Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #45842:
Sak im to aj bolo jedno a kludne sme vsetci na SAV nastupili do busu s transparentom 83 Pri krizi ktory isiel v smere do Ovsista. No a keby nestal na tej zastavke tri minuty jak ***** tak sa nic nedeje. Len to ze tam stal a bohviecorobil a nicnikomunepovedal cestujucich nepotesilo.

Re #45848 inTony: Lamac nema trolejbusy?
Reply on: fobust #45838:
"Jedina zmena, na ktoru by substrat nenadaval by bolo skratenie intervalov na sucasnych linkach" - Už som sa stretol aj s názorom, ktorý kritizoval, zhustenie intervalov na linkách 93 a 94, že je akurát a že nechce aby mu premávaly autobusy popred dom tak často...
Reply on: Papyr #45851:
Tesne pred bránou by musel byť kontakt na zatvorenie brány, lebo ak by nebol, tak by autá vždy čakali na trolejbus a prešli tesne za ním. 😃
Reply on: fobust #45850:
Ale zase, ked sa na to pozries z druhej strany...

Trolejbus by na tuto nefrekventovanu cestu nepotreboval dvojstope vedenie, stacilo by jednostope. To je o dost lacnejsie (skoro az skutocne o tu polovicu), ako dvojstope.

Mesto by mohlo zacalovat trolejbusovu stopu prave s poukazom na ekologiu. A dole, kde je vjazd na tu cestu, by mohli nainstalovat natvrdo zavoru, ktora by bola otvoritelna bud kartou, ktorou by boli vybavene opravnene vozidla (napr. auta Lesov SR ci komu to patri) a jednak by bola otvoritelna prejdenim kontaktu na troleji - cize pred trolejbusom by sa otvarala sama, pred obycajnymi autami nie 🙂
Reply on: KLF #45847:

No, ak by tam mal byt trolejbus na elektrinu, tak potom by si musel kvoli vrcjnemu vedeniu popilit nejake tie konare na stromoch, musel by si osadit stlpy trakcneho vedenia a uz to samotne by stacilo aby sa nasli aktivisti, ktory by okamzite stekali na vsetkych moznych miestach, ako trolejbus spati a ako sa musi kvoli nemu likvidovat les a pod.
Je to možno odveci, no myslím že aj tak by sa na Kamzík hodil autobus, najmä v zime a úplne by stačilo cez víkend.. lebo šľapať tam s lyžami na chrbte je fuška, hlavne keď je zladovatelý chodník. Pokial viem vo viacerých mestách chodia do prímestských stredísk linky. Mohla to byť sezónna linka ako chodila 199 Čunovo-Danubiana, alebo 40 Košice-Jahodná... Ale teraz keď idú spustiť lanovku, možno to už neni moc opodstatnené z mojej strany..
Reply on: KLF #45847:
Ten trolejbus by tam bol zbytočný, sú oveľa dôležitejšie miesta kde by sa hodil trolejbus... Lamač, Dúbravka, Dlhé diely, Kramáre-Koliba,...
Reply on: Martin Fundárek #45846:
Tak neviem - nas otec braval do prirody od uplneho malicka, ale ten autobus sme nepouzili nikdy. Mali sme nohy. No a ked maju uplne male decko - tak kocikom a zas len po nohach. No a dochodca si vystupi pri Voj. nem. a rovnako moze ist peso, aspon pokial vladze. Ale uznavam, ze pre dochodcov ten bus tam je OK, aj ked... nechapem preco sa tam nezavedie trolejbus ? (pliiiz nepisat zas ze nie su peniaze... ked je na ine v tejto republike, malo by byt aj na toto).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: KLF #45831:
Je síce pravda, že máme nohy na chodenie, ale nemáme ich všetci zdravé alebo dostatočne silné. Starší ľudia alebo rodiny s malými deťmi nemôžu absolvovať niekoľkokilometrový pochod, aby sa dostali do zvyškov prírody. Mne ten autobus na Železnej nikdy nevadil, zato mi vadia tie mraky áut od Patrónky i od Peknej cesty, čo jazdia zákaz nezákaz.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: BMko #45796:
Ja som to nemyslel tak, že prestupy sťažujE to, že niekto cestuje, ale že prestupy sťažujÚ cestovanie niektorých skupín. Možno keby som použil tretí pád namiesto druhého, bolo by to jasnejšie.
P.S. Čo to je ten "zákon o prevádzke"?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: inTony #45786:
No veď som napísal "resp. oproti stanici". Ono je otázka, kam až budú prachy, kam budú chcieť mestskí poslanci, kam miestni ...
Reply on: TeBeCe #45841:

Samozrejme, z toho uhlu pohladu je to ina vec.
Reply on: untrop #45840:
Ak šiel opačným smerom, tak to cestujúci vedieť nemohli, nie? Takže im to muselo byť jedno. 🙂 Alebo som to nepochopil?
Reply on: fobust #45834:
vsimol si si vobec kolko krat za den to premava? a kolko krat pocas vikendu? chcem vidiet jedneho, ktory sa vykasle na MHD kvoli tomu, ze X43 nestoji na kamziku....kto tam bude chciet ist autom, tak tam autom pride aj keby tam v 10-minutovych intervaloch chodila ta X43...nechapes? ?
Reply on: fobust #45838:
ja by som nenadaval ani na zalozaky chodiace spravnym smerom. tymto pozdravujem vodica jedneho ZV isty den na 83 ktory si to ze ide opacne uvedomil az na dvoroch a to stal na zastavke az mu skoro ludia vystupili a nemal sa k tomu vyjst a povedat ze je chuj len uvazoval ... asi o tom aky pruser bude mat a kolko mu strhnu...
Reply on: Ámos Keynes #45780:

To je uz naozaj velmi zle, ked mesto nevie najst 140 milionov...
Reply on: inTony #45785:

Myslim ze si to vystihol. Jedina zmena, na ktoru by substrat nenadaval by bolo skratenie intervalov na sucasnych linkach. Lenze aj tak by sa nasli "brutalny odbornici", ktory by vraveli, ze radsej posilnit spoj XY ako YZ a tak. ?
Reply on: tr3mp #45789:

Dobre pises.
Reply on: S499.1023 #45795:

Napr. ja vobec nechapem... ?
Reply on: petert #45807:

"Doplnkovy nosny system" ? Chlape, rozhodni sa, co vlastne chces. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement