Chlapci verte ci nie, je to 20 minut... chodila som kedysi do Auparku pesi na obed tak viem. Ale hej, niekto by to stihol za 15 minut, ja chodim momentalne pomalsie ako ini ale to sa velmi zmenit neda. I tak to spolu vychadza 50 minut cesty. Za menej to nejde... a je to pre mna dost velka zmena k horsiemu. Skratka mam smolu. Okrem toho ist polovicu tej pesej trasy po ceste bez chodnika ci krajnice... to urcite nemyslite vazne !
Hm a nejake zapchy pravdupovediac na mojej trase o mojom case tento tyzden neboli. 70-tka chodi zjavne pomalsie ako sa predpoklada lebo ma pravidelne meskanie 6-10 minut oproti grafikonu aj bez zapchy.
Este ma trochu trapi ze cestou spat mi nijako nenavazuje 87 na 88. Narusilo by to niekde nieco keby sa mierne upravili odchody 87 z konecnej v Ovsisti ?
Aha a este som chcela... 50-tka chodi medzi 7:00 a 8:00 do Auparku prazdna... na Viedenskej by bola rozhodne vyuzita viac...
Ináč ak by v budúcnosti niekedy boli peniažky navyše tak by mohli opäť zaviesť L82...Od ZST Petržalka resp. Kúpaliska Matador. Kde by mala konečnú v meste, to neviem, lebo by stačila po Malú scénu..Možno by mohla končit niekde pri novom SND a zóne Eurovea...To znamená že by spájala dve divadlá ? ...
A mohli by na nej premávať kinderká ? napr. v takom 12 min. intervale...
Nemam nic proti reklame na autosalon (tu vitam), ale ak v plesnivom autobude vidim reklamu nie na autosalon, ale auto ako take (znacku, vyrobca, typ....) este k tomu s napisom "Skoncujte s prichodom do prace neskro" alebo "netlacte sa, cestujte kulturne" (nepamatam presne, ale v tomto zmysle to bolo), tak to povazujem doslova za vyhananie ludi z MHD do IAD. Chapes?
mate skusenosti s cestovanim 95 po novom? ja som cestoval len niekolkokrat, predtym som nastupoval na zastavke Holicska, teraz idem pesi na zastavku Sintavska, zmenu schvalujem, pretoze si osobne radsej jednu zastavku odslapem a pride mi autobus rychlejsie... len, co som ja cestoval, boli 95 poloprazdne... co je na skodu, teda, myslim to tak, ze ak to takto dalej pojde, obavam sa, ze siahnu na luxusne 3 minutove intervaly v spicke... ?
S tým s Tebou nesúhlasím. Škodovácku sériu reklám so sloganmi ako "Do práce už chodím načas" či "Necestujte hromadne" sme mali aj v Nitre. Plný rozhorčenia som o tom upovedomil svojho nadriadeného, ten následne ešte dostal "kvapky" na dopravnej komisii pri MsÚ Nitra. Firma, ktorá spravuje reklamu na vozidlách MHD v Nitre dostala okamžite prísny zákaz prijímania zakázok na reklamu takéhoto druhu do budúcnosti. Trvanie kampane našťastie nebolo dlhé, inak by boli zaviazaní zmluvu s objednávateľom ešte aj ihneď vypovedať.
A prečo by sa mali rušiť práve zastávky Mlynarovičova a Starohájska, prečo by sa nemala zrušiť práve zastávka Lachova, keď obyvatelia Lacohvej môžu pohodlne dôjsť na inú zastávku, buhehehe, egoista superpriehľadný?
Vo svete je úplne bežné, že na vozidlách MHD sú reklamy na autosalóny. MHD tam totiž nie je vnímaná ako konkurencia IAD, ako to podávaš, o. i., aj Ty, pretože pochopili, že toto zadanie nemá riečšenie, ale ako alternatíva. Takže rekalma na IGK nevadí a ešte prinesie peniaze.
Neviem o prečo autori článku "Cestujúci nadávajú, zväčša však kvôli neinformovanosti" používajú tie isté argumenty, s ktorých obviňujú "zle chápajúcich" cestujúcich.
Napr. Lachova vs. 95. Tak ako môže byť obyvateľom Lúk teraz jedno že z Lachovej treba prestupovať, tak mohlo byť obyvateľom Lachovej jedno, že z Lúk to bolo o 3min dlhšie. Ale prečo nehladať iné možnosti - ak by sa zrušila zastávka Mlynarovičova a Starohajska, tak je to rozdiel cez Lachovu len 1 min., čo je zanedbateľné a je napr. prestup na jednej hrane z linkou 78 a 99 a hlavne obsluži viac ľudí a cestou je pošta, poliklinika a trhovisko.
