Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #52254:
Takže radšej nech je vozidiel menej, zrušíme zopár liniek, ale hlavne, že sa zopár vozíčkárov môže odviezť, aj keď nebudú mať kam, lebo zrušia možno zrovna tú linku, ktorou by išili, keby tam boli vozy nízkopodlažné..
Reply on: Andy #52253:
ved prave. DP svojou poschodovou politikou robi vsetko preto, aby imobilni a ciastocne imobilni ludia boli vytlacovani na okraj pospolitosti, aby im hned na prvom kroku bolo jasne, ze nie su schopni toho co majorita. Tebe sa ten stav paci ?
Jazdne znamenaju vacsinou Jazdu mimo grafikonu
Jazdne doby su v urcitych hodinach prisposobovane, niekedy 9 niekedy 13 minut, v tom by som vazne problem nevidel, najma pri coraz popularnejsich malominutovych intervaloch.
Reply on: Sommelier #52252:
Tí, čo ich nemajú, nechodia MHD a tým, ktorých neposlúchajú by malo málo miesta vadiť ešte viac.
Šetrenie času - no to by však museli aj jazdé doby prispôsobiť, a ako vieme, také niečo sa tu moc nerobí. Však sa stačí odviezť cez víkend MHD. Alebo zas opak - napr. linka 70 cez pracovné dni:-)
Reply on: Andy #52245:
a co ty co tie nohy nemaju alebo ich nepekne posluchaju ?
Do nizkopodlazneho busu sa populacia nalodi rychlejsie - setrenie casu vodicovi, podniku, cestujucim, ekonomike.
A miesta na nohy je menej vylucne v miestach krytov kolies a naprav, comu sa nevyhnes. V medzimestskych karosach je to tiez salamunsky nevyriesitelne.
Ak hovoris o Renaulte, v tom je to vazne zle, ale mestske nizkopodlazne mercedesy nemaju co sa sedadiel a sedenia tyka chybu.
Reply on: fobust #52246:

Urcite to systemove riesenie je. V zasade s Tebou suhlasim, opisujes idealny stav, ktory ale v ekonomickej teorii takmer nikde nefunguje.
Patrocnici zdar, to tu uz bolo.
Za desat rokov sa moze zmenit situacia na trhu. Ako posudis vyhodnost takejto zmluvy ?

Ake bolo systemove riesenie pri kupe generalok CNG ?
Reply on: Michal416 #52243:
halo toto je o autobusoh a ne o burze chod to robit na azet
Reply on: tomas1 #52224:
v zasade su tieto aspekty individualne a niekto sa rozhodne cestovat MHD len v pripade zvyseneho promile (pripadne vyhlaseneho vynimocneho stavu). Verim, ze velmi vela ludi by si nevedelo oznacit v MHD listok....

No ta cela pohnutkova tema vznikla na zaklade predchadzajucich prispevkov o
pozitinych zmenach
odlahceni ulic
7 % narastu predaja listkov MHD
rannom posilneni spojov
...

s nastupom novej dopravnej sezony 2005/2006

Krasny den.
Reply on: inTony #52207:

pozri si graficke studie, ktore su myslim na nete k dispozicii, rovnako aj simulacie. Pripominam ze este nie je rozhodnute o variante poloyapustenom, zapustenom alebo nadzemnom.
Viem kde jazdia v BA elektricky, to si vypisovat nemusel ? , ale skus vediet o planovanej trati do Petrzalky viac, predtym ako sa k nej vyjadris. Svojim riesenim bude mat pramalo spolocne s dnes existujucimi radialami.
Reply on: fobust #52246:
Veľmi sa mi páčilo toto prirovnanie. Myslím, že si to ozaj vystihol. Ajso zvyškom príspevku môžem súhlasiť.
Reply on: Ámos Keynes #52232:

Vysvetlim ti to na zaklade prirovnania. Niekde sa topi clovek, uz chudak nevladze a je dva metre pod hladinou, uz straca vedomie. V tom ho zachranca ide akoze vytiahnut a do vody mu strka palicu dlhu jeden meter. Pre ludi ktory nevedia ako hlboko dany je vyztera ako hrdina. Pre par ludi ktori vedia ze obet to vobec nezachrani vyzera ako debilo. Asi tak. Co by bolo koncepcne? Spravit nejaku dlhodobu zmluvu (povedzme 10 rokov) s nejakym dodavatelom, v ktorej by bolo jasne stanovene ze rocna sa kupi tolko a tolko vozidiel daneho typu. V pripade spokojnosti je mozne zmluvu predlzit. Dopredu by sa aj urcili ceny, zaratala by sa inflacia a podobne. Takto si ja predstavujem systemove riesenie.
Reply on: Ámos Keynes #52235:
V Karose je veľa miesta na nohy, to v žiadnom nízkopodlažáku už nie.. A cenovo je výhodnejšia..
Nekupi niekto discman? ? ? ? ? ?
nevie mi niekto poradiť kde najdem počty vypravovaných vozidiel na jednotlivé linky? ?
Reply on: inTony #52184:
To tlacitko pre chodcov krizom cez elektrickovu trat je samozrejme zvrhlost, aka sa da zazit fakt asi len v BA. ?
Ale napr. na prechodoch pre chodcov v centre davam obcas chodcom prednost aj ja, ale LEN v pripade, ked vidim, ze najblizsi semafor mi prave usiel, alebo mam este dost casu, nez tam padne volno pre mna, a ZAROVEN za mnou nie je voz, ktory by som tym zdrzal 🙂 Ak ktorakolvek z tych podmienok neplati, tak sa samozrejme spravam podla vyhlasky - ze nie som povinny tam zastat, a ani nezastanem (pokial sa mi zrovna nesnazia vbehnut do drahy). Takze prednost sice dam, ale len ked to mna (a mojich cestujucich), a pripadne voz za mnou, nic nestoji (cize ziadne casove zdrzanie). 🙂
Reply on: mrcheef #52239:
Ja som videl iba koniec a archiv Markizi sa obnovuje z oneskorenim 2dni tak potom dan link
Pozeral dakto spravy na Markize? Davali tam ze dakto sa stazoval na DPB, kvoli ohrozeniu bezpecnosti cestujucich. Stazoval sa na nebezpecnost dveri ktore sa velarazy len privru a za jazdy sa otvoria. Weigl nevedel napadnut rad Karos, kt. ma s tymto problem. Bolo to 700. Ja som siel s tymto busom na L 80 a stredne dvere som musel drzat aby sa neotvorili. Vodic povedal, ze si to nemame vsimat a ze ci dakto nepodrzi tie dvere 🙂
Reply on: mrcheef #52237:
Ja vzdy preistotu ked vidim zelenacov tak radsej cez cestu neprechadazam mimo perchodu
Kamarat prechadzal cez cestu na Karadzicovej mimo prechodu v rannej spicke a na druhej strane ho uz cakali chlpati a dostal blocik na uhradu 200Sk. Ked mi to v skole ukazoval skoro som sa zadusil od smiechu. 🙂
Reply on: Ámos Keynes #52235:
Ja klen tak, zevraj v Ba je 23 revizorov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.