Reply on: tomas1 #45212:
A čo takto odviesť sa až na hlavnú stanicu a odťial sa dostaneš všekými smermi. Alebo ak by si už silou mocou chcel vystupovať na Vinohradoch ( aj 5 korún ušetrených je dobrých však áno) tak sa zveziem električkou číslo 3, 5, 11 a pôjdem tri zastávky, prejdem kúsok peši prestúpim na autobus číslo 50 a ten ma odvezie nie len do polusu ale ak by si moc chcel tak aj do Auparku. Ale to by museli ľudia spoza hraníc hlavného mesta začať rozmýšľať. (ej dneska som zlý a nasraný)Re #45222 S499.1023: Neviem či sa mi to zdá, ale občas si ani ty nenecháš na Bratislavu pindať Ak je to tak, som tomu rád, veď ma poznáš aký som.
Dnešný pohľad na vyfešákovaných vodičov v modrých košeliach vyzeral veľmo dobre. Musím sa priznať aj keď som bol odporcom rovnošiat, považoval som to za zbytočnosť, to že sú všetci vodiči v rovnakom pôsobí dobre a profesionálne. Zaujímalo by ma či ronaké košele dostali aj ženy za volantom v radoch DPB.
V Petržalksých novinách je článok o tej optomalizáci liniek v Petržke. Podľa novín by sa mali zrušiť linky číslo 71, 81, 82, 85, 86, 89, 90, 96 a 97. Intervaly ostatných liniek by mali byť u troch z nich 3 - 4 minúty v špičke u soataných 8 - 10 minút. A v sedle by to malo byť 10 - 20 minút. Zaujímavé na tom je, že taká L68 by mala podľa všetkého ostať pričom je dosť často ani nie že prázdna ale vyľudnená (to sa týka aj L96) a L81 ktorá je dosť využívaná by sa mala zrušiť.
Podľa článku sa proti návrhu postavil Ing. B. Weigl.
Plánom by sa malo ušetriť cca 500.000 vzkm ročne, čo je asi 15mil. Sk čo sa nejakémuPetrovi Guttmanovi zdá byť dosť málo skrz také radikálne zmeny. Ak je to naozaj tak, že by sa malo ušetriť len 15mil Sk, tak nech ich MČ Petržalka zatiahne. inulý rok mali prebytok 24 melónov, tak môžu nie len vykryť stratu ale aj posilniť sedlo.
(Zajtra sa pokúsim celý článok oscanovať a dať sem)
Ámos Keynes