2 kami:
1. jasne ze tam pojde, ale ukoncit ju tam? alebo nebodaj este debilnejsi napad napojit ju na sucasnu siet ? vsak to moze vymysliet len chory mozog
2. lebo keby si sledoval situaciu ZSR mohli reagovat az ked sa schvalil europrojekt v brusseli. bez toho aby to bolo zaradene medzi prioritne projekty mozu tak nohami suchat. a ako by chceli organizovat dopravu ?
heh velmi jednoducho, chod sa pozriet do viedne na S-bahn a uvidis ze sa to v pohode da pricom streka petrzalka (jedna stanica este petrzka) - stary most - nivy - filialka - predmestie - raca a dalej by mala sancu
nehovoriac o potiahnuti osobakov napriklad trnava - petrzalka, s tym ze vychodnarke EC/IC z kosic potiahnut az do filialky odkial by sli dalsie spoje a nemas problem, odlahci sa hlavna stanica aj MHD, vychodnare aj tak maju vacsinou destination petrzku
3. to je ten problem spoluprace a peniaze utekaju ... len je skratka p roblem ked mesto (BSK sa uz nastastie spamatal) sa postavi na hlavu ...
4. terajsie drahy su na dve veci, blbe prepojenie, relativne obchadzaju podstatne useky a ist z hlavnej stanice cez prievoz do petrzalky 40 minut, taky oblukom ? na to sa kazdy vydlabne..
5. lebo si myslia ze tych zopar ha dostanu oni a skasnu prachy
2 m@rtin: ja som na DP v prahe nepovedal ani slovo ja som suhlasil s danym panom len co sa tyka BA.
ked si zoberiem, ze kolko extra miliard stala sanacia povodni v prahe, tak klobuk dole na DP
snad len dodam, ze co sa tyka zvrskov v BA tak slovo oraniste je este obrovsky kompliment
2 S499.1023: clovece, uz logiky veci aj 5 rocnemu decku dojde, ze urovnove riesenie je konina a je kolizna alebo ti nestaci ako je to smerom dubravka/karlovka a raca ?
budovu poistovne nemusis vobec rucat jednak z dovodu ze to da potiahnut poza nu a jednak kvoli tomu ze pri spolupraci by sa krasne urobil tunel pres elinu aj zeleznice, co ma privadza k dalsej veci, ze sa bojim ze zase niekto chytry bude urcite na mimourovnovej novej rychloelektricke presadzovat ten prezity 1000mm rozchod. jak u debilov proste
ludia mozu ricat co chcu, mesto nema na kompletne tunelove riesenie v centre mesta a ani tak skoro mat nebude. kym po koridore starej zeleznice sa to da, samozrejme ak sa dohodnut zo ZSR ..
ad reklama na vozidlach: ludia mozu byt radi ze niekto je ochotny aspon prelepit tie stare kramy ... popripade v tom lepsom pripade prestriekat ..
2 AAA: 100 milionov je pohoda aj na zivnostnika ...
1. jasne ze tam pojde, ale ukoncit ju tam? alebo nebodaj este debilnejsi napad napojit ju na sucasnu siet ? vsak to moze vymysliet len chory mozog
2. lebo keby si sledoval situaciu ZSR mohli reagovat az ked sa schvalil europrojekt v brusseli. bez toho aby to bolo zaradene medzi prioritne projekty mozu tak nohami suchat. a ako by chceli organizovat dopravu ?
heh velmi jednoducho, chod sa pozriet do viedne na S-bahn a uvidis ze sa to v pohode da pricom streka petrzalka (jedna stanica este petrzka) - stary most - nivy - filialka - predmestie - raca a dalej by mala sancu
nehovoriac o potiahnuti osobakov napriklad trnava - petrzalka, s tym ze vychodnarke EC/IC z kosic potiahnut az do filialky odkial by sli dalsie spoje a nemas problem, odlahci sa hlavna stanica aj MHD, vychodnare aj tak maju vacsinou destination petrzku
3. to je ten problem spoluprace a peniaze utekaju ... len je skratka p roblem ked mesto (BSK sa uz nastastie spamatal) sa postavi na hlavu ...
4. terajsie drahy su na dve veci, blbe prepojenie, relativne obchadzaju podstatne useky a ist z hlavnej stanice cez prievoz do petrzalky 40 minut, taky oblukom ? na to sa kazdy vydlabne..
5. lebo si myslia ze tych zopar ha dostanu oni a skasnu prachy
2 m@rtin: ja som na DP v prahe nepovedal ani slovo ja som suhlasil s danym panom len co sa tyka BA.
ked si zoberiem, ze kolko extra miliard stala sanacia povodni v prahe, tak klobuk dole na DP
snad len dodam, ze co sa tyka zvrskov v BA tak slovo oraniste je este obrovsky kompliment
2 S499.1023: clovece, uz logiky veci aj 5 rocnemu decku dojde, ze urovnove riesenie je konina a je kolizna alebo ti nestaci ako je to smerom dubravka/karlovka a raca ?
budovu poistovne nemusis vobec rucat jednak z dovodu ze to da potiahnut poza nu a jednak kvoli tomu ze pri spolupraci by sa krasne urobil tunel pres elinu aj zeleznice, co ma privadza k dalsej veci, ze sa bojim ze zase niekto chytry bude urcite na mimourovnovej novej rychloelektricke presadzovat ten prezity 1000mm rozchod. jak u debilov proste
ludia mozu ricat co chcu, mesto nema na kompletne tunelove riesenie v centre mesta a ani tak skoro mat nebude. kym po koridore starej zeleznice sa to da, samozrejme ak sa dohodnut zo ZSR ..
ad reklama na vozidlach: ludia mozu byt radi ze niekto je ochotny aspon prelepit tie stare kramy ... popripade v tom lepsom pripade prestriekat ..
2 AAA: 100 milionov je pohoda aj na zivnostnika ...
Tomas