Reply on: Mikimaus #52485:
...a este doplnim: V T6 taka krabicka sice je tiez, a aj ta packa tam je, ale jej zmysel mi trosku unika, kedze T6 maju tyristorovu vyzbroj, teda na rozjazd nepotrebuju odporniky, ktore by potom mohli kurit, a brzdove odporniky maju na streche. Ta klapka tam prepina len vzduch od chladenia trakcnych menicov, ktore vyprodukuju podstatne menej tepla (len straty na polovodicoch, obvykle ratane tusim ako 4% z prenasaneho vykonu), cize by to tam viac-menej non-stop fukalo do voza zimu.
inTony
Rozdiel je v tom, že 92 a 92-S vznikli z jednej linky, a 22 a 49 sú dve rozdielne linky a fungujú presne tak isto, že v špičkách z Kramárov až DNV a v sedle a cez víkend len po Voj. nemocnicu.
Akurát že 49 je zaužívaná a ľudia by čumeli prečo ide 22-S..
A keď už ide DPB o oblastné označovanie tak 22 by mala byť 42, 39 zas 36, 49 zasa 44,.. zaujímavé že sa nenašlo ani pre jednu linky označenie 23, keď práve medzi trojkovou a dvojkovou oblasťou ich chodí najviac...
je to len môj postreh na nesystém, mna to netrápi... ?