Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mate skusenosti s cestovanim 95 po novom? ja som cestoval len niekolkokrat, predtym som nastupoval na zastavke Holicska, teraz idem pesi na zastavku Sintavska, zmenu schvalujem, pretoze si osobne radsej jednu zastavku odslapem a pride mi autobus rychlejsie... len, co som ja cestoval, boli 95 poloprazdne... co je na skodu, teda, myslim to tak, ze ak to takto dalej pojde, obavam sa, ze siahnu na luxusne 3 minutove intervaly v spicke... ?
Reply on: S499.1023 #49259:
S tým s Tebou nesúhlasím. Škodovácku sériu reklám so sloganmi ako "Do práce už chodím načas" či "Necestujte hromadne" sme mali aj v Nitre. Plný rozhorčenia som o tom upovedomil svojho nadriadeného, ten následne ešte dostal "kvapky" na dopravnej komisii pri MsÚ Nitra. Firma, ktorá spravuje reklamu na vozidlách MHD v Nitre dostala okamžite prísny zákaz prijímania zakázok na reklamu takéhoto druhu do budúcnosti. Trvanie kampane našťastie nebolo dlhé, inak by boli zaviazaní zmluvu s objednávateľom ešte aj ihneď vypovedať.
Reply on: juro #49257:
A prečo by sa mali rušiť práve zastávky Mlynarovičova a Starohájska, prečo by sa nemala zrušiť práve zastávka Lachova, keď obyvatelia Lacohvej môžu pohodlne dôjsť na inú zastávku, buhehehe, egoista superpriehľadný?
Reply on: tr3mp #49160:
Rozdiel je v tom, že škodivka NIE JE nekvalitné české vozidlo.
Reply on: Papyr #49168:
Takáto reklama už v Plzni bola, zmeškal si dobu:-D.
Reply on: fobust #49159:
Vo svete je úplne bežné, že na vozidlách MHD sú reklamy na autosalóny. MHD tam totiž nie je vnímaná ako konkurencia IAD, ako to podávaš, o. i., aj Ty, pretože pochopili, že toto zadanie nemá riečšenie, ale ako alternatíva. Takže rekalma na IGK nevadí a ešte prinesie peniaze.
Reply on: inTony #49153:
Kde sú okrem košickej krivopomalodráhy v ex-ČSR u električiek nežliabkové výhybky?
Neviem o prečo autori článku "Cestujúci nadávajú, zväčša však kvôli neinformovanosti" používajú tie isté argumenty, s ktorých obviňujú "zle chápajúcich" cestujúcich.

Napr. Lachova vs. 95. Tak ako môže byť obyvateľom Lúk teraz jedno že z Lachovej treba prestupovať, tak mohlo byť obyvateľom Lachovej jedno, že z Lúk to bolo o 3min dlhšie. Ale prečo nehladať iné možnosti - ak by sa zrušila zastávka Mlynarovičova a Starohajska, tak je to rozdiel cez Lachovu len 1 min., čo je zanedbateľné a je napr. prestup na jednej hrane z linkou 78 a 99 a hlavne obsluži viac ľudí a cestou je pošta, poliklinika a trhovisko.

Napr. spojenie z Hlavnou stanicou. Denne dochádzajúci ludia dochádzaju väčšinou v špičke, vtedy je lepšia možnosť prestupu. Ja napr. využívam prvé a posledné vlaky, na ktoré je lepšie využiť priame spojenie, ako riskovať, čo keď nepride prípoj. Mimochodom s pôvodnou linkou 83 to trvalo z Lachovej na Sokolsku cca.13 min., teraz 88+210, 68+201 skoro 30min.
Reply on: Cosita #49254:
Ja som sa snažil ti len nájsť rýchlejšie spojenie. 20 minút? Tomu silne neverím! To musíš ísť naozaj pomaly, aj keby som celú Inchebu obiehal dookola tak mi to netrvá 20 minút. Možno ani tých 15. ?
Reply on: Cosita #49254:
20min pesi? waw, tak to znie fakt hrozne daleko, no osobne by som odporucal 202 z dudvazskej o 6:50 na ASMN, s prichodom o 7:11, prestup na 50 co ide 7:15 z ASMN do Auparku 7:25. Celkovy cas je 35min + pesi dojazd.

