stratu okolo muchovho námestia v km doženiem na useku čo som napísal , a ovsiste má smer zochova teda L84 predsa
L34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty
Inak aby to nevyznelo zle, 34+84 sa nebranim, len sa bojim, ze to by zase boli dost velke protesty... Navyse nemozes nadviazat 34 na 84 a opacne, kedze 34 casto uviazne v zapche na Lamacskej (najnovsie uz aj v sobotu rano)...
L88 vychádzam z dnešnej schémy liniek
L88 (solo vozy) nový most - kremnická- rusovská cesta - Dostihová dráha
L80 klbove vozy od matador - kolarko
L82 Kopčany - kremnická - Einsteinova - most apollo - landererova - ASMN
Skratenim 99 po Farskeho (BTW otocka cez Muchovo nam. je pekny zrut kilometrov, to uz ako keby si bol na zastavke Sustekova) strati Ovsiste vikendove spojenie smer Zochova na jeden prestup...
Co sa tyka 84+34 - myslis, ze by sa niekomu pacilo, keby si ich nechal prestupovat na Hrobonke? Ja len, ze ked podla teba nemozu cestujuci prestupovat z 95 na 99, tak preco uz podla teba mozu prestupovat z 34 na 84? Kde ziskas kilometre, ktore cez vikend stratis na subehu 34 a 84?
A co sa tyka pozemkov - preco sa neurobil usek cesty medzi zastavkou Tupolevova a Technopol? V odpovedi najdes aj odpoved na otazku, preco sa tam nestavia obratisko...
Linka 88 je podľa mňa výborná linka z hľadiska nasledujúcich funkcií:
- spojenie pod Nový most (prestup na 29, 30, 37 a električky do Dúbravky zo severnej časti Dvorov a Hájov.
- spojenie na AS Mlynské Nivy a východný okraj centra z tej istej časti Petržalky (t. j. narozdiel od väčšiny Petržalských liniek sú oba smery celodenne rovnomerne využité).
- spojenie západnej časti Dvorov (Kremnická, Záporožská) s prestupnou zastávkou Ekonomická univerzita (najmä prestup na 98 na Bajkalskú, Vajnorskú a Račiansku), čiastočne aj prestup na 68 do oblasti Košickej a Miletičovej
L99 by sa skrátila po TPD a navyše by sa odstranil usek Terno - Fedinova - Technopol (nahradení Terno - Topolčianska) a exL 88 by chodila aj víkendy
84 no ano ved je to blízko ale prečo sa to nespravilo pri tých zmenách hneď? tým by sa hned mohla aj zrušiť L83 a vozy preradiť na L 84 a 34 ktoré by jazdili aj vikendy
no tak to neviem či su mesta či petržalky ale sukromnikov asi nie , lenže ich takato možnosť nenapadne takže je to jedno
Akosik nikto tieto zmeny nechce, len podaktori Petrzalcania prilis kricia (vsakze ☠ ?), preto sa mesto zlaklo
Ad 78 - nevsimol som si, ze by 99 chodila len v useku Farskeho - Ovsiste... Ostatnu Petrzalku ubratim vozov odpiseme? Kedy si sa bol naposledy pozriet cez vikend, aka plna je napr. na zastavke Budatinska? BTW 78 nechodi cez vikend - to ani ex88 by nechodila cez vikend?
Ad 84 - zo zastavky Bulikova je to na zastavku EU 1 (slovom jedna) minuta, cez podchod dve. Velky problem pre studentov? Nehovoriac o tom, ze doteraz aj tak velka cast z nich slapala na 83, ked im usla 84.
Ad Tupoleovova - si si isty, ze tie pozemky tam su majetkom mesta?
ešte som ani nedopísal a už sa to potvrdzuje ex88 no ale od začiatku: ako to snad nemyslia važne tie zmeny??? oni su šlahnutý? ved opäť idu zadavadzať všetky trate na ktore doteraz hovorili že su zle ☠ vidno že v tom maju zmätok.
78 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Stary most - Dolne hony (radšej L78 nechať po šafko a spraviť L88 solo (z linky99)hlavne že L88 rušili )
87 Dostihova draha - Furdekova - Gettingova - Most Apollo - Dolne hony - Ruzinov (to je ok)
83 (az po vybudovani obratiska Technopol) Technopol - Romanova - Osuskeho - Nam. hraniciarov - Dubravka (prečo radšej nebuduju obratisko tupoleovova pre L 83 a 96 a možno dalšie)
84 (po presmerovani 83) Ovsiste - Furdekova - Nam. hraniciarov - Prokopa Velkeho (tuto trasu robila L83 doteraz zrušili a teraz idu to dať späť? a čo ekonomická univerzita? )
Osobne si myslím, že na tej križovatke semafóry nájdu svoje uplatnenie. Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale kdesi som čítal, že podľa štatistík to bola jedna z najnebezpečnejších križovatiek v Bratislave. Tiež mám celkom napečené, keď tam jazdím. Horší výhľad je asi už len pri pripájaní sa na Staromestskú spod Nového mosta a na Most Lafranconi od Botanickej.
