tie zmeny ešte nie sú dokončené ešte sú tam úpravy, takže DPB nemôže každý týždeň niečo meniť len preto ab to bolo 2 mesiace dopredu vyvesené na zastávkach.
Vie mi niekto vysvetlit ako sa po novom dostanu na Hlavnú stanicu studenti zo zastavky Kremnicka? neviem ci si mame dat naoperovat kridla, ale hoci sa v tom chaose nevyznam, mam pocit ze zrusenie linky 81 nas jednoducho odreze od nekomplikovaneho spojenia na vlak. Dik expertom co to navrhli.................really much.
OK. Nevšimol som si, ale aj tak si myslím, že na dpb.sk by to mohlo byť zvýraznené nakoľko zmena trasy linky 63 od 4. jula a premávka počas prázdnin, medzi ktorými je vložená informácia o zmene linkovania nie sú tak dôležité a nehľadá ich tam toľko ľudí, ako zmeny od 5. 9. 2005!!!
to iste co je v mediach je aj na dpb.sk, ak si si neracil vsimnut...a nove informacie nezverejnili zatial preto, lebo este nikto nevie ako to naozaj bude...a to nie je vina DPB!
To sú zase perličky:
- "Väčšinu autobusových spojení totiž dopravný podnik zruší a nahradí ich tromi hlavnými linkami. Budú síce premávať každé tri minúty v rannej špičke, ale okrem týchto liniek vám na väčšine zastávok nezastaví nič iné." - Čo sú to tri hlavné linky? Asi 93, 94 a 95. Podľa prezentovaného návrhu budú zastávky, kde okrem týchto troch hlavných liniek nezastaví nič iné Vyšehradská, Strečnianska a Bradáčova. To je väčšina zastávok v Petržalke? Čiže uvedená veta je NEPRAVDIVÁ.
"ktorí budú musieť niekoľkokrát prestúpiť, kým sa dostanú z Petržalky do centra mesta, na Hlavnú stanicu čí Mlynské nivy." - Ak sa nemýlim, niekoľkokrát prestúpiť znamená v tomto prípade 0 krát alebo 1 krát. V súčasnosti je do uvedených lokalít z Petržalky potrebné prestupovať tiež 0 alebo 1 krát. Čiže táto veta je sice pravdivá, ale zavádzajúca.
aspoň, že tak, predpokladám, že ten chaos v prvý školský deň nebude až taký veľký. Už sa "teším" na tie rozjarené tváre. Hlavne na vysmiatych dôchodcov, keď im príde kĺbová 50tka, smer Miletička.
v tom článku bol popísaný hlavný problém, prečo ľudia odmietajú tieto zmeny. "Dopravca ešte stále nezačal robiť žiadnu kampaň, ktorou by verejnosti povysvetľoval, ako trasy autobusov zmení, ktoré poruší, prípadne ako a kde sa bude dať prestupovať. Zdá sa, že sa spoľahol na média, ktoré v rámci možností takéto konkrétnosti zverejňujú." V tomto s Matejom Novákom súhlasím. Ani na www.dpb.sk nenájdete informácie o zmenách od 5. 9., resp. od 1. 1.
Niektorým sa doprava zlepší. Tým, ktorí bývajú v blízkosti nosných liniek a tým, ktorí budú častejšie používať osobné auto.. Ale tým, ktorí bývajú ďalej sa nezhorší.. Ale skôr zmení.
Podla mojho nazoru su pieces pekne len velmi zriedkavo a fixove tagy nikdy. Ale o tento nazor nejde, to je vec vkusu. Ide o to, ze sa tym poskodzuje cudzi majetok. Urcite by som grafittakom nedolamal ruky ako niektori, som urcite prudkym odporcom napriklad policajneho bitia CzechTeku, akurat by som ich prinutil ten ich vytvor vlastnymi nakladmi promptne odstranit. Ak je to na sivej betonovej ploche, ktora tvori stenu napr. nosnika mosta, tak som to ochotny tolerovat, to miesto by vyzeralo hnusne aj tak a pekny piece ho moze vylepsit. Aj na elektricke ci autobuse si to viem predstavit, ale na voze NA TO vyhradenom (ci uz bude vyhradeny ako dobra vola mesta, alebo si ten grafitak tu plochu zaplati ako CVR, je mi jedno.) - predstavujem si nieco ako nejaky celovozovy pekny piece urobeny jednym clovekom, s jednym grafickym stvarnenim, mal by na to viac casu, takze by sa mohol pohrat s detailami, cize by to mohlo byt opat krajsie atd. Ale vskocit niekam za ohradu, rychlo nasprejovat nejaky divny napis a vypadnut, pripadne nervozne zmulat fixku v ruke a v nestrazenej chvili nacmarat tag na sedadlo predo mnou, to povazujem za prejav este nedovyvinuteho mozgu nezvladajuceho prilev testosteronu, a nie za prejav umenia. Taki ludia by mali viac onanovat, pripadne si najst zensku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr