Podla mňa najvážnejšou chybou je to že DPB nemá jasné ciele do buducnosti. Najprv tu boli expresné linky (100-127) potom sa to menilo pri prečíslovaní na oblastne vznikali nové linky na zmene by som povedal vyťažených (54 na 94 37 na 78 ) a teraz tu zas máme nosné linky 93, 95 ale tieto všetky zmeny su len krátkodobé, dpb by sa už konečne mal začať sustrediť na buducnosť . By som to navrhol riešiť podobne ako ludske telo 1(kostra) rýchlodrážne električky každá radiala 1 linka čiže 2.(svaly) nosne linky z okrajov do centra nie dalej napr z Dubravky do mesta iba 34 z dolných honov 201/202 ... 3. ostatne linky spájajuce okraje mesta a odlahle lokality . Na začiatok dať peniaze na opravu tratí vypočítať pri intervaloch 3 minut kolko je treba vozidiel a dodatočne dokupiť potom prjsť na nosne linky vypočítať a dokupiť Ale najskôr vždy spraviť linku a potom dokupiť vozidlá , nie ako teraz na Dlhé diely sa ide stavať vedenie kupuju sa duo busy a ešte sa ani nevie aky by mali mať interval a kde sa budu točiť ? očakavam kritiku ?
S499.1023
Budu odpovídat pouze na bod 3), protože tato odpověď by tě konečně mohla přivést ke vzpamatování se. Takováto verze by byla stejně drahá, jako Scania OmniCity, Volvo 7000, Mercedes Citaro, Solaris Urbino, prostě by jaksi pominul důvod kupovat si právě SOR.
Z čehož plyne odpověď na bod 2 i 1.
Btw., takovéto informace se dají získat provedením návštěvy vesničky Dolní Libchavy kousek od Ústí nad Orlicí. Vždycky lepší, než reprodukovat jako 100% pravdy něco, co povídal támhle řidič autobusu.