Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #51788:
Suhlasim, kratke busy na L70 boli lepsie - chodili castejsie.
Reply on: LUK #51786:

2. Ja konkretne cisla v tomto smere nemam - skus sa obratit na tych, co ich maju. Ale skus to zobrat logicky - kolko prepravi elektricka prirataj trolejbusy a busy co chodia v meste a pozri sa na to co chodi v Petrzke.
A preco vsetci chcete odo mna cisla, mne ste este ani jedno cislo - co som chcel neposkytli !! Ja nepracujem v dpb.
3.a) na most Apollo isli tazke mld a uz aj kompetentny priznavaju, ze sa nenaplnili ich ocakavania a ze v Petrzalke iba skomplikoval dopravu.
b) Bratislava si pozicala cez 3mld - kde prevazna cast mala ist do infrastruktury a hlavne na tu elektricku. Ale zda sa, ze ako vzdy sa to oddaluje, peniaze si niekto drzi...
4.A preco to musel byt vyskumny ustav? U nas v ba nemame kvalifikovanych ludi?
5.Zober si ze vacsinou cestujem po rannej spicke - prestup na 93 - 12min intervaly, a este na 31/39 dalsich 10 min (viem to bolo aj pred tym, ale tych 12 min mi pribudlo). A keby sme s touto tvojou logikou pokracovali, tak sa dostaneme k tomu, ze den cakania nic nie je, ze?
Reply on: marko #51783:

1. Lebo tu nikdy nijaká racionalizácia od vzniku sídliska neprebehla. Teda chodlio cca toľko liniek čo pred rokom 89, no cestujúcich ubúdalo.
2. Ráno sa necestuje poholdne odnikiaľ. A ukáž čísla, kt. tovje tvrdenie dokazujú.
3. Budúci rok vol toho kto to spraví.
4. Lebo napr. VÚ dopravný je v ZA.
5. Tak potom v každom meste, kde majú metro majú zlé CSP. Ono totiž metro máva tiež v určitých prevádzkových režimoch intervaly petržalských liniek a nenadväzuje na ne.
Reply on: marko #51783:

1. redukcia sa robi tam kde to je mozne. A v Petrzalke to mozne bolo - aj redukcia vzkm, aj vozidiel.
2. z ktoreho sidliska teda jazdia ludia pohodlnejsie? Z Dolnych Honov v 201/202? Z KV, z Race? Nech idem na ktorykolvek smer, vzdy som rad ze idem proti hlavnemu prudu cestujucich.
3. vid #51786
4. inostranci robili len audit, konkretne riesenia museli urobit miestni
5. niekde su, niekde nie su. Ak si pozries vikendove intervaly, v Petrzalke su 2 zakladne - 12 min a 15 (7,5) min. Medzi 12 min linkami je preklad a zosuladenie, podobne pri 15 (7,5) min. Vymyka sa len 87.
Reply on: SZKV #51791:
s tym aerodynamickym odporom, prosim precitaj si dobre moj prispevok (zaujimavy by bol v pripade neakych dialkovych alebo medzimestskych liniek)
co sa tyka toho ci niekto iny este vyraba vozidlo s hrbom... vadi ak nie ? v minulosti urcite bol niekto kto zacal ako prvy robit napriklad vozidla s nepredelenym prednym sklom, alebo klbove vozidla, ...; mali ho tiez poslat dop... s tym ze niekto iny taky nie je ?
Reply on: si #51790:
aerodynamický odpor je v MHD důležitý? A pokud ano, pak proč v celé EU pouze SOR BN12 má hrb?
A jinak souhlasím s dveřmi, to je ale problém všech SORů, co je začali v Libchavách dělat. Nelíbí se mi to, ale co můžu dělat...
Reply on: SZKV #51789:
hmm a co myslis, ze by malo vacsi aerodynamicky odpor ? sor s hrbom alebo sor so zbytocne vyssim prednym celom ? (ako aerodynamicky odpor je pri takom sposobe jazdy ako to beha po meste sice dost odveci uvazovat, ale aj tak 🙂 )
a druha vec, naco by tam davali zbytocne vyssiu strechu ? na to aby sa to tebe pacilo ? ja neviem, ale podla mna je to vecou zvyku a hrb na streche povazujem za minimalnu chybu toho vozidla, skor sa mali pohrat s dverami a rychlosotou ich otvarania/zatvarania...
Reply on: hoppusmark #51766:
No právě, oni to umí udělat bez hrbu a hezky to vypadá! A já jsem bytostně přesvědčen, že pokud by v Libchavách byli co k čemu, tak to mohlo vypadat jak je v Evropě zvykem, aniž by to bylo nějak extrémně dražší. Já totiž pořád čekám, jestli mi nějaký odborník toto přesvědčení vyvrátí (nebo dokonce potvrdí...). Co ty na to, S499.1023?
Reply on: si #51787:

