Električka bude mať rozchod 1000mm. Najskôr sa urobí nové linkové vedenie električiek. Linky z Petržalky by mali ísť do Karlovej Vsi (12), na Hlavnú stanicu (13), a do Rače (3). Tu je príklad nového vedenie (vychádzam z návrhu čo bol uverejnený v júni + plus som upravil tie linky podľa predpokladov):
2
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Radlinského - Vazovova - Krížna - Vajnorská - NOVÉ MESTO
3
RAČA - Čachtická - Račianska - Radlinského - Špitálska - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
4
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Krížna - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - tunel - Obchodná - Radlinského - Račianska - Čachtická - RAČA
9
DÚBRAVKA - Saratovská - Karloveská - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
12
KARLOVA VES - Karloveská - nábrežie - Starý most - Jantárova - PETRŽALKA
13
HLAVNÁ STANICA - Štefanovičova - Obchodná - Námestie SNP - Starý most - Janárova - PETRŽALKA
17
VINOHRADY - Račianska - Radlinského - Vazovova - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
Pri toľkých linkách by mohli byť riedke alebo redšie intervaly a nemohli byť chodiť ani trocha pravidelne. Zatiaľ čo pri nízkom počte liniek môže byť hustý interval a pravidelnejšie intervaly.
Príklad z praxe:
Keď chcem ísť z Karlovky na Vinohrady a ujde mi linka 5, buď budem čakať 12min. alebo pôjdem na 9, potom prestúpim na 3 alebo 7 príp. 11 a dostanem sa do cieľa rýchlejšie.
preto čo ti napísal tony treba zredukovať počet liniek , zober si to tak že aj dnes jazdí vela liniek skoro celu trasu rovnaku len maju minimalne rozdiely napr 8,9 z Ružinova 3,5 z Rače radšej to dať do jednej linky s hustejším intervalom , ja osobne by som navrhoval z každej radialy max 2 linky
Chcel by som sa informovať o tej buducej "rýchlodrážnej električke" teda rozchod kolajov bude 1435 mm ??? no a ake vozidlá by mali na nej premávať? pretože mi tu písal niekto (už si nepamätám sorry) že by sem mali premávať linky č.11,12.... tak to by znamenalo že sem budu premávať tieto stare šroty čo behaju po BA aj dnes? no tak to potom ďakujem za taku električku, radšej 600 nových busov !!!
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
Ahojte v škole cez hodinu som sa nudil a tak som spravil nové trasy električiek jak by mohli chodiť plánujem to ešte upravovať (z nudy) a možno niekoho z DPB osvieti a dá si povedať s tými mojimi trasami ale to sa asi nestane a tak povedzte čo mám zmeniť....
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............
1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA
2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
13- ZLATÉ PIESKY - Vazovova - RAČA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
15- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ŽST NOVÉ MESTO
Nieje to dokonalé ale budem tomu venovať ešte veeeeeľa hodín
kým to vylepším a spravím aj CP....... A preto čo najskôr pridajte svoj názor lebo mne záleží na názore cestujúcich nie ako DP .....
Tak čaf a čakám na pripomienky.......
Ja ešte krátko k téme ruské dopravné prostriedky. Našiel som článok, kde ruský producent LiAZ vyrobil na báze autobusu 5292 prvý ruský nízkopodlažný trolejbus a to v spolupráci s českou Škoda Electric. http://www.infobus.com.pl/text.php?id=4397 (úplne naspodku).
Vie niekto (napr. SZKV) o tomto projekte niečo viac?
Mimochodom, čítal som, že ruské autobusy sú 2 - 2,5 krát lacnejšie ako porovnateľné autobusy zo Západu. Na koľko sú však kvalitné a spoľahlivé, to neviem.
pan Cierny (Schwartz), kolkoze Vam platia za obhajobu zmien v Petrzalskych novinach? Ale clanok o korze sa mi paci.
Slovutnemu panu Bajanovi sa nepaci interval 99, zeby chcel 4 minuty celotyzdenne? Co mu brani priplatit si priplatit si hustejsie intervaly a predlzenie liniek? Tiez nejaka ta miliarda na autobusy by bodla.
Neda mi to,zareagujem na to co bolo v spravach TV JOJ. Ta krizovatka na Farskeho je dost velka, priznam sa 78 som na Muchovo nam este nesiel,ale stale mi nedoslo do hlavy,ze ked zo Stareho mosta odbocila dolava,tak na zastavku farskeho smerom do mesta odbocovala sprava.. Zatial nema realny navrh,ale rozumnejsie by sa mi zdalo keby 78 a 95 mali na Farskeho spolocnu zastavku pri TPD smerom do Petrzky.. lebo ono je to sice fajn,ludia bezia hore dole,ale obcas sa najdu (pardon za vyraz ) aj telce, kt. budu utekat na bus cez krizovatku hlava-nehlava a pritom nakoniec zneho moze zostat safalatka..
Inak ja som si uz zvykol na nove linkovanie.. Ma to svoj styl..
Tak dnes ma doprava dojala... Okolo 7.50 som odišiel 95-kou zo zastávky Topoľčianska-smer mesto... Na Námestí Hraničiarov som ale čakal na 83-tak dlho, že prešlo okolo snáď 5 95-iek...
Do mesta som prišiel okolo 8.30 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Technopol