Reply on: Technopol #49956:
Neviem či električky z 2. pol rokov 80. a mladších (tých je myslím väčšina, pričom sem zaraďujem aj staršie po REKO) sú šroty, keď sú ešte vo svojej výrobcom udávanej životnosti.Technopol pokiaľ viem rozchod bude aj vPetržalke najprv 1 000 mm. Ono totiž s rozchodom 1 435 mm by si musel vybaviť do r. 2008 aspoň vybrané trate v meste, aby tie linky išli niekam, samozrejme aj trať do ÚD Jurajov Dvor, trate v ÚD, atď. ak by si chcel hneď od začiatku rozchod pre Petržalku 1435 mm.
Re #49970 slovanista21:Ak myslíš zastavkové CSP, tak to by som na tvojom mieste nerobil. Ono to totiž zabije veľa času (vlastná skúsenosť, keď som mal 10, robil som cca pol hodinu denne taký CSP pre súčasnú L1 a trvalo mi to cca 1 mesiac pre 1 smer.)
Re #49979: Hl. st. u nás nikdy nebude podľa mňa prestupným uzlom preto, lebo 1. všetky linky, čo tam chodia tam majú konečnú, 2. Všetky majú 1. zastávku (SAV, Kooperativa) vo veľmi malých vzájomných vzdialenostiach a tým pádom použiješ na prestup tieto zastávky a nie Hl. st.
NN
2. naco slapat zo SAV na Koop ked mozem prejst par metrov na hl.st. a casovo by som beztak tou chodzou prakticky nic neusetril, navyse konecna ma vyhodu prazndych busov a v prip. hl.st. aj obcerstvovacie kapacity a pod., ver mi ze sa radsej odveziem az na hl. stanicu a tam si nastupim do prazdneho busu, nez vystupovat na SAV a odtial sa trepat na Koop a to vsetko uz nie do prazdneho busu taktiez s min. moznostami obcerstvenia (skuste si na koop ci SAV kupit cap. kofolu)
takze by mi mohol dat niekto rozumny dovod preco mate taky problem uznat hl.st. za prestupny uzol ked sa v nom raz zbieha x liniek a prestupovanie tam je pohodlne a do prazdnych busov