Ak je to z Auparku daleko tak potom lepsia kombinacia ako 202+70+88 asi nie je. Treba si odskusat ako a kedy su zapchy a potom si najst vhodnu kombinaciu spojov.
Reply on: El Sergio #49252:


z Auparku je to do administrativnej budovy Incheby tak 20 minut pesi. A ani nie je na celej trase chodnik, dokonca ani krajnica. Incheba ma velky areal a vam sa zda ze spoje stoja niekde blizko... ale vchod je bohuzial len jeden... a je daleko od vsetkych momentalne existujucich zastavok.
Co ludia ktori maju problem dlhsie chodit ? Alebo vobec chodit ? Co v zime, v snehu, v poladovici ?
Reply on: Malic #49251:


Dakujem za ponuku pomoci. Tak skus vymysliet zo zastavky Dudvazska (odchod medzi 6:45 a 7:00) na zastavku Einsteinova kombinaciu spojov ktorou by to trvalo menej ako 40 minut... ale realnych 40 minut aj s meskaniami ktore pomerne podrobne a z vlastnej skusenosti uvadzam... A bohuzial ta 10 alebo 15 minutova cesta pesi zo zastavky do prace je pre mna na celom cestovani najvacsim nestastim, ale to nevyriesis, pravda ? To by vyriesil len spoj ktory stoji na Viedenskej...
Sla som este kombinaciou 202 + 70 + 88. Casovo to vychadza rovnako ako ostatne, len som v praci priblizne v tom case ako potrebujem.
A nejde len o mna osobne... nie som jedina komu chyba priamy spoj z Vrakune pod Novy most alebo linka obsluhujuca Viedensku cestu.
50 by mala navyse tak 2 km to suhlasim... ak je to vela... aj tych 720,- Sk za mesacnu elektricenku je vela... a takto by sme sa mohli bavit do nekonecna, ze ?
Reply on: Cosita #49249:
Tak možno by bola dobrá kombi 202 na ASMN + 50 na AUPARK a tam pešibusom do Incheby. Možno to vyjde nastejno ako z Einsteinovej, možno kratšie. Neviem. ?
To by s tým asi AUPARK nesúhlasil. 50 chodí do tej oblasti asi len výhradne kvôli nemu. Ani by ma neprekvapilo, ak by si úsek Šafko - AUPARK platil sám. ?
Reply on: Cosita #49249:
Ja som vzdy vidaval 82+71 poloprazdne, i ked je pravda ze som nimi v spicke nechodil.

Co sa tyka 50, tak zasadny problem je ta obchadzka, Tvoja zmena sice nie je velka, ale ma niekolko km navyse, tipujem to tak na 2-3, co sice na jeden spoj nie je vela, ale ked ich za den ide povedzme 100, tak to uz je slusna strata penazi a to je presne to co sa magistrat snazi usetrit. I ked chapem ze pre Teba osobne by to bolo lepsie.

aj tak drzim palce a keby si chcela pomoct najst optimalne spoje, tak rad pomozem ?
Reply on: tr3mp #49227:
To je nejaká blbosť tá 91/191 + 88. Veď to okrem Nového mosta nemá žiadnu spoločnú zastávku... ❓
Radšej predsa len tá 93 + 99 alebo 99 priamo (už ten polhodinový lístok bude asi tak či tak a keď sa jej nechce prestupovať, tak nech sa vezie). ?
Inak ma napadá...všetci sa sťažujú že nemajú priamu linku a keď priamu linku majú, tak sa sťažujú že je príliš dlhá. Už tých ľudí nechápem, neviem čo vlastne chcú... ?
Reply on: Malic #49234:


Hm no ja som tymi dvomi spojmi cestovala asi dva roky a nevyuzite neboli, naopak, 71 bola plna na celej trase a 82 samozrejme odkedy mala zmenenu trasu s konecnou v Pristave uz nebola co kedysi, napriek tomu prazdna nechodila aspon v spicke ked som nou cestovala ja. Stale to vsak bol jediny spoj po Viedenskej. Z Einsteinovej je to ku vchodu do Incheby, ktory je prave pri Viedenskej ceste ozaj pomerne daleko, nie je ina moznost ako obist cely areal.

50 napriklad tak - Stary most, Aupark, Einsteinova, Viedenska, Stary most - po Viedenskej by sla len jednym smerom. Smerom z Malej sceny by som sla na Viedensku dlhsie, cez Aupark a potom smerom na Malu scenu uz priamo. Samozrejme, nestala by pri Auparku ako na konecnej. Chapem ze je to dlha linka a mat len jednu konecnu by asi nebolo mozne... ale na navrhovanie rieseni v doprave ste tu vy.
Mozno by mohla mat 82 (teda uz ine cislo by mala ta linka) rozumnejsiu trasu ako predtym...
Inak pre pindošov o úžasnej doprave v Prahe prikladám informáciu o finančnej situácií DPP. http://dpp.cz/obrazky/90014/kontakt0905.pdf
Reply on: marko #49246:
Keby bola rovnaká 94 by musela chodiť z Vyšehradskej.
Reply on: AAA #49243:
Vidim, ze sa nazorovo nezhodneme.
A s konecnej 94 (Holicska) je to na Smolenicku 1 min pesi. - takze preto pokladam trasu 94 s trasou 93 v Petrzalke za rovnaku.
Reply on: AAA #49243:
Myslim ze vsetky dovody si vystihol spravne. Dodam len to, ze tym spojom chodi vela decak aj do skoly na Vazovovej a este viac ludi potom ide na eliny. A 94 ma v Petrzke inu konecnu, ktora pokryva nie male mnozstvo ludi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.