Reply on: CeCo #49352:
1. Ano popresuval lebo cielom nového systemu bolo napriamiť linky čo sa v prípade 88 nestalo a dalo by sa to riešiť lebo napr zo zastávky Halova na ASMN je to 16 minut a pri tom je trasa linkou 84/99 + 78 rýchlejšia. Na 82 by bol možný prestup na Moste Apollo kam sa dá dobre dostať z celej Petržalky2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?
Daiman
Ale čo už, našinec je už žiaľ taký, zvykne si na všetko. Nakoniec sa prispôsobí, poslušne zhrbí chrbát a pristúpi na túto rukojemnícku hru. Rovnako ako v množstve iných vecí, od zvyšujúceho sa cestovného až po postupné straty takmer všetkých sociálnych výhod, čo sa však už netýka DPB.
Neviem si predstaviť iný taký pokorný národ v Európe. Položme si otázku - čo by v takomto prípade asi robili napríklad Francúzi alebo Taliani?
Čo bude DPB robiť, až postupne doslúžia ďalšie vozidlá? Zruší zakaždým ďalšie linky, pričom nezabudne veľmi hlasno kričať o výhodách takéhoto riešenia?
Myslím si, že pre primátora a jeho dopravného námestníka mal skutočne prísť starý hrdzavý 16-ročný Ikarus 280. Nič iného si totiž nezaslúžia. Dúfam, že tí, ktorí vidia, na to budú pamätať aspoň vo voľbách.
BTW - "Vďaka" za riadne obmezdenú dostupnosť Prístavného mosta a celého okolia (napríklad Plynárenská), napríklad zo zastávky Solivarská na Prístavný most (kde predtým chodila 86-ka), no aj z iných končin mesta, alebo z Autobusovej stanice na Plynárenskú. V týchto končinách je dosť podnikov a všetci nechodia autami.