PiT_: Mas pravdu, v tom navrhu sa absolutne nemysli na podobne veci akou su turisti + obsluha ZST Petrzalka...Vseobecne, ten navrh je podla mna zly lebo je robeny stylom ,,Musime setrit, a podla toho si teraz nakreslime nejake trasy busov aby sa nieco usetrilo a hotovo...Vsak ludia si zvyknu\"....
Ja som zastancom nazoru, ze v petrzalke treba spravit reorganizaciu liniek, ine trasovanie...Aby sa ludia rychlejsie dostali tam kam chcu...Lenze: maximalne s JEDNYM prestupom!!! A myslim ze vobec nezalezi na tom, ci ten prestup bude este na uzemi petrzalky alebo nie..To ze prestup treba spravit este na uzemi petrzalky je podla mna uplna chujovina...
Ved treba zohladnit elektricku, nemusim ist napriklad na trnavske myto iba busom a PRIAMO z petrzalky..Co tak ist busom na Zochovu alebo pod most a tam prestupit na ELINU???
A uz mam dve moznosti:
Bud prestup POD MOSTOM, alebo na KAPUCINSKEJ...2 moznosti na vyber pre jedneho cloveka NETREBA a tak mozem z jednej casti petrzalky trasovat bus na zochovu, z druhej casti petrzalky pod most..Co je kde lepsie...A busy sa mi nebudu krizovat...
Spojenie petrzalky s vychodnou castou mesta: Ruzinov, Polus, Mileticka.... Tam kde by to bolo rychlejsie, by som uprednostnil spominany prestup na elinu...Ale z niektorych casti petrzalky (juh-vychod) to uz nie je take vyhodne lebo do centra k elektricke je to uz dlhe cestovanie..a tak odtial bus cez most apollo alebo pristavny..Z apolla na kosicku, mileticovu, z pristavneho na Slovnaft, bajkalsku, polus, pripadne do Race..
A povedzme ze na most Apollo by isiel bus z jednej casti petrzalky, na pristavny z casti druhej...A napriklad na bosakovej by sa mohlo dat prestupit z jedneho na druhy a opacne...Takze znovu by sa mi ziadna linka nespajala viackrat s druhou..
A linku 83 by som viedol z ovsista cez rusovsku cestu na most lafranconi a cez tunel sitiny(samozrejme ze az po jeho otvoreni) do dubravky....Bolo by to rychle spojenie Petrzalka-Dubravka a tato linka by nebola pretazovana tymi, co cestuju z petrzalky do centra a z dubravky do centra(ti by boli nuteni pouzit elinu...)
Spojenie petrzalky s hlavnou stanicou by som zachoval take ake je..Lebo ak ma niekto kufre tak prestupovanie nie je nic moc...
Ńove linkovanie by som robil postupne, systematicky..Najprv by bola verzia po spusteni mosta Apollo a uzavreti stareho(cize presmerovanie liniek zo stareho mosta na ine mosty...nechapem, ako sa v tomto navrhu mohla zrodit NOSNA linka 95 cez STARY MOST a zaroven tvrdit, ze to uz je konecny navrh, predpripraveny pre elektricku...A KEDY A AKO BY SA ASI STIHOL ZREKONSTRUOVAT STARY MOST KEBY PO NOM PREMAVALA NOSNA LINKA????........
.... No a po tych dvoch ci troch rokoch po spusteni elektricky by sa mal navrh znova upravit..
Tym chcem povedat: NEPOCITAJME UZ TERAZ S NOSNYM SYSTEMOM A UPRAVME LINKY TAK AKO NAM BUDU VYHOVOVAT TERAZ!!!!
Tak to je asi vsetko, toto je iba moj osobny nazor tak dufam ze to nezoberiete nejak zle ale snazil som sa nad tym novym link. vedenim trocha pouvazovat tak toto z toho vzislo... Dik...
Ja som zastancom nazoru, ze v petrzalke treba spravit reorganizaciu liniek, ine trasovanie...Aby sa ludia rychlejsie dostali tam kam chcu...Lenze: maximalne s JEDNYM prestupom!!! A myslim ze vobec nezalezi na tom, ci ten prestup bude este na uzemi petrzalky alebo nie..To ze prestup treba spravit este na uzemi petrzalky je podla mna uplna chujovina...
Ved treba zohladnit elektricku, nemusim ist napriklad na trnavske myto iba busom a PRIAMO z petrzalky..Co tak ist busom na Zochovu alebo pod most a tam prestupit na ELINU???
A uz mam dve moznosti:
Bud prestup POD MOSTOM, alebo na KAPUCINSKEJ...2 moznosti na vyber pre jedneho cloveka NETREBA a tak mozem z jednej casti petrzalky trasovat bus na zochovu, z druhej casti petrzalky pod most..Co je kde lepsie...A busy sa mi nebudu krizovat...
Spojenie petrzalky s vychodnou castou mesta: Ruzinov, Polus, Mileticka.... Tam kde by to bolo rychlejsie, by som uprednostnil spominany prestup na elinu...Ale z niektorych casti petrzalky (juh-vychod) to uz nie je take vyhodne lebo do centra k elektricke je to uz dlhe cestovanie..a tak odtial bus cez most apollo alebo pristavny..Z apolla na kosicku, mileticovu, z pristavneho na Slovnaft, bajkalsku, polus, pripadne do Race..
A povedzme ze na most Apollo by isiel bus z jednej casti petrzalky, na pristavny z casti druhej...A napriklad na bosakovej by sa mohlo dat prestupit z jedneho na druhy a opacne...Takze znovu by sa mi ziadna linka nespajala viackrat s druhou..
A linku 83 by som viedol z ovsista cez rusovsku cestu na most lafranconi a cez tunel sitiny(samozrejme ze az po jeho otvoreni) do dubravky....Bolo by to rychle spojenie Petrzalka-Dubravka a tato linka by nebola pretazovana tymi, co cestuju z petrzalky do centra a z dubravky do centra(ti by boli nuteni pouzit elinu...)
Spojenie petrzalky s hlavnou stanicou by som zachoval take ake je..Lebo ak ma niekto kufre tak prestupovanie nie je nic moc...
Ńove linkovanie by som robil postupne, systematicky..Najprv by bola verzia po spusteni mosta Apollo a uzavreti stareho(cize presmerovanie liniek zo stareho mosta na ine mosty...nechapem, ako sa v tomto navrhu mohla zrodit NOSNA linka 95 cez STARY MOST a zaroven tvrdit, ze to uz je konecny navrh, predpripraveny pre elektricku...A KEDY A AKO BY SA ASI STIHOL ZREKONSTRUOVAT STARY MOST KEBY PO NOM PREMAVALA NOSNA LINKA????........
.... No a po tych dvoch ci troch rokoch po spusteni elektricky by sa mal navrh znova upravit..
Tym chcem povedat: NEPOCITAJME UZ TERAZ S NOSNYM SYSTEMOM A UPRAVME LINKY TAK AKO NAM BUDU VYHOVOVAT TERAZ!!!!
Tak to je asi vsetko, toto je iba moj osobny nazor tak dufam ze to nezoberiete nejak zle ale snazil som sa nad tym novym link. vedenim trocha pouvazovat tak toto z toho vzislo... Dik...
PiT_