Tak že po pripomienkach čo som tu čítal by som navrhol male zmeny ,na linke 88 (kvôli jej "narovnanej" trase) a namiesto nej spravil tieto zmeny:
linka č.88 skrátená Nový most - Dostihová dráha
linka č.87 predlžena Astronimická - Dostihová dráha ( ako náhrada za 88 v useku Ekonomická univerzita námestie hraničiarov)
linka 82 Kopčany - Kopčianska - Záporožská - Kremnická - Einsteinova - (možno nová zastávka pri vozovni v petržalke) - Most Apollo - Landererova - AS Mlynske nivy
linka 80 - by nezachádzala na Kopčany
p.s 1. linkám by zostali nezmenené intervaly a L82 by mala interval 10 - 15 minut
2. Linky by končili pri Dostihovej dráhe nie kvôli koňom , ale kvôli nedostatku vhodných obratisk
linka č.88 skrátená Nový most - Dostihová dráha
linka č.87 predlžena Astronimická - Dostihová dráha ( ako náhrada za 88 v useku Ekonomická univerzita námestie hraničiarov)
linka 82 Kopčany - Kopčianska - Záporožská - Kremnická - Einsteinova - (možno nová zastávka pri vozovni v petržalke) - Most Apollo - Landererova - AS Mlynske nivy
linka 80 - by nezachádzala na Kopčany
p.s 1. linkám by zostali nezmenené intervaly a L82 by mala interval 10 - 15 minut
2. Linky by končili pri Dostihovej dráhe nie kvôli koňom , ale kvôli nedostatku vhodných obratisk
brci
Môj cenník je asi takýto
14 Sk 10 min. 20 min. po 20.00 hod v prac. deň + víkend a sviatky
18 Sk 30 min. 45 min. po 20.00 hod v prac. deň + víkend a sviatky
22 Sk 60 min. 90 min. po 20.00 hod v prac. deň + víkend a sviatky
Tiež ma nasiera to, že DP živí 7-ich riaditeľov. Trochu veľký luxus.
A kto ho zaplatí ? No predsa cestujúci.
Tiež by som vytvoril tlak na vyššiu akceleráciu (zrýchlenie a spomalenie) a tiež na redukciu zastávok, aby radiálne linky stáli iba v hlavných uzloch. Nato slúži práve tá 99-ka, aby dopravila cestujúcich do uzlov.
V jazdných pruhoch pre BUS by mala byť rýchlosť povolená až na 80 km/hod.