Vieš, všetky dobré názory končia pri obmedzení vlastnej slobody bezprestupého cestovania.
Re #38199 si: L78 verzus L202 + L68 - nie je možné aby sa ti návýšil počet prejazdených kilomterov. Okrem iného teraz budeš môcť používať vždy jednu trasu. A nemusíš ísť len L202 na Košickú ale aj L201 ale na tú si akoby zázrakom zabudol hlavne ak ide o spojenie s prestupom na hrane pri ceste do Petržalky. Taktiež ako spojenie L78 + L68 s prestupom pri ST Aréne, ktorá bude najvýhodnejšia pri ceste z Petržlaky na Čiližskú, samozrejme s prestupom na hrane.
Myslel som, že s tebou sa dá diskutovať na úrovni bez snahy zavádzať. Niekedy by možno stačilo si nad tú mapu sadnúť a pozrieť si dopodrobna ako sa to D Á a nerozmýšľať ako sa to nedá.
Pod silnejšou ocelou som myslel, hrubšie nosníky a podpery a to ostatné čo tam je. Nemyslel som kvalitatívne silnejšia.
Re #46285 inTony: Ako to bude v sedle.
Ružinov: Dnes 8 + 9 + 14 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. potom 3 + 9 s 8 min intervalom výsledný 4 min. (Zníženie výkonov špičke majú za následok posilnenie L9 v rannej špičke, ktoré dnes funguje)
Dúbravka: Dnes 1 + 5 + 12 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. Potom 5 + 9 s 8 min. intervalom výsledný 4 min.
Rača : Dnes 3 + 5 + 11 s 12min. intervalom - výsledný 4 min. Potom 3 + 5 s 8 min. intervalom výsledný 4 min.
Špičku bude posilňovať L12 v K.V a L17 v K.V. a Rači
Re #46306 Beus: Súhlasím, len ja by som aj pre linky ktoré končia v centre dal označenie centrum.
Napríklad:
90 CENTRUM
Šafarikovo nám.
Presne z rovnakého dôvodu ako ich dávať keď idú na sídliská,... Bratislavčan vie kde je šafko turista však nie a turista chce v prvomrade vedieť kde je centrum.
A čo s vrchným riadkom na bočnom transparente? Len názov konečnej? Alebo tam dať rolovať - PETRŽALKA / Lúky - Vyšehradská
Re #46312 Sommelier: Ja by som skôr predpokladal alebo navrhoval zrušiť vlakovú časť na prístavnom moste. Tej vybudovať nový hneď vedľa alebo jej vybodovať tunel. Na spodné "poschodie" mostu dať vnútromestkú dopravu a na vrchnom "poschodí" by ostal len dialničný tranzit. Čo ty na to? Neviem či to je technicky možné, ale ak by to šlo...
Re #46343 milannco: So S499.1023 sa dá len súhlasiť. Veď napríklad štvrtina električiek je z rokov 1991 - 1998. To naozaj máme električky vymieňať po 14 rokoch, lebo ich dizajn je už nemoderný?
Z T3 je 78% mladších ako 20 rokov a tie, ktoré sú staršie ako 20 rokov, je ich 30, je 14 po modernizácii, aj keď možno nie všetky sú zdarené. U K2 je po modernizácii 62% vozňov, T6ky ich ešte nepotrebujú.
Trolejbusy - áno bolo by treba zopár nových, ale len kvôli zabezpečení NP vozov. Inak keby bolo robených viac GO resp. prestavieb na TrM nie je s nimi taký problém aj keď sú staré. Dnes sa ma kamarátka pýtala, že prečo má nový trolejbus staré sedačky. Myslela na tie naše 14TrM. Keby to malo aj sedačky nové tak cestujúci si úplne myslí, že je to nový voz.
Jedine čo je na tom fakt zle sú busy.
Ospravedlňujem sa, kedysi bol doslova 72-hodinový. V tarife píšu "Platnosť 3-dňového cestovného lístka je 72 - hodín od označenia", takže je to stále tak.
S499.1023: Vidíš, s tou 97 ma to ani nenapadlo ?..V tom máš pravdu..
No podľa mňa by bolo najlepšie kebyže diskutujúci z tohoto fóra(dúfam že sa za jedného môžem tiež považovať ? ) sedeli vo vedení DPB(sice to by nebola tiež výhra... ? ) alebo v nejakej externej(a hlavne dobre platenej) komisii ktorá by rozhodovala o podobných veciach v MHD..
Lebo tu odzneli celkom dobré návrhy, a myslím že na tom najlepšom riešení by sme sa vždy nejak dohodli ?
suhlasim... dnes som tu prekypoval ironiou (niekedy mozno vysvetlim, ze preco) a tak som do svojich prispevkov pisal aj veci, o ktorych viem, ze nie su pravda... Ale sa mi pacilo, ze tam dost veci splietol. Tak som ho chcel povzbudit, lebo som vedel, ze vy ho sfuknete a stalo sa. Namiesto - dementny prispevok - sa dalo napisat - chlape, ty sa tu v tom moc nevyznas, vsak? ale hŕŕ - vrhnime sa nanho - do dementov
tvoje vyjadrenie :: Ten príspevok od lukyho133 nie je pekný ale úplne dementný. By som poopravil na ::Ten príspevok od lukyho133 PODĽA MŇA nie je pekný ale úplne dementný.
Prosím, aby si mi nevnucoval svoj názor.
Okremtoho to :: veľmi pekný príspevok - to som myslel jemne ironicky
__
v odpovediach na príspevky si dosť rozhorčený...
všimni si iných z fóra, ktorí odpovedajú v kľudných vetách
nezjedol si všetkú múdrosť sveta
Takže 14 bude mať na transparente RUŽINOV, zatiaľ čo nejaká 97, čo na tej istej konečnej končí, niečo úplne iné? A keď turisti nepoznajú BA a aj tak sa musia spýtať a bratislavčania zase linkové vedenie poznajú, takže nemusia na transaprenty pozerať, nezrušíme okrem čísla linky všetko označovanie? ?
Re #46329 luky133: To čo je za nezmysly? Aj tú MHD používaš a rozmýšľaš pri tom, alebo len noviny čítaš, podľa možnosti najlepšie Nový Čas? Pár kontrolných otázok:
1) Záleží na počte liniek idúcich do Dúbravky alebo na intervale?
2) Záleží na tom, či je vozidlo po životńosti alebo na tom, v akom je stave? Technický stav trolejbusov je jednoznačne najlepší zo všetkých bratislavských trakcií.
3) Ten blud o tom, že "teraz sa električky len na večší rozchod vyrábajú" Ti kto do hlavy natlačil?
Re #46330 milannco: Ten príspevok od lukyho133 nie je pekný ale úplne dementný. Všetko vyčítané, nad ničím vlastnou hlavou nepremýšľané.
Inak v električkách v rakúskom Grazi je dosť veľký výskyt reklamy asi vo formáte 2xA3 na nejaké rádio, pričom ako pozadie reklamy je fotka podchodu na Trnavskom mýte, konkrétnejšie priestoru pred schodami pri výhode k linke 53. Ešte je aj na jednom stĺpe na fotke relatívne čitateľný papierik "hľadáme brigádnikov" A motto reklamy je niečo v zmysle "nie je všetko tak, ako je to inde" alebo niečo podobné..