Dnes som si zajazdil zasa trocha po Petržke. Šiel som z Dlháčov na Draždiak spojením 32 + 92, ale zmeškal som 32, tak som šiel do mesta na Šafko na 95, tam som nečakal vôbec a išiel som na zastávku Lučanka 15 min. (súčasne s 95 prišla aj 92,ktorou som sa pôvodne chystal ísť). Na 99 som čakal asi 3 min.
Späť z Draždiaka som sa chcel previesť cez Most Apollo a kamošom do Polusu, šiel som 99 na Holíčsku, tam som čakal na 68 len 2 min., 68 som šiel na Dulovo nám. a 50 mi išla za 2 min.
Takže celkove som nečakal takmer vôbec ?
beriem ta za slovo a niekedy ti ten pesi prestup medzi smolenickou a holicskou pridem stopnut, som zvedavy ako vyplujes dusu aby si sa k tej minute aspon priblizil
Slogan "Necestujte hromadne" pokladám za neetický, ale ak je možné umiestniť slogan "Do prácve už chodím načas" zodpovedajúci pravde, tak je to chyba dopravcu. Takisto som bol zásadne proti raklame, ktorá bola v Plzni - na zadnom čele torlejbusu slogan "Chcete sa takto plaziť, alebo si poriadne zajazdiť?" by som nebral, ale samotná reklama na autá, nevidím dôvod, prečo nie. Ak to nebude v MHD, bude to niekde inde a dopravca akurát nezíska peniaze za reklamu.
A ak aj sám RRPaT, ing. TZPN, VTSVN Weigl povie na plnú hubu do rádia, že on cestuje z Jasovskej autom, lebo je to pohodlnejšie, tak čo vlastne DPB chce?
Chlapci verte ci nie, je to 20 minut... chodila som kedysi do Auparku pesi na obed tak viem. Ale hej, niekto by to stihol za 15 minut, ja chodim momentalne pomalsie ako ini ale to sa velmi zmenit neda. I tak to spolu vychadza 50 minut cesty. Za menej to nejde... a je to pre mna dost velka zmena k horsiemu. Skratka mam smolu. Okrem toho ist polovicu tej pesej trasy po ceste bez chodnika ci krajnice... to urcite nemyslite vazne !
Hm a nejake zapchy pravdupovediac na mojej trase o mojom case tento tyzden neboli. 70-tka chodi zjavne pomalsie ako sa predpoklada lebo ma pravidelne meskanie 6-10 minut oproti grafikonu aj bez zapchy.
Este ma trochu trapi ze cestou spat mi nijako nenavazuje 87 na 88. Narusilo by to niekde nieco keby sa mierne upravili odchody 87 z konecnej v Ovsisti ?
Aha a este som chcela... 50-tka chodi medzi 7:00 a 8:00 do Auparku prazdna... na Viedenskej by bola rozhodne vyuzita viac...
Ináč ak by v budúcnosti niekedy boli peniažky navyše tak by mohli opäť zaviesť L82...Od ZST Petržalka resp. Kúpaliska Matador. Kde by mala konečnú v meste, to neviem, lebo by stačila po Malú scénu..Možno by mohla končit niekde pri novom SND a zóne Eurovea...To znamená že by spájala dve divadlá ? ...
A mohli by na nej premávať kinderká ? napr. v takom 12 min. intervale...
Nemam nic proti reklame na autosalon (tu vitam), ale ak v plesnivom autobude vidim reklamu nie na autosalon, ale auto ako take (znacku, vyrobca, typ....) este k tomu s napisom "Skoncujte s prichodom do prace neskro" alebo "netlacte sa, cestujte kulturne" (nepamatam presne, ale v tomto zmysle to bolo), tak to povazujem doslova za vyhananie ludi z MHD do IAD. Chapes?
mate skusenosti s cestovanim 95 po novom? ja som cestoval len niekolkokrat, predtym som nastupoval na zastavke Holicska, teraz idem pesi na zastavku Sintavska, zmenu schvalujem, pretoze si osobne radsej jednu zastavku odslapem a pride mi autobus rychlejsie... len, co som ja cestoval, boli 95 poloprazdne... co je na skodu, teda, myslim to tak, ze ak to takto dalej pojde, obavam sa, ze siahnu na luxusne 3 minutove intervaly v spicke... ?
S tým s Tebou nesúhlasím. Škodovácku sériu reklám so sloganmi ako "Do práce už chodím načas" či "Necestujte hromadne" sme mali aj v Nitre. Plný rozhorčenia som o tom upovedomil svojho nadriadeného, ten následne ešte dostal "kvapky" na dopravnej komisii pri MsÚ Nitra. Firma, ktorá spravuje reklamu na vozidlách MHD v Nitre dostala okamžite prísny zákaz prijímania zakázok na reklamu takéhoto druhu do budúcnosti. Trvanie kampane našťastie nebolo dlhé, inak by boli zaviazaní zmluvu s objednávateľom ešte aj ihneď vypovedať.
A prečo by sa mali rušiť práve zastávky Mlynarovičova a Starohájska, prečo by sa nemala zrušiť práve zastávka Lachova, keď obyvatelia Lacohvej môžu pohodlne dôjsť na inú zastávku, buhehehe, egoista superpriehľadný?
Vo svete je úplne bežné, že na vozidlách MHD sú reklamy na autosalóny. MHD tam totiž nie je vnímaná ako konkurencia IAD, ako to podávaš, o. i., aj Ty, pretože pochopili, že toto zadanie nemá riečšenie, ale ako alternatíva. Takže rekalma na IGK nevadí a ešte prinesie peniaze.
Neviem o prečo autori článku "Cestujúci nadávajú, zväčša však kvôli neinformovanosti" používajú tie isté argumenty, s ktorých obviňujú "zle chápajúcich" cestujúcich.
Napr. Lachova vs. 95. Tak ako môže byť obyvateľom Lúk teraz jedno že z Lachovej treba prestupovať, tak mohlo byť obyvateľom Lachovej jedno, že z Lúk to bolo o 3min dlhšie. Ale prečo nehladať iné možnosti - ak by sa zrušila zastávka Mlynarovičova a Starohajska, tak je to rozdiel cez Lachovu len 1 min., čo je zanedbateľné a je napr. prestup na jednej hrane z linkou 78 a 99 a hlavne obsluži viac ľudí a cestou je pošta, poliklinika a trhovisko.
Napr. spojenie z Hlavnou stanicou. Denne dochádzajúci ludia dochádzaju väčšinou v špičke, vtedy je lepšia možnosť prestupu. Ja napr. využívam prvé a posledné vlaky, na ktoré je lepšie využiť priame spojenie, ako riskovať, čo keď nepride prípoj. Mimochodom s pôvodnou linkou 83 to trvalo z Lachovej na Sokolsku cca.13 min., teraz 88+210, 68+201 skoro 30min.
Ja som sa snažil ti len nájsť rýchlejšie spojenie. 20 minút? Tomu silne neverím! To musíš ísť naozaj pomaly, aj keby som celú Inchebu obiehal dookola tak mi to netrvá 20 minút. Možno ani tých 15. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark
A mohli by na nej premávať kinderká ? napr. v takom 12 min. intervale...