Takto.... v Karose sú tie háčiky iba ako posledná poistka, rozumne nastavené dvere to teoreticky nepotrebujú Kedykoľvek sa ti ale môže povoliť imbus na tých ramenách a dvere začnú lietať, resp. u nás sa stáva práve to, že tie dvere nie sú dobre nastavené. Správne by mali v zavretej polohe držať tak, aby sa nepoodchýlili ani keď na ne zatlačím.
Určité časti dverí sú v trolejbusoch zhodné ako s karosou. Elektropneumatický ventil, ktorý je použítý, má tú vlastnosť, že dvere drží otvorené pod napätím, takže keď sa vypne napájanie, dvere sa zavrú. Keď chceš dvere otvárať na dlhšiu dobu, tak by si mal odvzdušniť.
Tak od 11.12 začne jezdit Pendolino až do Bratislavy. Příjezd z Prahy je v BRatislavě kolem 21:30 a odjezd druhý den ráno kolem 5:30. ČSA dnes uzavřely smlouvu o codesharové spolupráci ČD. Stačí si koupit letenku např. z Ostravy, Olomouce či Brna přímo do New Yorku s letem Praha-New York a cesta vlakem SC Pendolino bude již zahrnutá v ceně. V Praze na nádraží si cestující přestoupí do nízkopodlažního autobusu označeného jako Rail BUS, který je odveze přímo až na letiště Ruzyně (samozřejmě v ceně letenky). V přípravě je již také odbavení zavazadel přímo na nádražích. ČSA plánují tuto službu zavést i do stanic Brno hl.nádr., Bratislava a Košice. Pak stačí odevzdat kufr např. v Bratislavě na nádraží a vyzvednout si jej v New Yorku na JFK.
Více informací tady: http://www.csanews.cz/cs/news/news_tz_data/news_tz_2005_02_11.htm
Opakovanie je matka múdrosti, mne redundancia neprekáža ?
Ešte by som vrhol do éteru jednu nevinnú otázočku- a ako je na týchto trolíkoch konštrukčne riešené otváranie dverí?
(Napr. by ma zaujímalo, či sú dverce v zavretej polohe aretované takým zaisťovacím háčikom aké majú Karosky v tých plastových krytoch, alebo je pracovný pneumatický valec stále pod tlakom pri zavretých dverách jak na krabicoidnej železničnej srágore 810 (nemôžem sa zdržať - konštrukčný výsmech každej poriadnej mašine na veľkej štreke, 3x tfuj), či nejaký koncový spínač s vypúšťacím ventilom a elektrické blokovanie...Taký ten stuff)
Opis inkriminovaného mechanizmu, pred zvedavými očami spoľahlivo ukrytý v skrini, by potešil.
?
tbus: Nimi jazdieva zimna sluzba,uz neviem kolko ludi to vozi ale viem tolko, ze ked snezi tak odhrnaju zastavky a posypaju ich. Cistia tiez vyhybky,aby fungovali. Kolaju nemaju na starosti,to robieva sluzobna elektricka s pluhom. Viacej Ti k tomu neviem povedat.
Už som to tu raz spomínal ale teraz mi pripadajú linky 92/92-S to isté ako linky 22/49... vôbec to nemá systém, šak nech buď majú rovnaké označenie ako 92 alebo iné 22/49...
Niesom z BA ale velmi ma zaujima naco su vozy zimnej udrzby[tie zhrdzavene B732]. To posypuju alebo su to rozmrazovacie vozy???
A chcel by som sa nieco viac dozvediet o tom plynovom ikaruse 280. [myslim ze 1930]
Vopred dik za odpovede na mail pod nikom ?
ak je v cestovnom napisane 10min a nikde si na tento listok neprestupoval, teda si stale v rovnakom vozidle, potom netreba mat obavy. plati to, co je pisane, nie realny cas.
nerozumiem, prečo chceš začínať outsurcovanie akurát s L92, nakoľko
1. keď ju dotujú spoločne mesto a VW tak to pri tendrovaní nepredstavuje administratívno-legislatívne zjednodušenie, skôr naopak.
2. L92 cez víkend nepremáva, čo znamená, že by súkromné autobusy celý víkend spinkali vo vozovni a v meste by ďalej zbytočne DPB točil svoje plechovky po expirácií. Jedine, že by si k L92 pridal tomu súkromníkovi aj nejaké víkendové spoje na iných linkách.
______________
Re #52464 Papyr: Mne sa možnosť číslo 1 pozdáva viac. Ale nechápem, s čím výrazne nesúhlasíš, lebo môj príspevok tvojmu nijako neodporuje... ?
Ahoj ľudkovia,
chcem sa spytat, zo zastavky Hodžovo namstie to na Farskeho trva podla vyvesene cestovneho poriadku presne 10 minut. Kupim si 10min cestovny listok, cvaknem, uz sme na Jungmannovej, tj. posledna zastavka pred Farskeho, ale pozeram, ze ficime uz 11 minut, hm, pride revizor...a? Ja mam v ruke 10 minutovi listok, cvaknuty pred 11 minutami. Mam pravo sa obhajovat ze na cestovnom poriadku je napisane 10min, tak som si kupil iba jeden 10min listok a to ze sa soferovi nepodarilo dostat tam v riadnom case nie je moj problem? Ako to funguje, ake su "Terms of use"?
Ináč to máš v princípe pravdu, že po 5. 9 sa situácia zmenila. A vlastne prakticky reálne 15m vozy nikam nebudú vhodné. A dokonca aj tebe, čo si myslíš o 53 je blbosť, lebo tá chodí veľmi plná možno v úseku z Vajnor po Zl. Piesky, ale medzi Trnkom a Trnávkou to v hociktorú dennú i nočnú hodinu na hocijaký smer na 15m bus určite nie je.
A 92ku si platí VW iba v úseku VW - Patrónka. Špeciálne spoje na smeny si možno platí celé, to som si nie istý.
Krabička obsahuje takú páku, ktorou sa reguluje kúrenie do voza od zrýchľovača. V niektorých vozoch krabička už nie je, ostala len holá páka. Pre informáciu: Páka hore - teplý vzduch od Beschleunigeru do voza, páka dole - teplý vzduch od Acceleratoru pod voz.
No s centimetrom nechodim mozno mam v oku nejaky ten z bulharska ? Aj ma to napadlo, ze ci to nebude kurenie...(to mozno z tej kosy co tam bola vo voze) otvorit to a skusit za nieco potiahnut , pokrutit ,zatlacit...niekto ma tu na take nieco nahovaral pred casom ?
Ano, magistrat sa moze rozhodnut, ze ano, nemame v nasom mestskom podniku dost autobusov a sme lenivi kupit dalsie, takze niektore linky outsourcujeme. Az potial dobry napad.
Ale dalej by to malo byt tak, aby vznikol zastresujuci mestsky dohlad nad vsetkymi dopravcami v MHD vratane DPB, ktory by im prerozdeloval pripadne dotacie a urcoval standardy kvality... A samozrejme urcoval aj cestovne, ktore by muselo byt samozrejme jednotne v celej sieti MHD bez ohladu na to, ktorym prepravcom clovek prave cestuje... to by bolo ono - integrovana doprava sa tomu hovori.
V tej krabicke sa skryva packa od vzduchovej klapky, ktora prepina prudenie tepleho vzduchu (ohriateho od zrychlovaca, ktory nim bol chladeny) do vnutra voza alebo dolu pod voz Cize vykurovanie odpadovym teplom A je vysoka tak 15cm, 30 urcite nie
Red-Hawko