Čo sa týka preťaženosti a-98 (a aj a-59, z ktorej veľká časť ľudí na Smolenickej vystúpi) na úseku Lúčanka - Smolenická, to je skutočný problém. Pokiaľ niekto cestoval každý deň na Zochovu (a že ich bola väčšina), a-95 preňho nie je adekvátna náhrada. Osobne zahustenie intervalu a-98 nepovažujem za šťastné riešenie.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
marko
Ak povazujes za system:
- z L99 na L95 prestup cez frekventovanu krizovatku,
- intervaly L59,
- obe vraj taziskove linky zacinaju na Vysehradskej 93, 95,
- do niektorych busov sa nedostanes, pritom ine chodia skoro poloprazdne,
- osobne zvacsa pri jednej ceste dva krat prestupujem,
- Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou,
- zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj,
- busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou
-... a je toho dost
Takze kde je system?