biom> Aj keď nie som vodič, mal som si možnosť vyskúšať riadenie Ikarusu 280 a myslím si, že to až také zlé nie je. Čo sa týka nastavenia atď., plne súhlasím. To, že vodič minimálne ovplyvňuje jazdu nie je až tak pravda, pretože niektorí vodiči majú veľmi zvláštny štýl "nízkootáčkovej" jazdy prebratý z B732. Motor v 280ke musí revať!!!! Až potom má výkon Ja odporúčam radenie smerom hore tak pri 2300-2500 otáčkach. Pokiaľ sa to ajtak vleče, treba doladiť čerpadlo, vymeniť motor, a keď ani to nepomôže, zošrotovať autobus
Turbo
v pohode, ved na to sme tu - aby sme odpovedali pokial vieme. Ale ak sa ti mam priznat, tak o tom tvojom opisanom autobuse ma nic nanapada, mozno to budu vediet ostatny (ja si toho tiez z detstva moc nepamatam, iba T2-ojky, ktore som prezyval Motoracky.. hehe)