Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
RE #50568 galiyosha: Predminuly tyzden EC Slovenska strela isla tiez ako nefaciarsky vlak ? Podla cest.poriadku nema ist ale podla mna to bolo super... Mali ste vidiet par ludi ako hladaju fajciar ?
Reply on: galiyosha #50562:
akú máš predstavu o tom zaintegrovaní a aké by to malo výhody? Myslíš to tak, že platný lístok alebo električenka na MHD ti umožní vyviezť sa lanovkou?

Tá lanovka je pomalý, nízkokapacitný dopravný prostriedok pre turistov, poskytujúci zaujímavú vyhliadku, počas turistickej sezóny bude vyťažená aj v prípade, že lístok bude stáť 2-3x viac, ako najdrahší lístok DPB. Zarobí si na seba a na údržbu.

Naopak, ak lanovka bude "pridelená" DPB a bude sa v nej jazdiť na lístky a električenky (teda z ľudového pohľadu "zadarmo"), je isté, že DPB bude vyčleňovať časť svojho rozpočtu na jej opravy? To nie je príliš trvalý model, raz príde manager ktorý zistí, že tu je niečo čo nemá príjmy, ale má výdavky - a stopne to.

Takže by som uvažoval skôr nad opačným princípom, a to, že lístok na lanovku by zároveň platil ako celodenný (alebo x-hodinový) lístok na MHD.
Dobry vecer.
Aky je stav rozvoja elektrickovej dopravnej siete v BA ? Nevie niekto nahodou odpoved okrem toho ze ziadny rozvoj v dohlade ?
No, tak som sa zamyslal nad moznostou tahania nejakej elektrickovej trate na Dolne Hony.
Preto som ihned na zaciatku zavrhol moznost volneho pokracovania trate od Astronomickej.
Napadlo ma pokracovat pozdlz Tomasikovej, Gagarinovej, Svornosti na krizovatke so Slovnaftskou smer Cilizska.
A napadlo ma od Safarikovho namestia Pristavna Slovnaftska, Kazanska a Cilizska.
Je mozne sa teoreticky pohrat s existujucimi kolajami do tychto koncin, ale to je dost riskantne.
V oboch pripadoch nevyhnutny most cez Maly Dunaj a vyriesit prechod cez zeleznicnu trat. ? Easy, ze ?
Reply on: Mikimaus #50514:
No konečne lanovka na hrad, veď BSK sa topí v peniazoch, regiodoprava je na špičkovej úrovni, tak kam napchať tie peniaze.
Reply on: janci #50473:
Neviem, ako je to v BA, ale v inych mestach to plati tak, ze ak si studentom zahranicnej VS postavenej na roven slovenskym VS (ako napriklad ja - UK Praha), tak narok na zlavu mas.
Reply on: Andy #50569:
No tak to teda nie sú.
BTW v N°4819 by niekto mohol už konečne strhnúť oznam o zmenách počas eucharistického kongresu 18.9.2005, nakoľko by to cestujúci mohli zneužiť. ? ? Ale ak to tam má nejaký praktický význam, ktorý som nepostrehol tak sorry.
Reply on: galiyosha #50568:
ICčka z BA do Viedne tiež sú celonefajčiarske a sú medzinárodné.
Reply on: S499.1023 #50566:
? Tak 210 som vo Fóbii ešte nešiel a asi by som z toho mal aj celkom slušnú fóbiu. A to, že bude Pendolino celonefajčiarsky vlak, mi vzhľadom na moju averziu voči smradľavému dymu vadí pomerne veľmi málo. ?

Hoci Zločinecká spoločnosť na http://dop.slovakrail.sk/faq.html v otázke číslo 2 píše čosi o povinne vyhradených miestach pre fajčiarov v medzinárodných vlakoch. Znamená to teda, že nefajčiarskosť Pendolína sa týka len vlakov na ramene Praha - Ostrava? Aký to má potom zmysel, keď pri premávke do Viedne či Bratislave sa v nich vozne zasmradia tak či tak?
Reply on: untrop #50564:
Už je tam iba taliančina:-P.
Reply on: galiyosha #50565:
Slávny Italoshit, Český Sen II alebo TIS (Ten Italský Sráč) sa hlavne pohodlím ani zďaleka nemôže porovnávať s bežným vozom klasickej stavby a bude CELONEFAJČIARSKY, takže môj bojkot ZSSK rozšírim aj na ČD a bude. Fóbia už je zabehnutá, 210 po rovine dá bez najmenšieho problému, takže to budú iné úspory ? .
Reply on: TeBeCe #50563:
Ten "PRE-OS VOLVO" sa nebezpečne podobá na tú laminátovú príšeru, ktorá sa rozoberala v diskusii http://www.k-report.net/diskuze/messages/2484/12970.html. Tak kto tu vlastne čo vyrába? Ja už začínam mať pocit, že máme na Slovensku viac výrobcov autobusov, než ich za rok stihnú vyrobiť a predať...

Inak slávne Pendolino na trase Bratislava - Praha ušetrí oproti Slovenskej strele 19 minút. Padám do kolien. ?
Reply on: S499.1023 #50558:
Pre nas anglictinarov by sa nieco nenaslo?
Reply on: yale #50543:
A prečo by to, preboha, nemalo byť zaintegrované v MHD? Lanovka na Petřín je, lanovka na hradný vrch v Grazi taktiež. To len v niektorých mestách začínajú vymýšľať sprostosti a podobné ustanovizne z MHD vylučujú...
Reply on: fobust #50557:
Áno, to máš pravdu. Ja osobne názory, resp. termíny, ktoré sa zlučujú s mojim zmyslom pre humor preberám, iné názory a termíny pre doplnenie zase zvyknem vytvárať ( napr. dopravopat(tm), alebo duozvrhlosť(tm) ) 🙂 🙂 🙂
Reply on: poslo #50539:
ohlas na DPB nefunkcnost automatu a vez sa zadarmo s tym, ze povies revizorovi ze automat na nastupnej zastavke bez stanku bol nefunkcny a budes to mat potvrdene DPB

btw. dnes som bol dlhom case videl revizorov na zastavke Hozdovo nam. smer Petrzka ako tam cosi spisovali, skoda ze som nemal fotak 😞
Reply on: S499.1023 #50558:
Aby som doplnil a vrátil som sa k pôvodnej otázke: Prečo je teda križovatka tram/trol z armatúr ESKO PSEUDOťahová?
Reply on: fobust #50556:
Nuž, nasleduje okamžité opravenie:-P. Ťahová konštrukcia je preto ťahová, lebo je napínaná ťahom trolejového vedenia. Ťahové laná nahrasdzujú ťah len v smeroch, v ktorých trolej nepokračuje. Nosná sieť je len pre odľahčenie zaťaženia samotného troleja.
Podvesné armatúry sú podvesné preto, lebo sú podvesené pod trolejom, s nosnou sieťo to nemá nič spoločného, tá drží trolej, nie podvesné armatúry.
Pre získanie podrobností Ti ako nemčinárovi doporučujem stránky firmy Kummler+Matter: http://www.kuma.ch/kuma/de/bt/produkte/weichen.asp
Reply on: Spectre #50553:

Ano, ano. Ale aj ty si podobne poznaceny, aj ked nie zrovna nim. 🙂 Nikto sa tomu nevyhne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.