zdravim. po malej sluzobnej a neskor sukromnej ceste som sa vcera vratil s5 do BA. vybral som sa IC-ckom a tesil sa, ze sa cesta podla grafikonu a toho, co oznamila ZSSKprostrednictvom medii skratila o cca viac ako pol hodinu. ...ale bingo! prisli sme s takmer s 30min meskanim. sprievodca sa sice snzail nieco hlasit, ale vo vozni kde som sedel, nefunogovalo nie len WC, ale ani zvuk ;o)
nuz, ale stihol som elektricku c13, pekne pomalovanu nejakymi idiotmi, ale aj neumytu, presne ako vlak, ktorym som isiel. nuz, bolo to prijemne, konecne sm citil, ze som doma, na slovensku ;o)
nuz, ale stihol som elektricku c13, pekne pomalovanu nejakymi idiotmi, ale aj neumytu, presne ako vlak, ktorym som isiel. nuz, bolo to prijemne, konecne sm citil, ze som doma, na slovensku ;o)
Ámos Keynes
50 - po zmene jazdia klbaky a su vyuzite
32/33 - od buducej jesene tam budu jazdit klbove trolejbusy
68 - po zmene by sa pomali hodili aj 24 metrove
96 - po zmene jazdia kratke, je vsak potreba klbovych a tak sa kvoli tejto linke kupuju nove klbove
22/20 - dohromady je to 11 rannych poradi. Vozov by sa malo kupit 20, 9 pohlti L96. Osobne by som nebol prekvapeny, keby na jednej z liniek 20 alebo 22 zacali jazdit klbaky a kratase by sa presunuli na navrhovanu linku DNV - CENTRUM cez Devin.
L67 - na tuto linku by bolo treba poslat v prvomrade revizorov a to kazdy den v priebehu dvoch tyzdnov a zaraz by si zistil, ze zaidne posielnenie nie je treba. (Je to moj osobny dojem z tejto linky)
L53 - toto je snad jedina linka, kde by bolo treba 15m vozy, ale kupovat 10 vozov kvoli tejto linke sa podla mna neoplati.
91/191 - treba pokcat co sa stane po spusteni elektricky v Petrzalke (teda ak sa tak niekedy stane), totiz ludia z Jasovskej zrejme presedlaju na elektricku a tak by sa 91/191 mohla vyprazdnit.
Re #52439 S499.1023: Nie som moc nadsencom odovzdavania vnutromestskych liniek do ruk sukromnym prepravcom, mohlo by sa to zvrhnut postupom casu k ruskym marsutkam, ale vedel by som si predstavit, ze mesto Bratislava a spolocnost VW, ktora financuje polovicu (ak nie 2/3) trasy L92 sa dohodnu na jej financovani a posunu to do ruk sukromnym prepravcom. Urcia minimalne standardy kvality (napr. 3 x NP 18m a 7 x B961). Mozno by sa niekto nasiel, kto by to chcel prevadzkovat a DPB by usetril 10 vozov na jednej z najmenejefektivnych linkach.
Zaroven by sa to overilo v praxi a po par-rocnej prevadzke by sa dali vyuzit skusenosti aj na inych linkach.