Neviem či ste už počuli o hnutí VPRED ktoré má kandidáta na župana Ivana Švejnu. No ale k podstate - majú vo volebnom programe že Lacnejšiu a rýchlejšiu dopravu
Častejšie a lacnejšie spoje hromadnej dopravy nemusia
stáť viac peňazí.
Vpustením konkurencie do dopravy vzniknú nové spoje.
V najčastejšie využívaných
spojoch a dopravných špičkách
tak po dlhom čase konečne
bude môcť klesnúť cena
cestovných lístkov.
Takýto postup je bežný vo
svete a začal sa využívať
aj na Slovensku. Iba VPRED
má však odvahu presadiť ho
aj v Bratislavskom regióne.
Lepšie životné prostredie
pre skutočný život
Tak čo si o tom myslíte? Prosím odpíšte!
Častejšie a lacnejšie spoje hromadnej dopravy nemusia
stáť viac peňazí.
Vpustením konkurencie do dopravy vzniknú nové spoje.
V najčastejšie využívaných
spojoch a dopravných špičkách
tak po dlhom čase konečne
bude môcť klesnúť cena
cestovných lístkov.
Takýto postup je bežný vo
svete a začal sa využívať
aj na Slovensku. Iba VPRED
má však odvahu presadiť ho
aj v Bratislavskom regióne.
Lepšie životné prostredie
pre skutočný život
Tak čo si o tom myslíte? Prosím odpíšte!
galiyosha
Re #50722 Papyr: Ja. A dobrovoľne sa priznávam, že na niektoré cesty do školy, najmä ráno, keď sa mi nechce vstávať, používam IAD. Moju reláciu Lietavská - Mlynská dolina (FMFI UK) nie som schopný MHD spraviť pod 40 minút (v sedle niekedy aj hodina), autom je to "all inclusive" pod 15 minút.
Naopak, do centra okrem neskorých večerných a nočných hodín autom prakticky vôbec nejazdím.
Re #50758 Andy: S parkovaním na školskom vŕšku sa to s každým semestrom rapídne zhoršuje. O chvíľu to už problém bude...
Re #50812 m@rtin: V Bratislave je prahov popri koľajách veľmi málo, keďže prakticky všetky trate sú na samostatnom telese alebo sa s IAD aspoň nedelia o jazdné pruhy. ? A nestraš, TESCO krabice tu za 40 rokov hádam už stáť nebudú. Veď to snáď nemá ani takú životnosť.