Ale prečo by nemohla zostať až po stanicu? Stratí sa ti spojenie KV a Kramárov. Prestup na Patrónke je dosť blbý, to sa s Petržalkou nedá porovnávať. A čo hovoríš na môj návrh zmeny trasy 29 cez Kramáre na Stanicu a zrušenia 32?
Tu nejde o mna. Tu ide o ten system. Reorganizacia sa robí pre niečo, aby to malo zmysel. A prečo by to tak malo byt povacsinou všade ale niekde nie ?
Ja by som si predstavoval L32 asi tak, že by chodila Patronka - Molecova (načo dusit ludí smradom z busu, ked tam bude dostatočná trolejbusova doprava s klbovými vozidlami).
A čo by sa ti teda páčilo? 32 skrátiť po Molecovu, najlepšie tak, aby tam nezastavovala a aby museli prestúpiť aj na Botanickej na električku a potom z električky na trolejbus? Lebo keď mne zdochol pes, tak susedovi musí zdochnúť tiež a najlepšie ak zdochnú aj všetky sliepky?
viac v mojom predošlom príspevku to funguje aj opačne ?
Som navrhol jednu linku po Patronku, takže tam sa dá pekne prestupit aj ked ideš z Kramárov a ked sa ti nepači, na Hodžovom namestí sa dá z Kramarov prestupit na elinu.
Z Hl. stanice električkou č.1
Ani všetci Petržalčania, ked tu teda padaju porovnania s Petržalkou nemajú priame spojenie s ASMN, Hl. stanicou a pod.
Proste, riešenie sa dá najst, len vidím, prestupovat sa obyvatelom DD nechce a uplne by im vyhovoval dnešný stav, bez prestupu. Už aj v Petržalke to platit nebude, tak čo, na DD by mal ostat socík a inde nie?
JA SOM ZA PRESTUPNÝ SYSTÉM! Ešte raz, 32 slúži aj pre Kramáre, neviem aký by malo význam jednu linku rozkuskovať, hoci by mali rovnaké intervaly... Dlhé diely - Patrónka a Kramáre - Hlavná stanica.
Do riti, z Dlhých dielov je na hovno spojenie.
Ešte jeden príklad linka 95 bude v Petržalke ako prípoj k električkám na Šafárikovom námestí, (prípoj z Dlháčov k električkám je 33) a linka 93 je spojenie Petržalky s Hlavnou stanicou (čo je na Dlhých dieloch 32).
A keďže je Petržalka niekoľkonásobne väčšia sú tam aj ďalšie linky.
Lenže je rozdiel 1x prestupovať na jednej zastávke ako prestupovať 2x a to tak, že prechádzať na druhú stranu (teda to bolo porovnanie Lúky VIII - Šafko a Karlova Ves - Kramáre)
Chlapi, mne ide o to, aby som najneskor 4.9.05 vedel, ako mi pojde na druhy den doprava. Zaujimaju ma hlavne prve ranne autobusy.A privital by som to na oboznamenie sa aj skor. Ved stacia napr.odchody z konecnej a casovy rozpis jazd medzi zastavkami, netreba na info taky kompletny CP,s vyhladavanim ako tu je.
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.
No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...
A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...
Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.
je to uplne to iste... na dlhace od riviery treba kapacitu, bude tam jedna husto premavajuca linka... dalej do mlynskej doliny uz az tak velku prepravnu kapacitu netreba, tak to zriesi zvysok z tej 32ky ktory bude chodit relativne riedko... 2 linky v subehu nebudu... presne toto spravili s 97ckou v sucasnom navrhu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71