Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: inTony #48117:
Ak bývam nedaleko zastávky Malý Draždiak (L98) a chcem ist na Hl.stanicu, tak musím prestupit 2x
Reply on: Andy #48118:
nedá sa, najbližšie miesto kde by sa dalo prestúpiť z 32 na trolejbusy na DD je zastávka Molecova, na Molecovej, čiže musela by pokračovať hore.
Keď aj na Kramáre chodia aj autobusy aj trolejbusy aby bol zabezbečený prestup zo západnej časti BA na Patrónke, tak môžu aj na DD chodiť trolejbus a 32, prípadné kľudne aj kĺbový duobus, 32 je dosť využívaná linka po celej dĺžke.
Reply on: 81-71 #48115:
a aj keby, spojenie Dlhé diely - Hlavná stanica by bolo aj 40min. cestovania.
Reply on: inTony #48116:
Takže najlepšie by bolo asi 32 proste len skrátiť po Molecovu (ak sa teda dá po otočení zastaviť na zastávke Molecova, nepoznám to tam tak detailne). Ak by to nešlo, tak ju proste nechať na DD tak ako je, prípadne na ňu nasadiť Duobusy, na elektrinu by jazdili na DD a aj na Kramároch.
Reply on: 81-71 #48115:
Pochybujem že bude zachovaná linka 1, keďže v reorganizácii ide aj oto aby sa spojenie zrýchlilo, a dnešná linka 1 je na hovno.

Ináč, takže kde vidíš 2x prestup v Petržke na HS??
Reply on: Andy #48111:
Aj tá 29 Devín-Kramáre-HS je fajn ale tam chýba prestup z trolejbusov z Dlhých dielov.

Zabudol si však že Devín by stratil spojenie s centrom. Totiž smerom z centra nieje problém prestúpiť na z eliny na autobus na Dlhé diely, keďže chodí často. Lenže 29 má dlhé intervaly tak by sa mohlo stať že by cestujúci pri prestupe z električky, by mohli čakať aj 30min. na bus do Devína.
Reply on: inTony #48112:
Ani ty nemusíš 2x na Hl. stanicu prestupovat. Myslím, hovorit o električkovej reorganizacii je aj tak predčasné
Reply on: 81-71 #48110:
tak by bolo spojenie Krámárov a DD 223+32+22,49 alebo peší dostup na Suchý mlyn na trolejbusy.
Reply on: Andy #48111:
No to tiež nie je zlý nápad ?
Reply on: 81-71 #48106:


Jasovská-HS 91,191+93
Betliarska-HS 98,99+93
Vyšehradská-HS 93
Smolenická-HS 93
Romanova-HS 99+93
Námestie hraničiarov-HS 83+93
Ovsište-HS 84,88,99+93
Farského-HS 95+1 resp. 13
Ekonomická univerzita-HS 88+210
Kopčianska-HS 80+93
Technopol-HS 95+93

kde vydíš na týchto dôležitých miestach v Petržalke 2x prestup na Hlavnú stanicu???
Reply on: 81-71 #48110:
Ale prečo by nemohla zostať až po stanicu? Stratí sa ti spojenie KV a Kramárov. Prestup na Patrónke je dosť blbý, to sa s Petržalkou nedá porovnávať. A čo hovoríš na môj návrh zmeny trasy 29 cez Kramáre na Stanicu a zrušenia 32?
Reply on: inTony #48108:
Nie, ja by som dal L32 Molecova-Patronka z nižšie uvedených dovodov a zaroven by zabezpečila kontakt s Patronkou, to som pisal už nižšie ?
Reply on: Andy #48107:
Tu nejde o mna. Tu ide o ten system. Reorganizacia sa robí pre niečo, aby to malo zmysel. A prečo by to tak malo byt povacsinou všade ale niekde nie ?

Ja by som si predstavoval L32 asi tak, že by chodila Patronka - Molecova (načo dusit ludí smradom z busu, ked tam bude dostatočná trolejbusova doprava s klbovými vozidlami).
Reply on: 81-71 #48104:
Lenže z každej časti Petržalky bude prestup na Hlavnú stanicu max. 1!

Keby to bolo ako ty chceš bez 32:

spojenie Dlhé diely-Kramáre 223+5+(peší dostup)+212
spojenie Dlhé diely-Patrónka 223+elina+30,37
spojenie Dlhé diely-Hlavná stanica 223+5+13
Reply on: 81-71 #48103:
A čo by sa ti teda páčilo? 32 skrátiť po Molecovu, najlepšie tak, aby tam nezastavovala a aby museli prestúpiť aj na Botanickej na električku a potom z električky na trolejbus? Lebo keď mne zdochol pes, tak susedovi musí zdochnúť tiež a najlepšie ak zdochnú aj všetky sliepky?
Reply on: Andy #48100:
Neboj sa, po 5. septembri budu musiet aj podaktorí Petržalčania 2xprestupovat
Reply on: 81-71 #48096:
A od budúceho roka nebude linka 1 (čo je super) ale linka 13 po Šafko. Čiže potom by sa aj na Hlavnú stanicu muselo z Dlhých dielov 2x prestupovať.
Reply on: inTony #48102:
OK, ale ešte raz opakujem, NIE VŠETCI Petržalčania maju priame spojenie s Hl. stanicou.
Reply on: AAA #48098:
viac v mojom predošlom príspevku to funguje aj opačne ?

Som navrhol jednu linku po Patronku, takže tam sa dá pekne prestupit aj ked ideš z Kramárov a ked sa ti nepači, na Hodžovom namestí sa dá z Kramarov prestupit na elinu.

Z Hl. stanice električkou č.1

Ani všetci Petržalčania, ked tu teda padaju porovnania s Petržalkou nemajú priame spojenie s ASMN, Hl. stanicou a pod.

Proste, riešenie sa dá najst, len vidím, prestupovat sa obyvatelom DD nechce a uplne by im vyhovoval dnešný stav, bez prestupu. Už aj v Petržalke to platit nebude, tak čo, na DD by mal ostat socík a inde nie?
Reply on: 81-71 #48096:
JA SOM ZA PRESTUPNÝ SYSTÉM! Ešte raz, 32 slúži aj pre Kramáre, neviem aký by malo význam jednu linku rozkuskovať, hoci by mali rovnaké intervaly... Dlhé diely - Patrónka a Kramáre - Hlavná stanica.
Do riti, z Dlhých dielov je na hovno spojenie.

Ešte jeden príklad linka 95 bude v Petržalke ako prípoj k električkám na Šafárikovom námestí, (prípoj z Dlháčov k električkám je 33) a linka 93 je spojenie Petržalky s Hlavnou stanicou (čo je na Dlhých dieloch 32).
A keďže je Petržalka niekoľkonásobne väčšia sú tam aj ďalšie linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.