Podla mojho nazoru su pieces pekne len velmi zriedkavo a fixove tagy nikdy. Ale o tento nazor nejde, to je vec vkusu. Ide o to, ze sa tym poskodzuje cudzi majetok. Urcite by som grafittakom nedolamal ruky ako niektori, som urcite prudkym odporcom napriklad policajneho bitia CzechTeku, akurat by som ich prinutil ten ich vytvor vlastnymi nakladmi promptne odstranit. Ak je to na sivej betonovej ploche, ktora tvori stenu napr. nosnika mosta, tak som to ochotny tolerovat, to miesto by vyzeralo hnusne aj tak a pekny piece ho moze vylepsit. Aj na elektricke ci autobuse si to viem predstavit, ale na voze NA TO vyhradenom (ci uz bude vyhradeny ako dobra vola mesta, alebo si ten grafitak tu plochu zaplati ako CVR, je mi jedno.) - predstavujem si nieco ako nejaky celovozovy pekny piece urobeny jednym clovekom, s jednym grafickym stvarnenim, mal by na to viac casu, takze by sa mohol pohrat s detailami, cize by to mohlo byt opat krajsie atd. Ale vskocit niekam za ohradu, rychlo nasprejovat nejaky divny napis a vypadnut, pripadne nervozne zmulat fixku v ruke a v nestrazenej chvili nacmarat tag na sedadlo predo mnou, to povazujem za prejav este nedovyvinuteho mozgu nezvladajuceho prilev testosteronu, a nie za prejav umenia. Taki ludia by mali viac onanovat, pripadne si najst zensku.
yoooo, clovece, to netusim. ja to akurat teda cet nekde v novinach takze fakt neviem. ale tam to je ako a kde vyrovnavat. spytam sa na to kamosa od zeleznic, mozno bude nieco vediet o tom.
bol cas, ked som grafitakov branil kolko som vedel. teraz uz len velmi opatrne. aj ked sme im dali plochu, o chvilu "malovali" uz na zakazane miesta...lebo vraj potrebuju adrenalin. prosim, ked sa dohodnu s niekym, kto im da povolenie a koordinuje sa to. ale ostatni ludia im tiez nepchaju svoje vytvory pred oci. keby bol vsade ****sso alebo van gogh na kazdej elektricke len tak kde kade, tiez by to islo na nervy ludom. a chcel by som vidiet grafitakov ako by boli nadseni... bodka... o tom, ze odstranenie takychto veciciek stoji tazke prachy. a socioogicky prieskum pomali ale isto dokazuje, ze miestach, kde je koncentracia graffiti, je aj nemala koncentracia odpadu, spiny, a asocialneho spravania... suvislost medzi tym sa ani tak nehlada, lebo sa pozna. skor sa snazi dokazat, ci je to naozaj tak. a to bez urazok. a zda sa, ze vacsine sa to nepaci, nechapem potom, preco sa na to maju pozerat na prechadzajucej elektricke... a ak to chce niekto srovnavat s reklamou prosim... aj na to je odpoved
teda nesledoval som to velmi, ale pokial viem, ZSR a co ja viem kto este stale pripominali, ze nastupistia su stavane do zakrut, co je nestanadardne, nevyhodne a treba to zmenit... asi dotial prameni obava o prevadzku hl. st.
Kto chce rekonštruovať hlavnú stanicu? V spomínanom zámere sa hovorí len o rekonštrukcii predstaničného priestoru. Do priestoru samotnej stanice zámer zasahuje len okrajovo, navrhuje ostrániť odbavovaciu halu z 80. rokov a namiesto nej vybudovať novú. Rekonštrukcia samotnej stanice (koľaje, nástupištia) sa v zámere nespomína, preto nie sú aktuálne problémy s prevádzkou vlakov počas výstavby. V zásade zámer rieši vybudovanie nového nákupného a administratívneho centra a mierne tento účel maskuje pod rekonštrukciu predstaničného priestoru. V zásade to aj rekonštrukcia je, lenže mnoho ľudí si pod týmto slovným spojením predstavuje niečo iné ?
no hej, lenze oni chcu rekonstruovat hl. zel. stanicu a nie postavit novu vedla, ak by to tak bolo tak samozrjeme mozu synchronne robit obe veci, ale k chcu len zmenit tu existujucu tak neviem, kolaje ale menit myslim nechcu takze to bude len opticka zmena, mna by potesila nejaka podzemna zel. stanica s kolajami ala Budapest
Prečo by sa to nemohlo robiť za chodu? Napríklad v Linzi nedávno dokončili novú stanicu vedľa starej, pričom samotné nástupištia sa rekonštruovali za prevádzky, vždy bolo 1 odstavené a na ostatných chodili vlaky normálne.
hm, na nove mesto som myslel aj ja, ale ked tak nad tym uvazujem petrzka by bola omnoho lepsia, stacilo by spravit jednu linku ci posilnit planovane, kazdopadne je otazne co by na to povedali vlaky len prechadzajuce cez BA a nie v nej konciace/startujuce, tam mi to uz take realne nepride narozdiel od NM ktore ma zase nevyhodu v dlhsom spojeni k hl.st. oproti petrzke
hl.st - zst petrzka - 83/93 bez prestupu - 13min
hl.st - zst NM - 76+61/85+61 - 13-14min - min. 1 prestup
ale ako vravim, skoda ze je ta petrzka vzhladom k vlakom nerealna, pre MHD by bola urcite lepsia a odlahcila by aj rovno prepravu do petrzky, takze asi to bude nakoniec to NM a patrilo by sa potom spravit nejaku rychlu linku k hl.st.
len jednu vec stale nechapem a bojim sa jej (aj ked sa na novu stanicu tesim), ako chcu riesit odstavenie hl.stanice na cas pokym nepostavia novu? neviem si predstavit ze by tam pocas stavby nadalej fungovala rovnako preprava, aj ked to tak asi vyzera podla tych zamerov na docasnu zastavku MHD
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trepko