Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #45537:
pozitivna zmena : 68, 98 negativna zmena (podla mojho nazoru) : rozkuskovanie jednotlivych liniek, predtym sa clovek dostal bez prestupovania napr. z Vysehradskej do Vrakune, z Antolskej do Race, z Jasovskej na Hl. stanicu, teraz clovek bude 100x prestupovat ... u elektriciek to iste ... clovek sa ponahla napr. na Hl. stanicu, predtym sa mohol odviest z Ruzinova, Race, Dubravky na stanicu bez prestupovania, po novom treba prestupovat ... clovek sa trepe s batozinou, ponahla sa a musi k tomu prestupovat ... je tam este dost veci, ktore sa mi nepacia, ale samozrejme nikdy nikdo nebude uplne spokojny ... ale zda sa mi, ze je to zmena k horsiemu (tolko moj nazor)
Reply on: s666n #45535:
Máš aj niečo konkrétne alebo len debility také ako si stvoril sa chystáš aj naďalej písať?
Reply on: si #45534:
To pohodlie v Trabante bude síce obmedzené na to, že budeš mať istotu miesta na sedenie ale pokiaľ sa Ti podarí chytiť miesto na sedenie v autobuse, tak to je určite pohodlnejšie, ale budiž, je to Tvoja voľba ? . Ja by som uprednostnil aspoň Š 120.
Reply on: fobust #45532:
Pozri, môj Sopel má nabehaných za svojich 5 rokov života 250.000 km a pohyblivé časti vidím akurát cez otvor, ktorým dolievam olej. A pritom je to plečka Made in Poland. Zato môj švagor, keď vlastnil Trabanta, neustále čosi riešil so zapaľovaním, klinovými remeňmi, prívodom benzínu a neviem čím. Takže či je konštrukcia jednoduchá, ma moc netrápi, trápi ma spoľahlivosť.
Moja nová Fóbia má zdvihový objem 1,9 litra a bude pri výkone 74 kW žrať PO MESTE maximálne 6 litrov ropného produktu, pričom sa bude pohybovať tak, že nebude spôsobovať zápchy, zatiaľ čo Trabant pri POKUSE o takýto štýl jazdy zožerie 10 litrov ropného produktu, ktorý sčasti vypustí do výfuku...
Každopádne by som prijal zákon, ktorý by vozidlám, ktoré už nespĺňajú dnešné normy, zakazoval prepis na iného majiteľa na iné než veteránske značky.
Reply on: 81-71 #45528:
Ak narazis na dementa, co je dost realne, tak zapchy elektrickove zapchy vzniknu aj v podzemi.A ked bude preferencia dynamicka a nie dynamickou brzdou, tak je sanca na zapchz minimalna
Reply on: tomas1 #45530:
Pozri, Ty si cvičený demagóg a ja s Tebou končím diskusiu. Som sa Ťa pýtal, ktorý z Tebou navrhovaných (samozrejme si nič konkrétne nenavrhoval, si majster nekonkrétnosti) dopravcov s novými a superúspornými vozidlami bude jazdiť lacnejšie ako DPB. Nikde som nenapísal, že mám niečo proti tomu, aby sa vypísal tender na dopravu.
Na jednotlivé linky sa Ti prihlásia obskurní dopravcovia typu Hotliner - ona totiž cena vozidla dnes vplýva na cenu služby viac, než spotreba nafty, vieš?
Si myslíš, že finančné skupiny bojujú o o RZP aby ju mohli prevádzkovať zadarmo alebo preto, aby sa na nej poriadne napakovali?
Reply on: 81-71 #45523:
Samozrejme, že všetky radiály SÚ nosný systém. Električková dorava totiž JE nosným systémom dopravy v BA, akurát je slabomyseľným linkovaním autobusov odvšadiaľ všade degradovaná...
Poslanci rozhodnú, či sa zmenia trasy MHD http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 su tam aj suvisiace clanky na zmeny liniek busov a zastavok na znamenie ?
Návrh vyžaduje vybudovanie prestupného uzla električiek na Radlinského ulici pred budovou daňového úradu Bratislava I a montáž elektricky ovládanej výhybky na Námestí SNP v smere na Hurbanovo námestie... Len aby neostalo u docasneho trvaleho provizoria a ludia budu pobehovat hore dole po ceste ? ?
