Ako keby to nebolo jedno, ja vas nechapem,radšej všetko ofrflat a mat stare kraksne alá K2S či T3P a podobne veci...ved je to tak jednoduche, vždy to je o 1 000 000 000 x lepšie, ako ten naš dnešný vozový park, ktorý tu je !!! A možno by aj pre BA bola dobrá. Snad si nemyslite, že tu budu jazdit dake super drahe eliny od iných europskych alebo amerických výrobcov !!! Mimochodom, ak sa vypíše tende na taketo vysoko-kapacitne eliny v BA, ktorý ma byt, tak možno napokon aj tak vyhrá táto elina...kriteriom bude asi cena, a ta je v tomto pripade bezkonkurenčna v porovnani s konkurenciou. ?
galiyosha
2. Môžeš poskytnúť odkaz na dôveryhodný zdroj, kde bude jednoznačne napísané, že ŽSR na daný projekt peniaze mali jednoznačne dostať, aký obnos to mal byť a koľko by musela doložiť iná strana (mesto/kraj/vláda)? Alebo si nebodaj myslíš, že podobné projekty financuje celé EÚ? Alebo vychádzaš len z PR článkov v novinách a dvoch troch vizualizáciách?
3. Ako a čím sa BSK spamätal? Nemám pocit, že by BSK robil pre zlepšenie dopravy v Bratislavskom regióne _čokoľvek_.
Po koridore bývalej železnice sa to už dávno nedá. Jeho valná časť je alebo bude v najbližšej dobe zastavaná. Bohužiaľ.
Re #53698 m@rtin: ? Mne teda vôbec nie. Pôvodný návrh 109E bol podľa mňa krásnym príkladom súčasného dizajnu. Z takýchto lokomotív by niečo mali aj budúce generácie. Tak, ako my teraz máme z laminátie. Ten "poľudštený" dizajn mi pripadá ako nedokonalá východoeurópska kópia Taurusu. Normálne mi je z toho smutno...
Re #53669 Sommelier: Však ale tak sa to robí všade v civilizovanej Európe. Železničné trate aj stanice sú pod zemou, nad nimi sú postavené kadejaké (na)polyfunkčné komplexy...