Ja by som sa už nedivil, keby sa znovu začali v Coburgových závodoch montovať Š1203. Však overená konštrukcia, motor by sa nejaký zohnal a slovenský podnikatelia by nadšene nakupovali dodávku za 250 tisíc. ? Ja som proti takému uvažovaniu, že keď nemáme peniaze stačia nám aj obludy, za 10 rokov sa nám (/im) to nepekne vypomstí ?.
Offtopic:
Včera som v TV na DW zachytil koniec reportáže o odchádzajúcich Londýnskych Routemasteroch ?. Vyhľadal som si to v archíve na nete, takže keby to niekoho zaujímalo: http://www.dw-world.de/dw/0,2142,4756,00.html
Klik na "European journal (english) 25.11.". Tá reportáž je až na konci, začína 21:40 od začiatku videa.
Inak ako pozerám na fotky interiéru, ak sa mi to len nezdá, problém je asi v tom, že NP články majú asi rovnakú svetlosť interiéru ako VP, a teda nižší strop, lebo na streche sú nad nimi bazény s výzbrojou. Stále by sa však s oknami mohli pokúsiť aspoň o nejakú kamufláž á la Citelis...
Re #53496 Ámos Keynes: Nemôžem. Keď už niečo má byť reprezentatívny produkt robiaci tvár mestu, musí to byť dotiahnuté po všetkých stránkach. A okrem šotúšov je vizuálna stránka pre celý zvyšok obyvateľstva prudko dôležitá, veď si to sám vravel.
Tie vizualizácie pozám, na nich tá električka vyzerá (podľa mňa) nádherne. Ťažko súdiť podľa fotiek, ale na tej spred vozovne sa mi zďaleka tak nepáči.
Nemám síce farbne vykalibrovaný monitor, ale použité farby na vizualizácii sa mi vidia oveľa matnejšie a decentnejšie, viac pripomínajúce napríklad náter ULF. Ďalej na vizualizácii sú tmavé okná a ďalšie menšie detaily, ktoré na prototype zatiaľ chýbajú -- tmavšou šedou zvýraznené tie priehlbne na čele, znaky výrobcu a DPP... Celkovo vizualizácia vyzerá oveľa príjemnejšie a menej "surovo" než výsledný produkt. Nemalú mieru na tom majú najmä tie okná, ktoré tam toľko nekoľú oči. Tá jedovatá červená v realite ich ešte viac vytiahla.
Inak tie predné dvere len pre vodiča a navyše s identickým dopytovým tlačidlom, aké je na dverách pre vlky, to je vážne sila...
Ano přesně tak, Rekonstruovaná T3 na Wanu mi také nepřipadá jako přechodné řešení, když tu budou jezdit dalších 30 let. Tramvaje mají odpovídat době, představa, že tu T3 v tomto designu budou jezdit ještě dalších 40 let? A to se mi T3 líbí... Nedovedu si představit, že by dnešní Škoda Octavia vypdala jako Škoda Spartak z doby, kdy se T3 začala vyvíjet.
Ámos Keynes:
Průchozí metra ve světě samozřejmě existují. Jejich výhoda je právě ta, jak píšeš. Lepší ohlídatelnost kamerami a rychlejší evakuace skrz čelní vozy. DP chce, aby nové vlaky na linku B byly v budoucnu průchozí, ale hasiči zase nechtějí. Prý by se požár resp. kouř rychleji rozšířil po soupravě, což se zdá logické. Ale vyšší kapacita a bezpečnost je u průchozích souprav přínosem.
ale čim vysvetlíš to,že na poprednych priečkach nieje kraj Prešovský, Košický, ktoré s Banskobystrickým krajom su najviac zaostale a najchudobnejšie?
Inak minule som čital daky rozhovor s našim ministrom financií Miklošom, ktorý hovoril o decentralizácii a VUC-kách. Už boli prenesene takmer všetky kompetencie na VUC-ky,aj decentralizacia je už dost rozbehnuta,no priznal jeden pre Bratislavu nevýhodný neferový "princíp solidarity", ale hovoril,že je to nutne,lebo podaktore kraje ako PO,KE alebo BB su v niektorých oblastiach aj 15-20 rokov pozadu za Bratislavou...tým principom solidarity je,že dane,ktoré vyberie Bratislava od velkých podnikov,ktore su na jej uzemi,sa prerozdeluju do všetkých krajov,kdežto u iných to neplatí. Už si presne nepamatam o akej dani v tom rozhovore hovoril,ale v principe je to takto a a tým Bratislava prichadza ročne cca o 12 miliárd SK. To len tak,napriklad v ČR nie su take regionalne rozdiely, a preto taká Praha nemusí dotovat iné kraje a tým neprichadza i miliardy zo svojho rozpočtu ako Bratislava.
OT
Kedze dnes boli volby do VUC dovolujem si predlozit cisla o tom, kolko jednotlivy kraj dostane penazi na jedneho obyvatela. Podla vysky:
BB - 5007
ZA - 4758
TN - 4650
N - 4226
KE - 4160
PO - 4026
BA - 3835
TT - 3623
To len tak aby sa vedelo, ze dva najrozvinutejsie regiony dostavaju najmenej penazi. To, ze BA je pred TT zrejme sposobil vyber z cestnej dane a fakt, ze v BA je najvaic automobilov na obyvatela.
Carmageddon, tušim tak sa to volá...a hej ešte Midtown Madness,ked si "vyjazdíš" bonusové autá alebo zadáš kody,možeš ziskat autobus a potom je strašná sranda. A ešte je super GTA, tam sa da ukradnut autobus a možeš tiež hocikoho marovat ako sa ti chce ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Nemám síce farbne vykalibrovaný monitor, ale použité farby na vizualizácii sa mi vidia oveľa matnejšie a decentnejšie, viac pripomínajúce napríklad náter ULF. Ďalej na vizualizácii sú tmavé okná a ďalšie menšie detaily, ktoré na prototype zatiaľ chýbajú -- tmavšou šedou zvýraznené tie priehlbne na čele, znaky výrobcu a DPP... Celkovo vizualizácia vyzerá oveľa príjemnejšie a menej "surovo" než výsledný produkt. Nemalú mieru na tom majú najmä tie okná, ktoré tam toľko nekoľú oči. Tá jedovatá červená v realite ich ešte viac vytiahla.
Inak tie predné dvere len pre vodiča a navyše s identickým dopytovým tlačidlom, aké je na dverách pre vlky, to je vážne sila...