Prebehol som si navrh noveho linkoveho vedenia dopravy v BA po otvoreni mostu Apollo.
"Fascinuje" ma ta myslienka 1-2-3 prestupov a "zaruceneho" maximalne 3 minutoveho cakania.
Cela stoji a pada na tom, ze predpoklada to, ze autobusy budu chodit na cas.
Uz to vidim ? ... vazne... hlavne v rannej a poobednej spicke. ?
Dost ma dojalo aj to, ze planujete zrusit linku cislo 89.
Naozaj skvely napad.
S autobusovou stanicou Nivy potom druha najdolezitejsia vlakova stanica (Petrzalka) nebude mat ziadny priamy spoj.
Co turisti, ludia pracujuci v zahranici, studenti studujuci v zahranici; studenti City University, ludia pracujuci v skladoch, na danovom urade, v plus 7 dni, vo vsetkych tych automobilovych predajniach, ktori dochadzaju do BA autobusom???
Nahradne spojenie ze 50, 78, 84... No tak to je vazne pekne...
50kou z Niv k Auparku, potom slapat 5min na zastavku Aupark na vyjazde z Noveho mosta...
Alebo 78ickou na Farskeho, odtial 84kou na Panonsku a odtial cim pride ???
Alebo maju chodit oklukami pod Novy most a odtial tym, co pojde?
Alebo snad uplne inym smerom do stredu mesta na Nam. 1. Maja a odtial navrhovanou 80tkou?
Tam je moooc aspektov. Ale tak zbezne, odhliadnuc od tychto aspektov, poradie by som videl nasledovne:
Najlepsie su na tom vozy prvej napravno vychovnej skupiny, 2 a 4 by som rozdelil druhe miesto a Krasnany asi na posledne. Ale este raz opakujem, aspekty su aspekty.
Ked by som sa mal ja zamysliet, vyslo by zo mna asi daco taketo:
Podla mna je na tom o daco lepsie ako Krasnany Trnavka. Aj ked musim uznat, ze na Trnavke maju dielensky docinenia prevazne z vozmi, ktore maju do 10 rokov. Aj ked su tam aj "novsie" prirastky radu 16xx a 17xx, resp 26xx a 27xx. ?
A ked uz sme pri tej Trnavke, neda mi rypnut, je zaujimave, ze vozy z 1.DP su v lepsom stave ako vozy z 2.DP. Narazam tym najma na ik 415, resp 435. Juracke 435, to je cira katastrofa (najma vozy ako 2811, alebo 2822), az na par vynimiek. Tu sa ukazuje, do akej miery zavisi stav voza od sposobu jazdy. Ktory, ci sa to niekomu paci, alebo nie, je u vacsiny vodicov z Juraku otrasny. ?
Tak mňa zas ide poraziť s tých BA zvodných slečiniek. Môj kámo slušniak už neraz vybuchol na zastávke,DP keď si tie perverzné panenky o sebe myslia, že si môžu len tak na zastávke pofajčievať , blabosať rehniť na plnú hubu a odhadzovať špačky s vrchnákmi od fliaš po celej zastávke, akoby len im patrila. Tak nič nefajčiarom neostáva, len tak sa vzdialiť od tejto skazenej mládeže a pomyslieť si, že morálka u niektorých ? je len v ich velkom zadku....
Fotiť môžeš zvonka bez opýtania. aj DPB ? Myslím, že taký angloturista by s takou fotkou mohol robiť nám reklamu vo svojom štáte. Vo vnútry vozidla aj mňa do mobilu fotili, poslali ďalej . No pritom som fotil s bleskom duobus počas prevadzky a vodič sa spokojne usmieval. Horšie však by to dopadlo v ikarovrakobuse. To by šlaktrafovalo z fotenia aj šofera ukrajinca. NedajBoze robiť mu tam ešte väčšiu hanbu, čo jak BA dobytok trasoce on tie mozgy onen v tom hlučnom továrenskom smradobuse na vysokych schlodikov. . DPB ste užasný... len tak ďalej ?
Cista uvaha.
Technicky stav autobusov.
Po technickej stranke zrejme jasne vedie vozovna Krasnany. Vodici maju skvelu povest, autobusy taktiez.
Nezavidim situaciu dielenskych pracovnikov v tejto vozovni. Opravuju takmer vylucne stare vraky a nalakovane vraky.
Neviem aka je situacia so SORmi, ale to je taka vacsia dodavka. Skutocne tito chlapci nevideli poriadny kus autobusu (okrem par kuskov 415, ktore stali vo vozovni viac ako jazdili a nasilne im ich odobrali).
Neviem ake su Vase vysledky pozorovani, ale mne sa jasne zda stav v Krasnanoch vesely. A je dost mozne, ze je to aj zapricinene najvacsim podielom zelenych kovosrotof.
Je dobré, že sa ešte vytvoril priestor na rokovanie. Dúfam, že bude konštruktívne a vznikne (vzhľadom na možnosti) optimálne riešenie. Ale už by sa konečne mohli dohodnúť aj na tom, že z vody sa dlho variť nedá a zodpovedne doriešiť aj potrebné financovanie MHD.
Verejná súťaž
1)
Identifikácia obstarávateľa
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č./fax: 02/59 50 14 27, 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
2)
Typ zmluvy
Zmluva na uskutočnenie práce
4)
Nomenklatúra KP
45.11, 45.21.21, 45.23.11, 45.23.12, 45.23.15, 45.31.13, 45.32.12, 45.33.20, 45.34.21, 45.43.11, 45.44.23.
5)
Názov predmetu obstarávania
Zhotovenie stavby: Električková trať DPB, a. s., Kapucínska.
9)
Zmluva nebola uzavretá. Verejná súťaž bola zrušená podľa § 48 ods. 2 zák. č. 523/2003 Z. z.
12)
Počet ponúk
a) doručených: 4
b) zahraničných: 1
c) vyhodnocovaných: 2
13)
Zverejnenie oznámenia o vyhlásení metódy verejného obstarávania
VVO č. 66 zo 7. 4. 2005, označenie oznámenia 04135-MSP.
15)
Doplňujúce informácie
16)
Dátum odoslania oznámenia
24. 6. 2005.
Takto to celé malo začať ? - stretnúť sa so zástupcami mestských častí a začať rokovať (každý ale bude musieť niečo obetovať - bohužiaľ). Až potom sa dopracovať k výsledku... ? ?
Ámos Keynes
Re #46059 TeBeCe: A teraz čo?! Včera som bol na Kapucínskej a z celej ulice už boli stiahnúté biskupské klobúky...