisko. Je moznost sa tam dostat okrem taxi??? A keby som musela ist taxikom, vie mi niekto z Vas aspon priblizne povedat, co by to stalo?
Velmi pekne dakujem.
Fia ?
galiyosha: Úplne presne tak až na jediný drobný rozdiel - 0030 mala výzbroj TV20. TV14 je relatívne rozšírená výzbroj - v BA ju má zo 6 či 7 novokáčerov, v Brne všetky KT8D5N, väčšia časť vozidlového parku E v Moste... Ale kolegovia majú možno na müsli 7901/02, prototypy typového radu T6A5...
O tom, že ich (pravdepodobne) kúpila Bratislava (záujem mala aj Praha), sa tú písalo už dávnejšie. Taktiež sa tu špekulovalo, či vzhľadom na solventnosť DPB aj skutočne budú dodané. Zmluva teda bola podpísaná už dávnejšie, k dodávke zatiaľ nedošlo.
Zapožičané tu určite byť nemohli, keďže jednak mali podvozky na rozchod 1435 mm, jednak každý inú, jedinečnú a, ak sa nemýlim, s ničím iným nespriahateľnú výzbroj -- konkrétne voz 0030 TV 14 (predchodca dnešnej TV Progress) a voz 0032 asynchrónnu TV 30 (predchodca dnešnej TV Europulse).
Osobne sa zamýšľam nad trasou L 42 od jej vzniku. A jediný dôvod prečo chodí 42 na Valašskú, na ktorý som prišiel je, že tam je najbližšie WC pre vodičov v smere od Kalvárie, ak nerátame Hrobustovo.
Pri úprave 42 na trasu Podhorského - Sokolská - Križkova by musela nastať zmena vozidla z minibusu na kočík. Podhorského ulica je totiž v určitej časti len pomerne úzky chodník. ?
Osobne to skôr vidím na trasu Havlíčkova - Mišíkova - Timravina - Šulekova, na opačnej strane skrátenie po Hroboňovu.
Dnes som si vsimol, ze Jr Richard ma na 4.DTP odstavene dva poschoďáky s ktorymi robi zmluvnu prepravu pre VW. Neviete podrobnosti o tomto? Inak celkom dobry napad, teda ak je to normalne platene a nie len kamarátska vypomoc.
Re #55085 AAA: No ved mozno si na 44 zaplati Siemens nejaku tu CVRku. Alebo si ju na obidve zaplati MB. Len neviem kedy ju tam daju, lebo tie busy jazdia kazdy den. A takisto by ma zaujimalo co sa stane ak sa jeden pokazi. To jedna z tych liniek bude zrusena?
V kadzom pripade ten bus potrebuje nater ako sol a nejaky normalny transparent. Stacil by len obycajny cislovnik bez cielov. Alebo tie vozy zadelit na linky a oznacenie dat natvrdo na plech v podobe nalepiek.
A este nejake postrehy. L44 je celkom vyuzivana ale L42. Okrem toho ze niekto neustale kradne oznacniky na zastavkach tak jazdi prazdna. Mozno by bolo zaujimave porozmyslat nad intervalom 2 x za hodinu a predlzenim linky od Kalvarie cez ulice Podhorského - Sokolská Križkova - zastavka SAV a späť. Myslím, že by to bolo potom plnsie.
Rozhodne by tomu náter neuškodil. najvhodneší by bol podľa m´ňa taký ako je na Soroch. Momentálne mi ten náter skôr pripomína podklad pod CVR.
Re #55057 Mego: To je myslené tak, že L 212 premáva Rádiová - Voj. nem..
---
Fóra
Podľa mňa fórum môže zostať, ale tá editácia príspevkov asoň nejaký čas po ich pridaní by nebola od veci.
AAA