Reply on: Valec #45481:
Jeden oznacnik X1 sa stale nachadza pri Nam. L.S ?
Reply on: s666n #45535:
Môžeš konkretizovať?
Inak niekedy žasnem, ako sú všetci dobre informovaní o vozovom parku úplne neznámych ľudí ?
Zase sa DPB zacinaju letne prazdniny v sobotu , teda o tyzden skor ako v skolach ? ? ? ?
Myslim, ze niekdo si asi poriadne slahol, ked navrhoval nove linkove vedenie ... niektore zmeny su este celkom dobre (asi 10%), ale zbytok je hovadina ... mozno si pani co to navrhovali myslia, ze to bude super, ale je to uplna magorovina ... urcite to navrhovali pani experti co sa vozia linkami BMW a Mercedes
Reply on: fobust #45532:
hmm, ekologia ma trapi, ale predsalen je o kusok vzdialenejsia ako pohodlie, rychlost dopravy a pod...
Vyberám z toho bodu 9 - "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." - no neviem, ale keď občas idem prvou alebo druhou 201, alebo 202, tak mi vôbec nepripadajú, že by boli nevyužívané... 🙂
Reply on: si #45522:

K tomu trabantu:
A vdaka dvojtaktnemu pracovnemu cyklu ma motor aj nizku ucinnost a ked je rozhaseny, tak zere aj 8 litorv, ak nie viac. Vyhodou je ultra jednoducha kontrukcia, totiz oproti stvortaktu ma dvojtakt iba stvrtinu pohyblivych casti. A co ekologia? Ta ta netrapi?

Inac trabanta sme mali, je to vyborne vozitko, len keby to malo iny motor.
Reply on: d3k0 #45517:
No ak by išla 76 cez Gagarinovu, tak by to bolo celkom dobré. Len v návrhu to nie je. 🙂
Reply on: S499.1023 #45476:
HA HA HA. "si objednavat MHD aj(!) od niekoho ineho ako DPB".
Vo viacerych mestach jazdi v jednom systeme viac dopravcov a cestujuci si ani nemusi vsimnut, ze s kym teraz prave ide. Tusim vo Wiedni je to tak. Samozrejme, ze som nemal na mysli poslat DPB do likvidacie a vsetok jeho hnutelny majetok do zbernych surovin. Skor take, ze sa spravi tender alebo co na kazdu linku alebo baliky liniek zvlast. A DPB by bol len jeden zo zaujemcov. Nie za dva tyzdne ale v dlhsom casovom horizonte.
Ked sa teraz reformuje zachranna zdravotna sluzba, tak financne skupiny zacinaju nakupovat vozy a biju sa o zamestnancov(taka analogia). Neverim, ze by o robenie MHD, minimalne busovu cast nemal nikto zaujem.
Reply on: d3k0 #45525:
ano, iste s tebou suhlasim, ale ešte raz ten kusok by som nenazival nosný systém. Totiž, ja osobne si to v prepchatom centre ako nosny system na povrchu neviem predstavit. Ak to ma mat interval 2-3 minuty, tak celkom isto sa začnú tvorit v centre električkové zápchy presne také isté ako začiatko 70-tych rokov v Prahe. Viem, že je to vo výhlade, aby sa električka v meste dala pod zem napr. ako v Stutgarte, aby električka nebola ovplyvnená povrchovými koliziami s gumokolmi a viem aj to, že určite sa to neda spravit hned. Všetko chápem. Ale pokial to tak niekedy nebude, tak ako volat toto nosným systémom, ktorý ostane visiet napriklad visiet dakde na v centre pre nemožnost malo rozvetvenej siete, sa mi to zdá trochu čudné volat NDS. Ale to je iba moj názor. Inak, čo myslíš, zvládne chabá siet, preplnené ulice atd 2-3 minutový interval prilahla kolajova siet pri vyustení zo stareho mosta ten napor z hladiska priepustnosti ? Ja si myslím, že nie a preto budu musiet byt aspon 4-5 ak nie6 min. intevali, pretože oblast Šafka a Kamenneho nam. SNP a Špitalskej je obvzlašt zle priepustna. Čo ty na to? AKý je tvoj nazor na to ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.