Trnavské novoplany sú zrejme prvé kusy (manuál).
Vymenujem niektoré závady:
-nepdoliehajúci plastový diel prednej masky
-odlupujúca sa farba
-dvere - otvárajú sa len dopolovice, v špičke keď je nátresk a zatlačíš na ne zvnútra už ich vodič neotvorí
-control panel ako v ruskom tanku (na jednom prasknutý
-zatekajúce okná, plast okolo neho spálený od slnka
-odlepujúci sa poťah motorovej skrine pod zadným oknom
-neskutočne otrasne znejúci a hlučný motor
-čo je najhoršie pri voľnobehu celá zadná časť neskutočne vibruje (!)
Re #47860 Majo: Karosy v TT - tie staršie to sú črepy, automat preraďuje tak, že keď sa nedržíš tak pri tom "trhnutí" spadneš. (okrem toho trpí vybráciami zadnej časti pod. ako spom. novoplany) Technické detaily - spotreba atď. nepoznám, ale snáď tie pražské už toľko nežerú (inak by ich snáď nekupovali a GOvali by Ikarusy), aj prevodovka je jemnučká.
Mal som to šťastie cestovať 2x TT Ikarusmi, keď im praskol rám alebo čo. Prvý z nich točili s naklonenou zadnou časťou dlhé mesiace na L2. V zatáčkach som mal pocit, že sa kasňa oddelí od podvozku?.
Re #47862 KLF: Lenže ot. v súčastnej finančnej situácii nestojí tak, že či nové abo secondhandové, ale či nové abo žiadne.
FÓRUM: keď sa väčšina dohodla, že takto je to OK tak prosím.
Pokiaľ chceš hovorit o velkých hráčoch v EU tak to rozhodne SR ani ČR neni, na to su tam ine ryby. I ked právo veta ma aj SR, čo ho môže postavit do velmi podstatnej a významnej pozície.
Nevravim o hrdosti. Len si myslim, ze by sa mali niekde najst peniaze na nove vozidla (a to nielen autobusy). A tie peniaze by mali v 1. rade prist z magistratu. Dalsia vec uz je hospodarenie DP....................................
(P.S.: nemyslim si, ze by Slovensko bolo nejak menej podstatne ako Cesko. EU nas berie spolu s celou V4 v jednom vreci.)
Papyr: Ja som v živote nepočul Bratislavčana nariekať, že za niečo môže zvyšok Slovenska. Za to východniari stále nadávajú, že za niečo môžu Bratislavčania. Problém DPB je vo vedení (nie elektrickom).
tomas1: Novoplany v Trnave sú už odstavené do zálohy. Inak Ikarusy tam jazdia ešte dva, z toho jeden tzv. Trilexák. S Karosami B 741 sú tam stále problémy, pretože majú obrovskú spotrebu (automatická prevodovka) a prehrievajú sa. Možno SAD Trnava vyvynie autobus Karosa B 742. ? Ikarusy jazdili tak pomaly práve preto, aby veľa nezožrali. Inak kĺbové Ikarusy majú v Trnave menšiu spotrebu ako sólo Karosy B 732 Inak phpBB diskusiu máš na www.mestskadoprava.sk , ale nejak extra to tam "nežije". Nevýhodou takej diskusie je to, že ju treba moderovať.
...Inak ja radsej pouzivam veci, o ktorych aj viem, ako funguju a nielen si ich stiahnem z netu a naistalujem za 30 minut. Nie ze by som phpBB nepovazoval za vyborny board, ale vsetko ma aj svoje vyhody aj nevyhody. Ostatne, vzdy je lepsie, ak je na jednom dopravnom webe phpBB a na druhom ine forum, ako keby uzivatelia nemali na vyber a museli by pouzivat iba jeden typ fora.