S preferenciou inak súhlas. Snaha obmedziť kolízie s IGK sa cení, ale či práve toto je ten ideálny spôsob...
Re #52997 d3k0: Hm, no a-88 by naopak potrebovala viac spropagovať, a nie ďalší odliv. Neviem, nakoľko plná býva v špičke, ale mimo nej sa mi zdá ešte prázdnejšia, než stará a-90.
Ak ten problém pri vyústení Mostu Apollo skutočne "vyriešia" takto, vôbec neviem, načo ten most odnikiaľ nikam potom stavali...
A ešte k tým čo to píšu o Petržalčanoch. Ja to vidím skôr ako závisť ostatných lebo Petržalka je jedinečna svojou polohou a tvarom. BA má 428 000 obyvatelov a v Petržalke z toho žije 115 000 čiže 1/4 a preto by tu mala byť aj doprava tomu prispôsobená. MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? si všimnite L95 ako sa vždy na Farskeho vyprázni a ludia idu na 99. pritom L99 ovsiste - farskeho kopíruje exL88 čiže tá sa mohla uchovať a L99 by sa skratila
Ono zase niekedy sa na to pozeram aj z druhej strany - ako napr. funguje doprava v sedle alebo cez vikend a viem, kde su nedostatky (su tam uz znacne rozdiely oproti 3-minutovemu intervalu v spicke). Niekedy viem byt aj hodne kriticky Ale za to, ze niektore veci este nie su doladene (ved nie vsetko sa da odhadnut na zaciatku), to este neznamena, ze je cely system zly (ako sa nas snazia presvedcit niektori tieznovinari)
Inak, updaty su vzdy v pondelok, stredu, piatok a nedelu (aj ked teraz je kvoli novemu katalogu vozov trosku vynimka ) Co sa tyka noviniek, niektorym toto riesenie vyhovuje, inym nie... Faktom je, ze stranka sa pre ludi s pomalym pripojenim velmi pomaly nacitavala. Mozno sa coskoro dockame zmien aj v oblasti rychlosti webu
K zruseniu odbocovania - je to cerstva informacia a hoci je pravdiva, este nie je oficialna... mozno na magoriate zmenia do 5. decembra nazor... - ved najlepsi sposob ako znevyhodnit Most Apollo je zrusenie odbocenia na Bosakovu. Potom jednak pojde po moste este menej aut nez teraz a dvak urcite budu niektori zmatkovat a aj napriek zakazu odbocovat doprava, co sposobi este viac nehod... DPB takuto zmenu samozrejme chciet nemoze, lebo znamena zvysenu vypravu busov (68) a predlzenie jazdnej doby... (Magistrat samozrejme nezaplati kvoli tomuto viac vozokm, takze niekde sa to bude musiet usetrit...) Mozme len trikrat hadat, v koho zaujme to je...
Este k tym zmenam, ku ktorym sa maju vyjadrovat poslanci - jedna sa o predlzenie liniek nasledovne:
78 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Stary most - Dolne hony
87 Dostihova draha - Furdekova - Gettingova - Most Apollo - Dolne hony - Ruzinov
83 (az po vybudovani obratiska Technopol) Technopol - Romanova - Osuskeho - Nam. hraniciarov - Dubravka
84 (po presmerovani 83) Ovsiste - Furdekova - Nam. hraniciarov - Prokopa Velkeho
Nevyhody su jasne - odliv cestujucich z 88 a 99. Ak si vsak niekto za takyto luxus zaplati, tak preco nie...
Kazdopadne kym nebudu nove vozy, tazko k tomuto posilneniu dojde...
Prekvapil si ma tymto nazorom ! Jazdim tam autom uz roky, viem co to je za krizovatku ! ABSOLUTNE neprehladna krizovatka, NIEKOLKO smrtelnych nehod !!! Tam je semaforov treba ako snad nikde inde !
Ale inak s tou preferenciou na karloveskej radiale plne suhlasim !!! Tam by mali dat VSETKY semafory prec, odstranit 80% priecesti, resp. elektricka by nemala NIKDE okrem zastavok stat !
K tomu semaforu sa priklanam aj ja - z busu je tam dobry vyhlad, ale z auta ani velmi nie Len mi je luto, ze niekto uz neuvazuje nad preferenciou pre autobusy - no ale co mozme chciet, ked ani preferencia pre elektricky nefunguje dobre...
d3k0