Reply on: Sommelier #45862:
1) Hm, 1 trolejbus + 3 autobusy = 6 vozidiel:-P?
2) DP hl. m. Prahy dostáva na dotáciách okolo štvornásobku vlastných tržieb.
3) Ktoré sú to tie rozvojové zóny?
4) Sa pozri, aké sú podiely využitiqa MHD vo svete napriek kvalitatívne rádovo odličnej úrovni MHD. Odliv cestujúcich k IAD je zapríčinený aj inými faktormi.
5) Súhlas, ale chcelo by to konkretizovať - kto sú zodpovedné osoby?
fobust
1. Kolkatimi? Podme ratat: Tri autobusy (z toho jeden vyhradne pre invalitov) a jeden trolejbus. To je spolu styri. Alebo sa mylim? Ake ine nizkopodlazne vozidla mame?
2. Invseticne aj prevadzkove dotacie su mizerne uz dlhe roky, DPB schatral.
3. No ona existuje, len sa stale meni podla toho, odkial fuka vietor (resp. investor, etc...).
4. Napriek tomu, ze mesot deklaruje preferenciu MHD pred IAD, vsetky kroky vedu skor opacnym smerom.
5. U nas sa nerobi nic preventivne, len sa hasi, ked zacne horiet. Tak to aj vyzera. Cely DPB treba zrusit solu s vozidlami a infrastrukturou a vybudovat podnik novy.