Hej, vcera som cakal v rannej spicke na propoj 20 minut!!!! Akoze fajn ze 98 chodi casto, ale 70 raz za 12 minut a tymi dvanastimi minutami si vobec nie som po vcerajsku isty. A neprehanam, tych 20 minut som si odstopoval, takze to bolo realnych minut. Kua s MHD.... ?
Reply on: LUK #51786:
"5. robí ti problém počkať 7,5 minúty na nadväzujúci autobus?"

ano robi, hlavne ak nadvazujuci autobus ma interval medzi spojmi 30 minut !!! (ale ani 7.5 minuty nie je ziadna vyhra v zime, dazdi/snehu a este ked tych prestupov s "len" 7.5 minutovym cakanim mas po ceste viac...)
Reply on: marko #51783:

2. heeej??? A rátal si to? Chcem konkrétne čísla...
3. daj mi zopár miliárd a hneď zajtra ti ju dám postaviť ?
4. napríklad preto, že Vyskumný ústav dopravný má sídlo v Žiline... ?
5. robí ti problém počkať 7,5 minúty na nadväzujúci autobus? ?
Reply on: marko #51784:
No, ja tadeto chodim denne, a je to naozaj o hubu. Kto prichadza z mosta Apollo a chce na Bosakovu, ten krizuje tych, co prichadzaju z Pristavneho a chcu na Dolnozemsku a naopak. V spicke je tam dost chaos, uz som tam videl peknych par tukancov. Predpokladam, ze to asi spravia tak, ze odbocenie na Bosakovu uzavru a na Bosakovu sa bude dat dostat cez krizovatku pri EU, Gettigovu, Mamatejovu a Sustekovu.
Inak podobny, ale trochu mensi chaos vznika, ked chce niekto ist z Bosakovej na pristavny most, ked krizuje tych, co chcu z Dolnozemskej na Apollo.
V Petrzalskych novinach sa vyjadroval niekto (asi hovorca policie) v tom zmysle, ze navrhuju uzavriet odbocenie z mosta Apollo na Bosakovu, co by sa dotlo aj L68.
Reply on: Spectre #51770:
No, moja kritika smeruje od zaciatku k tomuto:
1.Preco ked chybaju busy, tak sa urobi redukcia v miestach, kde neexistuje alternativna doprava (Petrzalka, Vlcie hrdlo).
2.V Petrzalke zije 1/3-1/4 bratislavcanom, z ktorych sa vacsina kazdodenne potrebuje dostat cez most. Ale rozhodne kapacita liniek (niekto to nazval - miestokm, alebo tak nejako) v pomere k ostatnej ba nie je taka.
3.Nech uz je tu elektricka a nech sa stale iba neslubuje.
4.Preco toto navrhovali ludia zo Ziliny a pod.
5.Ako sa moze tvrdit ze su spravene prestupove busy - ked ich intervali nie su a ani nemozu byt zladene. (Ako sa da zladit 99 - ked nadvazujuce busy maju uplne ine intervaly).
Reply on: Mikimaus #51779:
to nebude tym, ale tym, ze pri molecovej rozsiruju vozovku a je tam premavka len v 1 jazdnom pruhu, kolony sa tvoria cely den
dnes sme vysli z domu (dlhe diely) a ked priatelka videla tu kolonu aut uz na parkovisku, nechala sluzobne auto tu a pekne sme nasadli na elektricku. boli sme skor ako kolega :o)
inac je to sila...
Reply on: tomas1 #51778:
To bude tym ,ze sa tam vtedy narazili dve auta pri Druzbe smerom do mesta ?
BTW Pri riviére sa v smere do centra tvoria oooobrovské kolóny gumokolov. ?
Aby som iba nekritizoval, podľa mojich pozorovaní bola križovatka Landererova - Dostojevského rad preprogramovaná. V smere od ASMN L88 už čaká iba raz, pri druhom semafore po odbočení na Landererovu má zelenú vlnu!!! Ďakujem veľmi pekne. ? ? ? ?
_________________________
K tým Novoplanom: No možno, že ten bratislavský je zatiaľ ešte pojazdný. Ale o firme, ktorá nechá strašiť obyvateľstvo trnavskými protočrepotypmi namiesto toho aby tieto prvé kusy zošrotovala a zbytky zakopala hlboko do zeme, si myslím svoje.
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.