Podľa nejakého výskumu - priemerná obsadenosť osobného auta v EU: 1,4osoby.
Re #47805 81-71: Tie harmonikové karosy karosy v TT sú skoro ako nové, nakupovať secondhandové vozidlá je super nápad. Konečne sa nevozíme v tých Ikarusoch s dolámaným rámom alebo čím, s max. v=35km/h.
RE KLF #47816 - NIE!!! Prevez sa v tých TT exPraha Karosách a zistíš, že tie vozidla sú ešte celkom schopné.
Áááááááá.... Novoplan!!! ☠ ☠ ☠
V MHD TT jazdia tuším dva. Taký črep to som ešte nevidel. Motor hlučný, okná zatekajú, dvere sa neotvárajú, dielenské spracovanie - použili to čo im v dielni zostalo... Doporučujem vyskúšať každému stojí to za to ?. http://www.sao.sk/novoplan.html Stále verím, že tie naše TT exempláre sú iba nepodarené prototypy a to, čo sa snažia teraz predávať má už vyššiu kvalitu.
Videl som ho aj v Spiškej n. Vsi ale nemal som možnosť sa previezť. Tuším dostali aj nejaké peniaze ako štátnu podporu na vývoj. Vyrábať by ho mali v SAO v Lučenci podľa mojich info. Z rovnakej dielne sú aj spomínané mikromercedesy, tam sa tiež dopravcovia sťažovali na prehnanú zvukovú kulisu.
Papyr: takym leukoplastom je vlastne aj malovanie dracikov ci zltozelenych pruhov.
Ved aj preferencia MHD sa utesene rozvyja. Na Dolnozemskej za zastavkou EU zrusili bus pruh a urobili dalsi priebezny pruh na mosty. Takto si autobusy mozu naplno vychutnat zapchu aj z tohto smeru.
To su oblubene nareky Bratislavcanov, ze za vsetko moze zbytok Slovenska, najlepsie priamo vychodniari. Lenze stav bratislavskej MHD je vyhradne dielom Bratislavcanov, ktori sedia na prislusnych miestach. Ver tomu, ze napriklad mesto Presov ma omnoho menej penazi ako Bratislava (a to aj po preratani na hlavu), napriek tomu si celu svoju MHD ufinancuje SAMO! BEZ akehokolvek transferu zo statneho rozpoctu, cize z "Bratislavy". Dokaze urobit neporovnatelne lepsiu MHD, ako BA, a to ZA SVOJE PENIAZE. Tak uz tolko nejajkajte a prestante hladat vinnika "zvonku".
Podla teba je lepsie mat hrdost a holy zadok? Na svoje nemame, cudzie nechceme? Len preto, ze ste zhodou okolnosti hlavnym mestom jednej z najmenej podstatnych krajin EU?
Co sa tyka nakupu alebo nenakupu ojazdenych vozidiel z DPP a DPMP:
Ked mam hlboku reznu ranu, osetrovat ju leukoplastom nestaci. Ale lepsie je ju provizorne zlepit leukoplastom, ako ju nechat nasiroko otvorenu a dufat, ze sa zrastie sama. Tie presovske ci prazske vozy su len ten leukoplast. Ale v tejto situacii by sa aj tak hodili.
ja o ziadnom socialku na vratnici VW neviem. Vysvetli mi potom preco vodici z 21 chodia na socialko na Opletalovu, ked maju socialko na VW?
A tu dennu miestnost beriem, o tom som tiez nevedel. Dik. ?
Nic sa zatial nerozpredava, vsetko je iba odstavene, lebo je ich "nadbytok". Pravdu mas v tom, ze kto by ich kupil. Ak by sa dali do dobreho stavu mozno (s velkym "?").
Vlastne, toto je dost dobrá otázka. K čomu speju úpravy linkovania v bratislavskej MHD. Je to naozaj pre zefektívnenie a pre zvýšenie úrovne bratislavskej dopravy alebo ide len plátanie dier z dovodu nenakupovania nových vozov a oddialenie skutočnej obnovy vozoveho parku ? ?
tomas1
Re #47805 81-71: Tie harmonikové karosy karosy v TT sú skoro ako nové, nakupovať secondhandové vozidlá je super nápad. Konečne sa nevozíme v tých Ikarusoch s dolámaným rámom alebo čím, s max. v=35km/h.
RE KLF #47816 - NIE!!! Prevez sa v tých TT exPraha Karosách a zistíš, že tie vozidla sú ešte celkom schopné.