Reply on: PvvS #51649:
No, nabojove trakcaky su pekne, ale tazke a zvysuju neodpruzene hmoty, cize aj hlucnost a ucinky na trat. Preto tie "zvrhle" kardany a pod. Ale nebranim sa tej myslienke, casom uvidime ktora konstrukcia sa presadi
To mas ako s Wanklovym motorom. V 1960-tych bol super, malicky, vykonny, ziadne zbytocne ojnicne capy, ojnice, ziaden klukovy hriadel, ziaden vackovy hrdiadel, ziadne rozvody, iba kanaliky ako u dvojtaktu. A ako dopadol? Kolko aut dnes ma Wankelov motor? O jendom v Bratislave viem, je to to NSUcko v muzeu dopravy. ?
fobust
Siemens chybu priznal? No, lebo musel, inac by nepriznal nic. V Bratislave mame so Siemensom skusenosti, takze. ? Pre Siemens to bol veliky pruser a tie popraskane Combina boli dobre zamknute v nejakych halach v Prahe a nikto sa k nim nedostal. Takze Combino ste uz v Prahe mali, akurat okolo neho behali inzinieri a zistovali preco praska. ?