Napr. spojenie z Hlavnou stanicou. Denne dochádzajúci ludia dochádzaju väčšinou v špičke, vtedy je lepšia možnosť prestupu. Ja napr. využívam prvé a posledné vlaky, na ktoré je lepšie využiť priame spojenie, ako riskovať, čo keď nepride prípoj. Mimochodom s pôvodnou linkou 83 to trvalo z Lachovej na Sokolsku cca.13 min., teraz 88+210, 68+201 skoro 30min.
Ja som sa snažil ti len nájsť rýchlejšie spojenie. 20 minút? Tomu silne neverím! To musíš ísť naozaj pomaly, aj keby som celú Inchebu obiehal dookola tak mi to netrvá 20 minút. Možno ani tých 15. ?
20min pesi? waw, tak to znie fakt hrozne daleko, no osobne by som odporucal 202 z dudvazskej o 6:50 na ASMN, s prichodom o 7:11, prestup na 50 co ide 7:15 z ASMN do Auparku 7:25. Celkovy cas je 35min + pesi dojazd.
Ak je to z Auparku daleko tak potom lepsia kombinacia ako 202+70+88 asi nie je. Treba si odskusat ako a kedy su zapchy a potom si najst vhodnu kombinaciu spojov.
z Auparku je to do administrativnej budovy Incheby tak 20 minut pesi. A ani nie je na celej trase chodnik, dokonca ani krajnica. Incheba ma velky areal a vam sa zda ze spoje stoja niekde blizko... ale vchod je bohuzial len jeden... a je daleko od vsetkych momentalne existujucich zastavok.
Co ludia ktori maju problem dlhsie chodit ? Alebo vobec chodit ? Co v zime, v snehu, v poladovici ?
Dakujem za ponuku pomoci. Tak skus vymysliet zo zastavky Dudvazska (odchod medzi 6:45 a 7:00) na zastavku Einsteinova kombinaciu spojov ktorou by to trvalo menej ako 40 minut... ale realnych 40 minut aj s meskaniami ktore pomerne podrobne a z vlastnej skusenosti uvadzam... A bohuzial ta 10 alebo 15 minutova cesta pesi zo zastavky do prace je pre mna na celom cestovani najvacsim nestastim, ale to nevyriesis, pravda ? To by vyriesil len spoj ktory stoji na Viedenskej...
Sla som este kombinaciou 202 + 70 + 88. Casovo to vychadza rovnako ako ostatne, len som v praci priblizne v tom case ako potrebujem.
A nejde len o mna osobne... nie som jedina komu chyba priamy spoj z Vrakune pod Novy most alebo linka obsluhujuca Viedensku cestu.
50 by mala navyse tak 2 km to suhlasim... ak je to vela... aj tych 720,- Sk za mesacnu elektricenku je vela... a takto by sme sa mohli bavit do nekonecna, ze ?
Tak možno by bola dobrá kombi 202 na ASMN + 50 na AUPARK a tam pešibusom do Incheby. Možno to vyjde nastejno ako z Einsteinovej, možno kratšie. Neviem. ?
To by s tým asi AUPARK nesúhlasil. 50 chodí do tej oblasti asi len výhradne kvôli nemu. Ani by ma neprekvapilo, ak by si úsek Šafko - AUPARK platil sám. ?
Ja som vzdy vidaval 82+71 poloprazdne, i ked je pravda ze som nimi v spicke nechodil.
Co sa tyka 50, tak zasadny problem je ta obchadzka, Tvoja zmena sice nie je velka, ale ma niekolko km navyse, tipujem to tak na 2-3, co sice na jeden spoj nie je vela, ale ked ich za den ide povedzme 100, tak to uz je slusna strata penazi a to je presne to co sa magistrat snazi usetrit. I ked chapem ze pre Teba osobne by to bolo lepsie.
aj tak drzim palce a keby si chcela pomoct najst optimalne spoje, tak rad pomozem ?
To je nejaká blbosť tá 91/191 + 88. Veď to okrem Nového mosta nemá žiadnu spoločnú zastávku...
Radšej predsa len tá 93 + 99 alebo 99 priamo (už ten polhodinový lístok bude asi tak či tak a keď sa jej nechce prestupovať, tak nech sa vezie). ?
Inak ma napadá...všetci sa sťažujú že nemajú priamu linku a keď priamu linku majú, tak sa sťažujú že je príliš dlhá. Už tých ľudí nechápem, neviem čo vlastne chcú... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Cosita
z Auparku je to do administrativnej budovy Incheby tak 20 minut pesi. A ani nie je na celej trase chodnik, dokonca ani krajnica. Incheba ma velky areal a vam sa zda ze spoje stoja niekde blizko... ale vchod je bohuzial len jeden... a je daleko od vsetkych momentalne existujucich zastavok.
Co ludia ktori maju problem dlhsie chodit ? Alebo vobec chodit ? Co v zime, v snehu, v poladovici ?