Jaaaj, lenze to by tu uz len potom vyzeralo, keby si kazdy ony menil to, co napisal Mozno niektorym chybaju farby, bold pismo, atd., ale to tu tiez bolo, kym to uzivatelia nezacali zneuzivat... Takze co dodat - je tu aj konkurencia, ktora phpBB ma (o com bolo mozne sa rychlo presvedcit, ked niekto prave vdaka chybe v phpBB hackol cely server, na ktorom bezia oni i my )
v KE jazdia tri Novoplany. jeden s mechanickou prevodovkou, dva s automatickou. Neviem, ako ta druha automaicka v 5502, ale v 5501 radi velmi jemne, dvere maju takmer nehlucne dverne pohony. Boli vyrobene v Lucenci. V Poprade jazdia pravdepodobne uz dva Novoplany ako skolske vozdila, ale nasadzuju ich aj na mestske linky. Maju upravenu prednu aj zadnu cast a tonovane skla. Po technickej stranke neviem, nemam o nich blizsie informacie. Novoplan v dvojdverovej medzimestskej verzii s takymito upravami jazdi v SAD Zilina. Fotky mozem poslat na mail.
4 slovanista21: ja mám tiež výhrady k technickej úrovni tohto fóra (nemožnosť úpravy príspevkov, atď...). S nástrojom PhpBB ( www.phpbb.com ) sa podľa človeka, ktorý sa tomu rozumie, dá "vytvoriť fórum za 30 minút".
Ukážka: http://scorpions.cz/poradna/
Podľa nejakého výskumu - priemerná obsadenosť osobného auta v EU: 1,4osoby.
Re #47805 81-71: Tie harmonikové karosy karosy v TT sú skoro ako nové, nakupovať secondhandové vozidlá je super nápad. Konečne sa nevozíme v tých Ikarusoch s dolámaným rámom alebo čím, s max. v=35km/h.
RE KLF #47816 - NIE!!! Prevez sa v tých TT exPraha Karosách a zistíš, že tie vozidla sú ešte celkom schopné.
Áááááááá.... Novoplan!!! ☠ ☠ ☠
V MHD TT jazdia tuším dva. Taký črep to som ešte nevidel. Motor hlučný, okná zatekajú, dvere sa neotvárajú, dielenské spracovanie - použili to čo im v dielni zostalo... Doporučujem vyskúšať každému stojí to za to ?. http://www.sao.sk/novoplan.html Stále verím, že tie naše TT exempláre sú iba nepodarené prototypy a to, čo sa snažia teraz predávať má už vyššiu kvalitu.
Videl som ho aj v Spiškej n. Vsi ale nemal som možnosť sa previezť. Tuším dostali aj nejaké peniaze ako štátnu podporu na vývoj. Vyrábať by ho mali v SAO v Lučenci podľa mojich info. Z rovnakej dielne sú aj spomínané mikromercedesy, tam sa tiež dopravcovia sťažovali na prehnanú zvukovú kulisu.
Papyr: takym leukoplastom je vlastne aj malovanie dracikov ci zltozelenych pruhov.
Ved aj preferencia MHD sa utesene rozvyja. Na Dolnozemskej za zastavkou EU zrusili bus pruh a urobili dalsi priebezny pruh na mosty. Takto si autobusy mozu naplno vychutnat zapchu aj z tohto smeru.
To su oblubene nareky Bratislavcanov, ze za vsetko moze zbytok Slovenska, najlepsie priamo vychodniari. Lenze stav bratislavskej MHD je vyhradne dielom Bratislavcanov, ktori sedia na prislusnych miestach. Ver tomu, ze napriklad mesto Presov ma omnoho menej penazi ako Bratislava (a to aj po preratani na hlavu), napriek tomu si celu svoju MHD ufinancuje SAMO! BEZ akehokolvek transferu zo statneho rozpoctu, cize z "Bratislavy". Dokaze urobit neporovnatelne lepsiu MHD, ako BA, a to ZA SVOJE PENIAZE. Tak uz tolko nejajkajte a prestante hladat vinnika "zvonku".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71