Sommelier: vozovy park sa doplna Kinderkami, nakup 15m sa neda nazvat doplnenim.
Zmena kapacity sa deje v sedle na linke 92 solami z 96. Na druhej strane by bolo dobre aspon v sedle cestovat kulturne.
Ono v konecnom dosledku sa 15m NPA nahradia skutocne sola - tie co sa (a este len budu) objavuju aj na 68, ci 95.
Zmena kapacity sa deje v sedle na linke 92 solami z 96. Na druhej strane by bolo dobre aspon v sedle cestovat kulturne.
Ono v konecnom dosledku sa 15m NPA nahradia skutocne sola - tie co sa (a este len budu) objavuju aj na 68, ci 95.
galiyosha
Môžeš tie linky, na ktoré by sa podľa Teba 15m autobusy hodili, vymenovať? Dovolím si vysloviť celkom oprávnené podozrenie, že 15m autobusy sa nebudú vypravovať ako náhrada sólo autobusov (s možno výnimkou a-96), ale ako "náhrada" kĺbových autobusov na "menej vyťažených" linkách. Ktoré to však sú, to netuším. Rovnako ako predtým a-90, ani dnes a-70 by počas špičky s 15m vozidlami nepoberala. A žiadna iná "kĺbová linka" ma veru nenapadá.
Na nejaké zahusťovanie intervalov môžeš v súčasnej situácii rovno zabudnúť. (Alebo máš pocit, že sa na a-30 zahustil po zmene výpravy interval?)
Jediné, čo ma asi tak môže na nákupe 15m vozidiel tešiť, je to, že to nebudú Citelisy. Slabá útecha...